[HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 23:59

Sieltjuh schreef:
Ik wil op dit moment alleen een goed passend zadel :7

_O- :(:)

Showhalsters heb ik zat :') Maar ben verder wel een verzamelaar. Jammer alleen dat mn portemonnee het niet toelaat := Wil sowieso nog graag geborduurde zweetdekens in mn stalkleuren voor Nas en Umoyax en verder kan ik nu niet zo veel aanschaffen voor ze := Morgen wel even naar een winkel die opheffingsuitverkoop houdt, 50% korting op alles :oo Miss alvast mooi hoofdstel scoren én het is de enige winkel die de bitten heeft die ik wil (dubbelgebroken bustrens, EJ heeft ze niet..) dus dat is wel effe mooi inslaan :D Maar wat heb ik verder nou nodig voor ze... Showgerelateerde spullen heb ik zat van liggen en erg veel meer dan dat kan ik nog niet kopen :')

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 00:07

Jaa die zadel staat nu ook even op 1.
wel pas een blauwe halster voor Mirka gekocht.
Is handig als de anderen in de was zit.
Dekens wil ik vaak ook dubbel hebben.
Barc had stuk of 4 hoofdstellen 2 voor wedstrijden en 2 voor thuis plus zijn 40 dekjes.
Mirka heeft er 2 Mo nu 4 of 6 dat is wel voldoende.

Owja en een nieuwe showhalster...amy ik zag dat je ook aan inruilen deed...dat vind ik echt _/-\o_

amyz

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 00:17

40 dekjes :oo :=

:D Leek me wel handig... Dient een dubbel doel weet je. Mensen komen zo van hun ''oude'' halsters af (want om 1001 redenen kun je een andere willen hebben) én ik kan de ingeruilde halsters 2ehands voor een kleiner prijsje aanbieden zodat het ook voor mensen met een kleinere beurs leuk blijft :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 00:19

Ik heb nog wel een paar halsters om in te ruilen _O-

Of werkt het niet zo :')

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 00:22

:= T is natuurlijk geen ruil, maar inruil :P Hihi.

Nee maar effe zonder geinen; t werkt eigenlijk net als met auto's. In principe betaal je altijd een meerprijs voor het nieuw uitgekozen halster. Allemaal overigens afhankelijk van de waarde van het ''oude'' en het nieuwe halster :) Maar kan dus wel zo zijn dat je voor drie tientjes een nieuw halster hebt, om maar even een voorbeeld te geven :)

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 00:26

amyz schreef:
:= T is natuurlijk geen ruil, maar inruil :P Hihi.

Nee maar effe zonder geinen; t werkt eigenlijk net als met auto's. In principe betaal je altijd een meerprijs voor het nieuw uitgekozen halster. Allemaal overigens afhankelijk van de waarde van het ''oude'' en het nieuwe halster :) Maar kan dus wel zo zijn dat je voor drie tientjes een nieuw halster hebt, om maar even een voorbeeld te geven :)

:o? wen er maar heb vaker dit soort uitspraken :D :+

Ik gaat het even in me achter hoofd houden..heb een zilveren liggen kabel halster en wil een gouden met kralen ofzo :D

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 00:33

Hmm heb volgens mij nu geen goud met kralen liggen... Geen kabelhalsters iig.
Dit is de enige (heb wel 1 of 2 variaties daarop), maar zoiets bedoel je denk ik net niet? http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 0121_n.jpg

Jij wilt meer richting dit denk ik? http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 3334_n.jpg

Ik hoop later dit jaar te kunnen beginnen met zelf maken van kabelhalsters, dus kan ook beetje custom made maken voor je hoor ;)

Btw... Hebben jullie wel allemaal al de facebook ge-liked van AHS? :D http://www.facebook.com/ArabianHorseSto ... _new_likes

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 00:38

Het is een kiki halster geloof ik die ik gezien heb:D
Ja heb je geliked :j Net hoor :P
Ik heb die soortgelijks die jij laat zien in het zilver:)

