ik ga met Ilya denk ik ook recreatief. Hij kan tolten waarschijnlijk maar het is maar de vraag of dat onder het zadel eruit komt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik ga met Ilya denk ik ook recreatief. Hij kan tolten waarschijnlijk maar het is maar de vraag of dat onder het zadel eruit komt
veel leukere sfeer. 

Hele endurancerit in een luie stoel in tolt
Mooi smoeltje van Fu 
Heb er ook wel eens last van hoor. Beetje frustrerend soms...
Daarna Geisha voor Kelly opgehaald. Arme merrie heeft een flink jasje uitgetrokken, poeh

. Mooi zijn hoofdstel jammer dat het altijd zo lastig foto,s maken is in een binnenhal mischien een kleine tip probeer met je rug naar het licht te staan dat helpt meestal.
.
.
lief dat je haar hebt opgehaald. Ik zag aan de foto's al dat ze heel veel kwijt is.

En ook echt wel in de western hoor, nooo worries! Zo'n multi talentje is het wel!
)

Maar meest trots was ik met een keurig verzamelde jog aan 2m touwtje terwijl ik bleef wandelen, op een vrij kleine cirkel. Kon hem zelfs nog bijsturen in buiging van zijn schouders en heupen! Nooit gedacht dat zoveel mogelijk was vanaf de grond 

) of knoop zelf eens een gesprekje aan? Begrijp het ergens wel, je komt er toch voor jezelf en jouw eigen paard en in de dressuur rijd je natuurlijk alleen je proef i.p.v. met een groep maar "met elkaar" (niet alleen rijden, maar ook samen wachten of whatever) is wel een stuk gezelliger
Maargoed, de keren dat ik bij een dressuur wedstrijd ben geweest zijn ook op één hand te tellen

dat niet zo ervaren en ze hadden altijd respect voor me, om hoe ik reed.

Maar jullie zijn op de goede weg!
En zou leuk zijn als je ook mee doet! Met wat wil je?
, miss gewoon de senioren rubriek aan de hand voor de fun
Aan de "ik heb veel geld, dure spullen, duur paard en heb kapsones"-mensen schenk ik geen aandacht, ik zoek de gezellige mensen op en dan is 't best een leuke sfeer 
juist een uitdaging!
Wij hebben daarom een ongebroken, lichtgebogen trensje erin! Echt een aanrader en is eigenlijk een van de vriendelijkste en vooral stilstliggende bitten. Shief loopt er 100x fijner op dan dubbelgebroken.

) Maar daarvoor hebben we nu les! Pas 1 les gehad maar ben al enorm trots op mijn knappe oma!
hard gewerkt. Ze wil zo graag!
Laat de lessen maar komen, ben helemaal enthousiast!