Ik heb Dayem z'n paspoort nog steeds niet. Eerst was het AVS op vakantie, daarna duurde het een eeuwigheid eerdat ik een brief kreeg en nu maar wachten....
Succes op je laatste wedstrijd Joyce
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mocht op een nieuw paard dus ik lekker poetsen en tutten. Dat er dan nog geen naambordje en poetszakje zijn is niet raar, paard is immers nieuw.... En ineens keek ik naar het krijtbordje (voor voer enzo) en stond daar een heel andere naam op
Met schaamrood op mn kaken gauw naar het goede paard gerend 
Heb eindelijk mn bit binnen dus Nas gaat er vandaag aan geloven, oefenen met het bit in!
Die wil ik eerst een beetje onder controle hebben voor ik met singeltje aan de slag ga..

.
en vorig jaar voor het eerst de tandarts, maar osteo en dat soort dingen niet. Wil nu eigenlijk vanwege de dracht en bevalling komende winter en lente misschien iets gaan uitzoeken maar weet niet precies wat nog. Sowieso een osteopaat denk ik vanwege de belasting van dracht en bevalling.
Duidelijker dan dat ik kan uitleggen denk ik haha!

Iloontjeehh schreef:Interessant Nicky! Je hebt hem daarna niet zo lang meer geleast begreep ik, maar merkte je duidelijk verschil op de langere termijn?