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 00:41

Heb je gelijk maar even een vriendschapsverzoek gestuurd := :D

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 01:40

Bevestigt :D

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 01:47

Ik was een van je allereerste likes :Y) zat op facebook terwijl je hem aanmaakte en toen kwam t op m'n voorpagina volgens mij :+

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 08:52

amyz schreef:
Hmm heb volgens mij nu geen goud met kralen liggen... Geen kabelhalsters iig.
Dit is de enige (heb wel 1 of 2 variaties daarop), maar zoiets bedoel je denk ik net niet? http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 0121_n.jpg

Jij wilt meer richting dit denk ik? http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 3334_n.jpg

Ik hoop later dit jaar te kunnen beginnen met zelf maken van kabelhalsters, dus kan ook beetje custom made maken voor je hoor ;)

Btw... Hebben jullie wel allemaal al de facebook ge-liked van AHS? :D http://www.facebook.com/ArabianHorseSto ... _new_likes

Ge-liked :D

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 09:01

amyz schreef:
Sieltjuh schreef:
Ik wil op dit moment alleen een goed passend zadel :7

_O- :(:)

Showhalsters heb ik zat :') Maar ben verder wel een verzamelaar. Jammer alleen dat mn portemonnee het niet toelaat := Wil sowieso nog graag geborduurde zweetdekens in mn stalkleuren voor Nas en Umoyax en verder kan ik nu niet zo veel aanschaffen voor ze := Morgen wel even naar een winkel die opheffingsuitverkoop houdt, 50% korting op alles :oo Miss alvast mooi hoofdstel scoren én het is de enige winkel die de bitten heeft die ik wil (dubbelgebroken bustrens, EJ heeft ze niet..) dus dat is wel effe mooi inslaan :D Maar wat heb ik verder nou nodig voor ze... Showgerelateerde spullen heb ik zat van liggen en erg veel meer dan dat kan ik nog niet kopen :')

Was er gister, die Kingsland deken gekocht :) Maar ze hadden nog een hoop leuke spullen :D nog een gaaf dekje gezien maar die hadden ze alleen nog VZH |o

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 10:23

goede morgen *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 10:28

ik ga zo ook even je fb liken! En wat een top idee zeg dat inruilen, ik doe geen shows met mn balloze peerd maar een leuke 2e hands is nog te overwegen :)
Noah zn manen groeien ook al mooi bij, en DIK!! :oo halleluja het zijn net new forest manen! Maar ze komen maar.tot halverwege zn hals... duimen dat ze ooit een hele halslengte gaan halen :+ en die voorpluk heb ik de hoop voor opgegeven _O-
Ik heb nu een aantal dekens die heel fijn zitten, oa een Kerbl (best goedkoop!) met een iets langere hals, maar zijn manen slijten nul komma niks :) misschien omdat ze zo dik zijn :+

Gisteren had ik even een rodeo... ik stap op, beugels in, en laat hem weg stappen... bokbokbokbokboksteigerbok :+ stalgenoten lagen helemaal dubbel, hij leek net een veulen in de wei alleen zat ik nog op zn rug :') ach hij voelt zich tenminste goed zeggen we dan maar _O- Appuyeren krijgt hij steeds beter door, zeker naar rechts (opzij voor linkerbeen) doet hij heel goed, naar links vind hij nog wat lastiger maar hij heeft altijd meer moeite met wijken voor het rechterbeen..

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 10:37

@ tammy hij was even vergeten dat jij nog op zijn rug zat whaha. Die van mij doet wijken wel heel goed maar appuyeren doe ik vaak in stap om los te werke en dan heeft ze toch moeite omdat ze de kant op moet gaan waar ze ook stelling naar toe heeft maar allee mijn is een b paard met net met de L oefeningen bezig. Een bevestigde appuyement vind ik toch te veel gevraagt voor asal

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 11:55

Noah liep voor zijn blessure op ±M niveau dressuur, en kan een eenvoudige en vliegende wissel (altijd handig tijdens het springen). Het appuyeren vind hij nog wel erg lastig maar na 2-3x een stukje begrijpt hij de bedoeling. Zeker als hij naar links moet en dus om links gebogen moet zijn maar voor rechts opzij moet lopen vind hij nog lastig, vaak gaat hij even heel langzaam stappen, dan zie je hem gewoon hard nadenken en dan ineens :)* ohja, zo!

