Maar is dus niets voor mij begrijp ik. Althans niet voor een reiner bedoel ik dan als ik het goed begrijp.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Anyway...van die karate klap is ze echt opgeknapt!!
. Ze is inmiddels al haar tuig gewend behalve een westernzadel. Laatste keer dat Cyann op haar zat (deze week) hebben we ook wat inbuiging gedaan links en rechts op het monty halster. Deed ze ook braaf. Aansingelen is ze gewend, dus nu nog een zadel, naar buiten, aansporen en yihaaa....way to go
Duurt nog ff hoor ...eerst alles nog allemaal herhalen. We zien wel hoe het loopt, we bouwen op wederzijds vertrouwen.
! Heeft wel wat schrammetje, staat op stal bij de andere hengsten en moet dan toch op tijd is tonen dat hij er is wat dan vaak een schram teweeg brengt van tegen de rand te botsen!
! Ps pb gekregen omtrent bit?
) maar hij staat sinds een week op stal. Zijn wei was een groot zwembad en hij wilde ook steeds niet terug de wei op. Nu dus op stal en overdag hele dag lekker op de wei. Mannetje geniet! Zijn buik is mooi in proportie en hij is helemaal in z'n hummetje. Uiteraard nog altijd vermomd als shet maar wacht maar af tot het zomervachie komt!