[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Set_Elkol

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 21:12

een westernzadel betekent niet meteen serieus western rijden :D ik ga met Ilya denk ik ook recreatief. Hij kan tolten waarschijnlijk maar het is maar de vraag of dat onder het zadel eruit komt :)

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 21:14

Hm ja, ik vind de sport dressuur ook niks aan, kan me voorstellen dat je als je wedstrijdgericht bent een voorkeur hebt voor western :j veel leukere sfeer.

Ik heb geen wedstrijdambities eigenlijk, dus het gaat me voornamelijk om het rijtechnische... en Desiree en ik neigen wat dat betreft ook een beetje naar klassieke dressuur. :j

Ben ook benieuwd wat Yazahra later gaat laten zien! :D

Lijkt me heel gaaf als de tolt er bij Ilya uit te rijden zou zijn, maar denk dat hij wel goed getraind moet worden voordat dat een beetje wil lukken. Hopelijk laat hij dan wel zuivere draf zien en geen mengelmoesje van van alles :P

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 21:16

WD <3

Afbeelding

Afbeelding

Ha ja, dat dacht ik zomaar al! :D En idd onder zadel is anders! Hee tolten én arabbloed zie ik ook wel enduranceprospect in! :)*

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 21:17

Ooh dat is wel nice :P Hele endurancerit in een luie stoel in tolt :P

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 21:19

hij is gefokt voor de endurance :D deze kruising wordt in Frankrijk meer gefokt voor endurance. Alleen heeft hij een baasie met weinig wedstrijdamities dus zal het wel bij lange eigen zwerftochtjes blijven net als met mama <3

gave plaatjes Yildiz!

Moossie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 21:32

Pief heeft echt een mooi zwart velletje! Veel meer foto's!

Iloontje; Nabeeh is van 14/4/12. Van wanneer is Moyo? We doen wandelen en hij heeft laatst een longeer singel omgehad en een bitloos hoofdstel. Af en toe een trainings momentje met skelters, pionnen, gillende kids, kids met zwembanden en boogyboards. Verder rustig aan. Ik ben zwanger dus dadelijk gewoon groeien in het land en Nabeeh laat ik zeker tot zijn 5 de onbelast met ruitergewicht. Van de winter mag hij in het tuig en de lange lijnen.
Moyo zijn bultjes zijn mysterieus.

Miranda fuego;
Knap dat fietsen met pown. Wil ik ook weleens gaan proberen.

Wauw Nicky; glimworm!

Set; fijn dat je paarden zoveel steun geven. Op een gegeven moment kom je wel weer in je flow. Nu is het gewoon wennen en ruk.

Wauw die Nour! Knappe dressuurster!

Roma; ze mogen het land op zodra het land het toestaat. Nu wordt het vanaf zondag lekker weer, met een beetje geluk eind maart het land op.
Hoe is het met knappie Amir?

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 21:54

Miran altijd mooi om wild tegen te komen :) Mooi smoeltje van Fu :+

Rem is wel handig Gelske :P Heb er ook wel eens last van hoor. Beetje frustrerend soms...

Leuk Joyce, succes alvast!

Carriereswitch voor Nour! Hij loopt lekker. Chique de friemel hoofdstel! Kan me helemaal vinden in jouw mening over dressuur. Het gaat er echt zo anders aan toe dan in de endurance. Jammer is dat... Dat western dressage ziet er wel geinig uit.

Fijn dat Mish beter gaat. Knappe pup aan een touwtje!

Tolt lijk me heerlijk zitten! Maar wel vrij vermoeiend voor het paard of niet?

Vandaag heerlijk naar het strand geweest. Precies het getij zo uitgekiemd dat we een mooi kniediep kimmetje hadden dus lekker geaquatraind. Hij was erg braaf en zelfs 'rustig'. Ben benieuwd hoe dit vordert :) Daarna Geisha voor Kelly opgehaald. Arme merrie heeft een flink jasje uitgetrokken, poeh ;(

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 22:14

Asjeblieft Yildiz ;)

Afbeelding

Een arabier is juist zoon fijn paard waar je heel alround mee kunt zijn. Ze blinken uiteraard uit in de endurance maar zijn toch ook super tussen de witte hekjes met een westeren zadel en springen kunnen ze ook. En dat Nour het zo goed doet gewoon trots op zijn en start eens een AVS wedstrijd dat mag ook nog met een hengst en wie weet verander je helemaal van gedachten :D . Mooi zijn hoofdstel jammer dat het altijd zo lastig foto,s maken is in een binnenhal mischien een kleine tip probeer met je rug naar het licht te staan dat helpt meestal.