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 11:57

Jeetje dames, wat gaan jullie hard!
Ik heb alles wel bijgelezen, maar de laatste tijd weinig tijd gehad om te reageren.

Jessica, wat een prachtige foto's van jouw pareltjes! Vooral Mirka, wat een plaatje is dat <3

Amy, ik heb Nashwa een keer ontmoet bij Paola. Wat een knuffelkont, ik kan me voorstellen dat je enorm gelukkig met haar bent!

Letizia en Ersilia, enorm balen dat jullie zadel nu al niet meer past. Jonge paarden, altijd lastig, die veranderen nog zo :(:)

Tamara, wat fijn dat je weer rustig aan de slag kan met Noah!

3 maanden geleden heb ik besloten mijn merrie te verhuizen naar de plek waar ze ook beleerd is 2 jaar geleden. Op onze eigen stal kwamen we niet verder (faciliteiten waren niet goed, vertrouwen in elkaar was ver te zoeken etc.), dus maar besloten om hulp te zoeken. En met dat besluit ben ik heel blij!
We zijn lekker aan het werk, genieten van elkaar en rijden weer rustig in het rond. Hopelijk kunnen we dat na de vorstperiode voortzetten. Wel is door alle training mijn zadel wat te krap geworden, dus die moet ook weer aangepast worden (never ending story...).

De andere reden dat ik het zo druk heb gehad de afgelopen maanden, is onze gezinsuitbreiding: een puppy!
Meet Lexus, een epagneul breton reutje.

Zo was hij toen we hem ophaalden:
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 2689_n.jpg

En zo is hij nu op de leeftijd van 8 maanden ongeveer:
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 7690_n.jpg

Hele drukke periode gehad met zindelijkheid, puppycursus, vervolgcursussen en nu aangebroken: de puberteit!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 11:58

Wat fijn dat het zo goed gaat met Elyaijna! :D En wat een leuke pup!

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 12:08

pfff zadels :') Fijn dat jullie nu weer lekker samen kunnen rijden, wat een verschil van stal wel niet kan doen!
wat een leuke pup zeg!! gaat alles goed met de cursus? :)

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 12:36

Tammy_ schreef:
pfff zadels :') Fijn dat jullie nu weer lekker samen kunnen rijden, wat een verschil van stal wel niet kan doen!
wat een leuke pup zeg!! gaat alles goed met de cursus? :)

Een andere stal maakt het verschil, maar zeker ook het hebben van iemand die je af en toe even een flinke schop onder je kont geeft als je niet meer durft :D

Met de cursussen gaat het heel goed, hij is erg leergierig en slim. Nu wel erg aan het puberen, dus luisteren zit er af en toe niet meer in, maar dat gaat wel weer voorbij (hoop ik haha)

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 13:23

@annikab wat een leuke pup.
Wat gaan jullie weer snel. Paardjes staan lekker buiten zit nu in kamer en kan ze mooi in de gaten houden. Asal stat stil dan sprint ze weer weg haha grapjas

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 13:29

Aahh wat een leuke pup!

Ben zooo benieuwd naar foto's *\%/* Shief liep net echt heerlijk uit der bolletje te gaan in het land met de shoot <3 oogjes lichten zo mooi op door de sneeuw, standje turbo aan, springen over greppeltjes, ademwolkjes, staart omhoog, heerlijk alert koppie :D denk dat er hele gave bijzitten!!

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 13:31

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 13:33

Oh haha! Ik zag idd al een Tamara voorbij komen op m'n tel maar was tijdens de shoot, toen dacht ik nog, huh ken ik een Tamara? :o?