Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zahlina schreef:Dank jullie wel voor de lieve berichten.
Het is ongelovelijk hoe opgelucht we zijn nu het allemaal toch nog goed kan gaan.
Karin heeft ook geen uitsluitsel kunnen geven over zijn kleur, zijn benen zijn grijs, zijn lijf donker bruin met daarbij zwarte kenmerken (schoft/oren/ogen/aalstreep) maar zie stiekem toch ook wel 1 wit haartje bij zijn ogen.
Ach we zien wel, zolang ze beide maar gezond zijn en blijven.
Goede nieuws is ook dat we Gvarna nu voor de fok blijven gebruiken en in de veulenhengstigheid gaat ze dan ook richting Kaleb SA (we hebben nog even getwijfelt om Valerio te gebruiken maar mijn vader heeft die afgekeurt en het blijft een hobby die we met elkaar uitoefenen dus Pa heeft zo af en toe ook wel iets te zeggen).rosamuskee schreef:JAAAAAAAAAAAA.....En Arab heeft er ook een half broertje bij........
En er is er nog een onderweg![]()
![]()
Hahahaha ja was is toch lekker eerder van jullie, hoe is het nu met Shila?
Is haar andere uier ookal aan het meedoen?
Ben toch wel erg beniewd naar jullie veulen, misschien krijgen jullie wel een merrietje..
rosamuskee schreef:en wij nog steeds wachtende op een veulen...jeetje emma wat voor zaad heb je erin gedaan????
Zahlina schreef:rosamuskee schreef:en wij nog steeds wachtende op een veulen...jeetje emma wat voor zaad heb je erin gedaan????
Hahahaha
Heb ik de buisjes toch omgewisseld..
Dacht toch echt dat we Gvarna het traag ontwikkelende spul hadden gegeven en Shila het snelle![]()
Er had natuurlijk al een lampje moeten gaan branden tot Gvarna 5 juni moeder werd van een schitterende zoon![]()
Ojee bedenk me net dat het gesext was, had van Gilbert gehoort dat je een hengst wilde...
Vandaar dat wij een hengst hebben gekregen.. Jij hebt mijn merrie![]()
Destiny02 schreef:Onze nieuwste aanwinst: AZ Hafeedah Vogue!
(klik op de foto voor meer)
http://www.ancamor.com/images/roma/gebo ... eedah7.jpg
Destiny02 schreef:Onze nieuwste aanwinst: AZ Hafeedah Vogue!
(klik op de foto voor meer)
Thirsa_ schreef:Gefeliciteerd met je mooie meisje Destiny02!![]()
Ben ook benieuwd naar droogfoto's!