Sjaak is nog niet de oude maar we hebben wel een probleem minder. Elke dag was zijn stal heel erg overhoop net als ze koliek hebben en ze heel onrustig zijn geweest. En dat vond ik raar want hij staat altijd zelfs met voeren heel rustig in zijn stal. Nou ontdekte ik dus onder in zijn stal een gat wat waarschijnlijk is gemaakt door een rat. Deze hebben we dicht gemaakt zodat hij niet meer in stal kan en we hebben wat Gif aan de buiten kant gedaan waar ook een hol zat. En ja hoor vanmorgen was zijn stal gewoon netjes waarschijnlijk schrok hij savonds gewoon elke keer van zijn nieuwe bewooner waardoor hij denk ik in paniek over eind kwam of nou ja. Soms is een oplossing zo simpel of is het simpel als je de oplossing hebt :o .

Ik heb een beetje het zelfde als jouw Kat wij hebben ook echt wel paarden staan die het goed zouden doen in de sport maar ik heb ook de ambitie niet. Al heb ik wel met me zelf afgesproken toch weer mijn dressuur jasje uit het stof te trekken als Qaseem onder het zadel die word volgens mij zo gaaf onder het zadel dat is zonde om alleen een beetje mee te recrereren zijn volle broer doet het nu best heel leuk op de ren baan (wat ik niet verwacht had) en straks in April mag hij zich gaan bewijzen in de Endurance.

Afbeelding

Fijn dat het weer goed gaat met Mich ze vinden het nu extra lekker he dat poetsen heerlijk he dat tutten met je paardje.

Het is wel een lekker dwars kikker he die Fu maar er komt een dag dat het goed gaat komen ;) .

Dibah was niet fris door het weer het is gewoon een stuiter pony met de buitenrit word ze nu echt rustig. Maar in de bak is ze nog steeds erg voorwaarts voorheen ging ze er ook vaak vandoor of sprong vaak opzij maar dat doet ze gelukkig niet meer.

Leuk joche weer lekker plannen maken daar heb je deze tijd altijd extra zin in lijkt wel

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 22:23

nou de endurance wereld is ook niet heilig Nicky :+

stoer foto zeg van Sjaak!

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 22:41

Nee maar kom op zeg. In de dressuurwereld draait het alleen maar om status: duurste paard, harnachement, auto en trailer, ..... Vaak is de afstamming nog belangrijker dan het kunnen van het paard zelf. Als je niet op een KWPNer rijdt, ligt een voldoende op een 6 terwijl dit bij een dergelijk dressuurpaard op een 7 ligt. Ooit wel eens dressuur gestart met een draver. Nou daar kwam ik aan hoor met een stokoude pluizige draver..... Ik had een keer geen voorlezer. Ze zijn allemaal te beroerd om je even te helpen met voorlezen of zelfs met het afhalen van beenbescherming, bah.

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 22:57

Nicky heb jouw post gemist maar super dat je lekker naar het strand bent geweest. En dat Geisha weer thuis staat ja ze gaan dan snel achteruit arm paard. Ik duim weer verder voor een goed en snel herstel.
Laatst bijgewerkt door geshahquille op 05-03-15 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 23:01

IK had de laatste zinnen ook gemist, arme Geisha :(:) lief dat je haar hebt opgehaald. Ik zag aan de foto's al dat ze heel veel kwijt is.

En lekker strandrit!

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 23:59

Jeetje Iloon, lastig met die bulten van Moyo.. Toch maar de CM eens proberen weg te laten bij de rest, wie weet is het toch die.

Leuke fu foto's komen er weer voorbij! Wat kijkt die super happy zo naast de fiets! Hihi en lekker aan het protesteren in de bak, maar toch fijn afgesloten +:)+

Wat ziet Dayem er super uit zet! En die gekleurde staart, zo mooi! <3

Wij doen 2/3x per jaar mestonderzoek en net voor de winter een zware wormenkuur, ze komen te veel op andere plekken om zekerheid te hebben dat ze schoon zijn.

