Ja hij benadrukte ook idd dat het met rust gewoon weer goed zou moeten komen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ben erg blij met hem. Echt een lieverd
 ben erg blij met hem. Echt een lieverd 

Sowieso met eten en slapen en meestal s'avonds ook. Ik krijg al vanaf vorige week zaterdag elke dag een cadeautje in mijn schoen
 Sowieso met eten en slapen en meestal s'avonds ook. Ik krijg al vanaf vorige week zaterdag elke dag een cadeautje in mijn schoen  Zo lief. Toen we net gingen (3 jaar geleden) kreeg ik heeel veel cadeautjes en romantiek. Iets TE naar mijn idee
 Zo lief. Toen we net gingen (3 jaar geleden) kreeg ik heeel veel cadeautjes en romantiek. Iets TE naar mijn idee 

Weet je ook gelijk wie wij zijn haha.
 Weet je ook gelijk wie wij zijn haha. 

Ook al een vos, jeetje
 Ook al een vos, jeetje  

...
... 

Heb samen met m'n zus de 6 jarige merrie, Djunnah S.
 Heb samen met m'n zus de 6 jarige merrie, Djunnah S. Wel overal naar kijken en schichtig lopen doen... Dus alles iemand nog tips heeft voor meer energie zonder suikers en eiwitten, dan hoor ik het graag
 Wel overal naar kijken en schichtig lopen doen... Dus alles iemand nog tips heeft voor meer energie zonder suikers en eiwitten, dan hoor ik het graag  Zat al aan olie te denken, maar weet niet zo goed hoe je dat op moet bouwen??
 Zat al aan olie te denken, maar weet niet zo goed hoe je dat op moet bouwen?? 

Wel redelijk positief nieuws dus over je pardenkind, en wel fijn dat de stal meedenkt en een stukje afzet
 Wel redelijk positief nieuws dus over je pardenkind, en wel fijn dat de stal meedenkt en een stukje afzet 
 Meer energie zou ik idd wat olie voor geven, scheutje van 5-10ml in een paar weekjes opvoeren tot 20-25ml. Te veel in een keer vinden de darmen niet zo gezellig.
 Meer energie zou ik idd wat olie voor geven, scheutje van 5-10ml in een paar weekjes opvoeren tot 20-25ml. Te veel in een keer vinden de darmen niet zo gezellig.                                                          

en als de nood aan de man mocht komen dat we echt met spoed weg zouden moeten hebben we een fijne oplossing daarvoor.
 en als de nood aan de man mocht komen dat we echt met spoed weg zouden moeten hebben we een fijne oplossing daarvoor.  

Leuk paardje!
 Leuk paardje!  
  (38 is mijn kalenderleeftijd maar niemand geeft me dat wegens dubieus infantiel gedrag
  (38 is mijn kalenderleeftijd maar niemand geeft me dat wegens dubieus infantiel gedrag   )
 )

En wat sneu dat Falco zijn papa te koop staat dan op zo'n leeftijd
  En wat sneu dat Falco zijn papa te koop staat dan op zo'n leeftijd  Is inderdaad hopen dat die dan een goed huisje krijgt. Die zijn er gelukkig echt wel
  Is inderdaad hopen dat die dan een goed huisje krijgt. Die zijn er gelukkig echt wel 
 Ik heb ook zo gelachen toen ook om je topic van Shief en de spiegel
  Ik heb ook zo gelachen toen ook om je topic van Shief en de spiegel 

En een goede leuke bijrijdster is ook goud waard
  En een goede leuke bijrijdster is ook goud waard 

Dus daar hoeven Eline en ik nog niet over na te denken
  Dus daar hoeven Eline en ik nog niet over na te denken 
 , mijn vriendinnetje is ook heel erg lief voor me
, mijn vriendinnetje is ook heel erg lief voor me 

Ze zijn zo leuk! Ik kom wel een keer mee met Eline als ze naar ze komt kijken
  Ze zijn zo leuk! Ik kom wel een keer mee met Eline als ze naar ze komt kijken 
 Eigenlijk vind ik al jullie paarden gewoon onwijs leuk
 Eigenlijk vind ik al jullie paarden gewoon onwijs leuk 

Klinkt als een fijne stal waar ze staan trouwens
 Klinkt als een fijne stal waar ze staan trouwens 

(en nee heb geen aandelen
  (en nee heb geen aandelen  )
 ) 

Wat een tegenvaller. Zet je je veulen tussen de ijsco's, leren ze hem niet eens tölten
 Wat een tegenvaller. Zet je je veulen tussen de ijsco's, leren ze hem niet eens tölten  

Daar sta je dan met je paard. Wat kunnen mensen toch verschrikkelijke eikels zijn af en toe. Gelukkig heb je nu een fijne plek voor Di. Fijn he als ze zo op hun plek zijn meteen.
 Daar sta je dan met je paard. Wat kunnen mensen toch verschrikkelijke eikels zijn af en toe. Gelukkig heb je nu een fijne plek voor Di. Fijn he als ze zo op hun plek zijn meteen.