Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
evitatinkle schreef:
Ik vind niet dat je mensen dom kunt noemen omdat ze toevallig een mening hebben, ook al is die mening naar jou inzicht fout.
boeft schreef:Echt, niks tegen de fokkerij hoor, maar ik zie een paard, van welk ras dan ook, liever in de wei en zonder make-up...
evitatinkle schreef:
Ik vind het knap als je zo'n paard kan fokken maar de bedoeling erachter is toch alleen maar geld geld geld.
evitatinkle schreef:Maar eerlijk, wat vind jij van deze paarden en het leven dat ze leiden?
evitatinkle schreef:Dan mag jij me uitleggen waar je blablabla vandaan hebt
Maar eerlijk, wat vind jij van deze paarden en het leven dat ze leiden? Zou je er 1 willen hebben en zo ja, wat zou je er dan mee doen precies?
evitatinkle schreef:mee eens. Je hebt 'werkpaarden' en 'showpaarden'.
horseranch schreef:Showpaarden moeten ook hard werkenEcht
evitatinkle schreef:evitatinkle schreef:
Ik vind het knap als je zo'n paard kan fokken maar de bedoeling erachter is toch alleen maar geld geld geld.
ik quoteer mezelf even...
En zou een fokker of iemand die er verstand van denkt te hebben mij kunnen vertellen of dit waar is?
Ik fok zelf ook....
boeft schreef:Het spijt me dat dit topic op deze manier weer aangezwengeld wordt naar een soort welles-nietes discussie. Dat was in het geheel niet mijn bedoeling.
Ik kwam toevallig het bericht van een paar dagen geleden tegen dat De Zoon Van een prijs had gewonnen, en dat vond ik wel bij dit topic aansluiten. En verder vind ik dit soort foto's en make-up gewoon niet zo mooi; te amerikaans. Da's alles.