Sjaak had er zin in! Dat is een goed teken toch :)

Klinkt leuk Joyce!

Oh jaa wij hebben hier ook veel reetjes, geweldig altijd! Ging in de zomer wel eens 's ochtends om 6u ritje door de duinen doen, dan kwam je ze geregeld tegen. Of 's avonds net voor schemer het strand af, door de duinen. Ooohh wat Yil zegt, lentekriebelssss!!! <3

Zo kiek die Nour gaan! Goed bezig zeg! Die zal het goed doen op de shows :j En ook echt wel in de western hoor, nooo worries! Zo'n multi talentje is het wel!
Hoofdstel ziet er chique uit!
Wat voor bit reed je hem eerst? Ik wilde Raff het liefst beginnen met dubbelgebroken, maar heb het idee dat hij enkel gebroken fijner vind.. :\
Super cuteeee van TT!

Ik weet nog niet wat Raff zijn ding gaat worden, tot nu toe is dat hard gaan en draaien op een duppie.. dus ik zeg reining? (vind ikke helemaal nie erg nie <<) )
Dat Working Equitatiog wat je bij de andalusiers enzo veel ziet, dat vind ik ook echt kicke!

Western Dressage is idd echt geweldig en mijn doel om als basis te hebben, maaaar ik ben echt tegen wat zij invoeren over het rijden met neusriem en shank op 2 handen mét teugeldruk. Dat is voor mij dan weer een no go. Maar zoals die foto's die jij hebt geplaatst Yildiz, jaa das helemaal mijn ding! :))

Haa top! Vandaag zelf ook weer rechtrichten aan de hand gedaan en om dit zo te horen van Nour, geeft weer meer motivatie om er goed mee door te gaan! :D
Gister na een flinke longeer sessie (waar meneer maar spooky bleef) toch nog eventjes gehangen en stilstaand er even op gezeten. Maar met de regen, wind en het niet settelen na het longeren het hier maar bij gelaten.
Vandaag dus even veel buigwerk om eventuele stijfheid van het idiote gerace van gister eruit te lopen. Schouderbinnenwaarts begint nu op beide kanten het kwartje te vallen en ook zijn turns gaan goed vooruit *D Maar meest trots was ik met een keurig verzamelde jog aan 2m touwtje terwijl ik bleef wandelen, op een vrij kleine cirkel. Kon hem zelfs nog bijsturen in buiging van zijn schouders en heupen! Nooit gedacht dat zoveel mogelijk was vanaf de grond :o

Klinkt als een heerlijk ritje Nicky! Genieten met dit weertje {:}
En wat fijn dat Geisha weer naar huis is! Hopelijk hersteld ze snel verder.

Ohh wat top dat de rede voor de stal iig is gevonden bij Sjaak! Niet de rede die iemand had zien aankomen, maar eh! :D

Ach ja westernwereld is ook niet bepaald even heilig.. oke western arab NL-land misschien wel aardig, maar dit is nog maar zo'n klein groepje. In de grote massa is het in elke sport drama.. je moet er maar net je eigen draai in vinden, of niet :Y)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 08:47

Zo een gave foto Gelske! Laa maar kommen hoorrrr hihi! ;)

Arme Geisha, dier heeft al veel voor d'r kiezen gehad maar nu hopelijk vanuit hier bergopwaarts en een grote steun voor Kel!❤️

En Raff ook in de reining! Er kunnen noet genoeg Arabjes meelopen! {:}

En ja Endurance! Morgen onze eerste wedstrijd dus kan er dan pas echt iets over zeggen. Tot dusver vind ik de mensen erg behulpzaam. :j

Ik had eerst een dubbelgebroken bitje een sprenger. Maar Kris gaf al aan dat enkelgebroken rustiger voor m was. Had die thuis alleen in Tie d'r maat 12,5 dus bij het hoofdstel meteen maar bitje 11,5 gekocht. Ligt mooi rustig.

