Benieuwd naar de pics!
Gaaf Nance die foto met je dames! Ik ben er ook wel even mee bezig geweest zoals je weet maar helaas moeten opgeven. Tie moet echt niks van Nour weten, gilt steeds naar m en is echt naar. Die combi werkt dus niet...
Hier weer wat minder nieuws: Na m'n werk Tie nog even gepakt voor de training.. Weer foute boel, vanaf het moment dat ik flink buiging vroeg weer kreupel vanuit de schouder...
Het is maar lichtjes onregelmatig maar genoeg om de training te staken en op rust te zetten... Gisteren pittige rit gehad en had tijdens de (uitgestrekte) draf al zoiets van... Mmmmm... voel ik nou iets? Vriendin die er naast reed laten te checken maar die zag niks en ik voelde daarna ook niks meer.
Dus toch...
Baal er wel van maar goed, geef t maar weer ff de tijd en dan zien we van daaruit wel verder!
Nour daarentegen wordt steeds beter! Ik weet niet of ik dat had verteld (te lui om terug te scrollen
) maar hij staat sinds een week op stal. Zijn wei was een groot zwembad en hij wilde ook steeds niet terug de wei op. Nu dus op stal en overdag hele dag lekker op de wei. Mannetje geniet! Zijn buik is mooi in proportie en hij is helemaal in z'n hummetje. Uiteraard nog altijd vermomd als shet maar wacht maar af tot het zomervachie komt!
Zijn lekker paar keer in de week met grondwerk bezig en dat pakt hij heel goed op.