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 09:12

Morgen

Lief van je Nicky om Geisha naar huis te brengen Kelly hoop dat je meisje snel verder opknapt want tsjeee jasje is idd uit, fijn dat het een mooie dienst is geweest en neem je tijd om dit verlies een plaats te geven in je hart blijft hij Y;(

Gelske hihi hoop dat dit voor Sjaak je missende niet kloppende factor was en hij weer Sjaak is zoals hij hoort te zijn ( die ongevraagde huisdieren kunnen behoorlijk de boel op stelten zetten )

Miranda fu laat jou ook flink werken die sufferd hoop dat dat knopje nog bij hem omgaat en dan hmmmmm genieten want hij laat naast zijn gespook toch echt wel leuke stukken zien hoor. Enne jou zit wees er trots op.

Shanna af en toe gewoon wat melden hoor want we willen wel weten hoe t met je prachtmeid gaat en leuk lessen en ik denk dat die nu nog moeilijke galop snel heel normaal gaat worden.

De zeeuwse zussen gaan dus ook lekker racen met fietsers hihi, en je huisje word/is echt mooi ( sorry sorry ik kan nooit onthouden bij wie wat nu hoort, en dan vertellen jullie soms ook hetzelfde kan ik jullie niet meer uit elkaar houden en daarom zeg ik maar wat vaker Djuun want daar horen jullie samen bij.

Eline fijn dat Mish ook goed gaat, wanneer komt Olina eigenlijk?

die westerndressage dat lijkt mij juist helemaal mijn ding zijn er ook filmpjes van hoe dit in zijn werk gaat?
En wat Canisia zegt eigenlijk alle takken van sport zijn er dingen wat niet om aan te zien is en wat helemaal niet leuk is maar tis maar net hoe je er zelf instaat en wat je er zelf van maakt.

Ik rij wedstrijden niet op alle lokaties maar juist op de lokaties waar ik het fijn rijden vind en er best wel een ok sfeer is en dat is vaak op kleinere wedstrijden en als ik hulp nodig was dan krijg je die wel hoor tis ook maar net hoe je ermee omgaat. Het inrijden en dat je minder als een ander zou zijn en dat ze je onder de voet rijden ditzelfde heb ik ook in de wedstrijdring van western zelf ook gezien en meegemaakt. En ach ga het niet mijn probleem maken.
Het proefje schreeuwen hihi je kan m ook uit je hoofd rijden net als dat je dat met de patterns van western doet, en dan vind ik dressuur iets fijner omdat je je paard los en warm kan houden voor je je proef rijdt, waarbij je met western netjes moet wachten tot je bent (wel erg gezellig) maar als je lang moet wachten voor je je proef moet rijden en jij en je paard afgekoeld zijn en dan moet knallen niet echt ideaal. En dat vind ik met de massastarts bij endurance ook niet altijd even lekker om fijn je wedstrijd te starten en zeker als je t qua trainen al anders doet.
En zo ook het trainen van alle disciplines daar gebeurd bij alles wel dingen die het daglicht eigenlijk niet mogen zien. En daarom bij alles gebruik je gezond verstand en doe lekker waar jij en je paard goed bij voelen.
Zelf vind ik dressuur leuk vanaf de klasse M dan moet je iets doen. Western vind ik reining helemaal mijn ding , crossen ook erg mooi maar dan zonder de hindernissen ( haha ben niet zo'n held)

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 11:18

Sorry dat ik alleen even reageer op wat bij mij van toepassing is hoor..
geisha is inderdaad thuis. Ik ben nicky heel dankbaar! Schrok enorm van hoe geisha er uit ziet. Ze is ook niet heel vrolijk en tijdens poetsen gister doet haar achterhand pijn. Maar goed, zo maar is bij haar kijken.

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 13:19

Gaat steeds beter Miran, en wauw een ree! Nee, die kom je hier niet tegen, toch wel bijzonder!

De rem bij Dibah weer geïnstalleerd, haha!

Leuk Joyce, weer lekker aan de slag met mooie Asal!

Wow, dat ziet er heel goed uit met Nour! Komt helemaal goed met beide carrières! Nou Yil heeft zelf een hele gave merrie die een ware concullega wordt voor Asiyah dus dat zit wel snor :o :D

Tja western vd dressuur/engels of recreatief... ik denk dat je in de basis al heel veel van hetzelfde meepikt. Wat ik nu veel met Jas doe zijn onderdelen uit de in hand trail, maar ik heb geloof ik ook eens een filmpje gezien van Siel en Letiets met balkjes aan de hand en dat wat Tam nu doet met balkjes zie ik Suus ook weer veel doen. Ook het rechtrichten aan de hand lijkt mij mega interessant, en dat is ook niet alleen voor westernruiters bedoeld dus wat voor zadel je er uiteindelijk ook op hebt: je kunt altijd dingen meepakken die in veel andere disciplines ook voorkomen. Alleen ja, als je verder komt gaat het plaatje er natuurlijk anders uitzien, maar belangrijkste is toch het plezier :)

Leuk hoor Kat, ik ben onwijs benieuwd hoe Ilya uitgroeit!

Ooh ja, Nabeeh toch een dagje eerder. Moyo is van 15 april.

Onwijs lief van je Nicky dat je Geisha hebt opgehaald. Ik zag al aan de foto's dat ze idd veel ingeleverd heeft, maar ze is in ieder geval thuis en de verstopping is weg! Fijn hoor!

Super Raffi!!

Eens met Bren, het is maar net hoe je er zelf in staat. Leen jij wat uit aan een ander, kun je dat misschien de volgende keer ook terug verwachten (of niet, blijven mensen :') ) of knoop zelf eens een gesprekje aan? Begrijp het ergens wel, je komt er toch voor jezelf en jouw eigen paard en in de dressuur rijd je natuurlijk alleen je proef i.p.v. met een groep maar "met elkaar" (niet alleen rijden, maar ook samen wachten of whatever) is wel een stuk gezelliger :D Maargoed, de keren dat ik bij een dressuur wedstrijd ben geweest zijn ook op één hand te tellen :')

Moyo gaat goed! Bulten trekken nu weg, de CM houden we voorlopig maar uit de buurt :j

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 13:29

Fijn dat Geisha thuis is Kel!
En je weet dat ze wel weer dik wordt, kost gewoon tijd. :j
Het goeie seizoen komt eraan, dat scheelt.

Heel lief Nicky! :))
Lekker hoor dat je weer naar het strand kan!

Bren, ik heb zoals jij met dressuurwedstrijden zelf ook nooit zo'n slechte ervaringen gehad, maar ik kende altijd wel veel mensen ook en meestal was er iemand mee.
Ik heb in ieder geval op mijn vorige gewone vuilnisbakpaard (zonder auto en trailer) ;) dat niet zo ervaren en ze hadden altijd respect voor me, om hoe ik reed. :)
Maar gewoon op dressuurstallen heb je die negatieve sfeer duidelijker vind ik.

Maar dressuur gaat toch niet alleen om de wedstrijden, ik heb juist het meeste genoten van mijn lessen en de training. :))
En dan hoef je je ook niet aan rare regels te houden. ;)
Western lijkt me ook leuk, maar ik heb nog zoveel plezier in wat ik nu doe dat ik geen behoefte heb om te switchen.
Ik rij klassieke dressuur maar wel met een Fuego twist. :P
Het zelfde met endurance, ook cool, alleen ik wil helemaal geen wedstrijden rijden maar gewoon normale buitenritten, daar is nog zat werk aan de winkel dus ik heb al uitdaging genoeg! :D

Gelske, wat tof die broer van Quaseem!
Beter dat Dibah wat rustiger wordt buiten. :j
Ja die foto van Sjaak is cool! :D

Kat, het lijkt zo ver weg, op Ilya rijden! :D

Misch kan al netjes vaststaan, fijn dat ze zo van tuttelen houdt.
Fu vind dat ook zo lekker, staat heerlijk te genieten.

Canies, lekker bezig zo met Raf!

Yil, ja, morgen!!!!!
Spannend, alvast veel plezier! :))
Laatst bijgewerkt door MirandaMalik op 06-03-15 13:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 13:29

Joehoeee jeetje hierom post ik dus niks hahaha wat teuten jullie veel!
Aangezien les uitviel vandaag en ik thuis ben, maak ik zo wel even een bijleesje :j

Heb gister vriendelijk aan m'n bakhek gevraagd of 'ie onze rijkunsten wilde filmen, na lang zeuren wilde die dat wel doen.. Dus filmpje is aan't uploaden! Ik ben blij verrast met hoe we nu de bak doorsturen, zit eigenlijk op een roze wolk :+:

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 13:30

Leuk Shan, ben benieuwd! :))

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 14:11

Miran lekker bezig! Haha Fu is en blijft wel een stouterd hè haha ~~}> Maar jullie zijn op de goede weg!

Nicky wat leuk als je ook weer naar Alkmaar komt! Ik ben je nog steeds eeuwig dankbaar voor de mooie foto's :+: En zou leuk zijn als je ook mee doet! Met wat wil je?
Wij zijn nog een beetje aan het bedenken of we de liberty weer doen (Shief gaat waarss toch niet lopen showen net als vorig jaar :'), miss gewoon de senioren rubriek aan de hand voor de fun :))
Dayem ziet er goed uit! Zwaard al lekker uit hè

Leuk Joyce! Kunnen jullie straks weer lekker aan de gang!

Yil ziet er goed uit hoor met Nour! En ach de dressuurwereld is maar net wat je er zelf van maakt :D Aan de "ik heb veel geld, dure spullen, duur paard en heb kapsones"-mensen schenk ik geen aandacht, ik zoek de gezellige mensen op en dan is 't best een leuke sfeer :j

Fijn te horen dat Mish ook weer de betere kant op gaat Eline!

Jaa een westernzadel op Ilya! Staat vast heel mooi met z'n speciale kleurtje

Nicky lekker van je strandrit! Ik wil ook weer! maar eerst Shief weer terug op conditie krijgen!
En ja met een KWPN'er dressuur rijden heb je vaak al een puntje voor.. Maar ach tis maar net de uitdaging; ik zou t dus zelf heel tof vinden om met een AV te starten, schijt hebben aan alle sportpaarden en lekker je eigen ding doen. Tuurlijk kom je dan vaak tegen het punt dat een jury je sowieso lager punt vanwege het niet hebben van een KWPN, mja jammer dan blijft een jury sport :Y) juist een uitdaging!

Yil ik herken die onrust op dubbelgebroken :j Wij hebben daarom een ongebroken, lichtgebogen trensje erin! Echt een aanrader en is eigenlijk een van de vriendelijkste en vooral stilstliggende bitten. Shief loopt er 100x fijner op dan dubbelgebroken.

Fijn dat Geisha weer thuis is en lief dat je haar hebt opgehaald Nicky. Ik ga duimen voor een spoedig herstel :(:)

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 14:32

Omdat er zoveel animo is, piefie spam :))

Afbeelding
Ritje buiten met nieuwe front!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Beetje lang filmpje maar voor mezelf prettig om te hebben.
Ik ben echt heel blij verrast! Shief is al mooi constanter in de aanleuning, enorm soepeler geworden, minder op de voorhand, al ietsjes sterker vanachter en ikzelf ben een stuk beter gaan zitten! Rechtop, benen lang en hakken laag. Nu nog m'n ellebogen netjes langs mijn lichaam, dan zullen mijn handen ook stiller worden en Shief nog stiller in de aanleuning!

Maar het doorzitten is echt zó verbeterd! Ik hield dat maar een halve volte vol joh. Shief is erg linksgebogen en dat is ook wel te zien, ik laat haar met name linksom nog te vaak in die kromming kruipen. En af en toe werk ik te hard om haar weer uit die kromming te krijgen (benen :P ) Maar daarvoor hebben we nu les! Pas 1 les gehad maar ben al enorm trots op mijn knappe oma!

Ze was hier overigens al best moe :(:) hard gewerkt. Ze wil zo graag!
Ik kan me ook bijna niet meer voorstellen dat Shief echt een enorme sterrenkijker en plank was.
Gek op die merrie <3 Laat de lessen maar komen, ben helemaal enthousiast!

Oh, leuk vergelijkingsmateriaal met onze wedstrijd vorig jaar!

En kwam deze pic tegen, zomer 2012, heerlijk laat die zomer maar komen!
Afbeelding

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 15:00

Goed Shan!
Jullie gaan lekker ontspannen rond. :j
Het doorzitten gaat ook makkelijker als je paard ontspant, op een plank doorzitten is een drama..
Lekker begin om te gaan lessen. *D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 16:13

Poefie Piep <3 je filmpjes kijk ik zo even! en ik kom later ook met filmpjes en foto's :D

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 17:12

Leuk Kat!

Hier ook nog een foto, we waren met z'n drieën bij de shoot en het leek ons wel leuk om een foto van ons allemaal te hebben...maar er waren er twee bij die weer niet normaal konden doen... :roll: :D
Afbeelding