Hallo,
Ik hoop dat ik mij hier ook mag melden...
Wat ik met de AV heb???? Dagelijks heb ik de eer door een fantastische merrie zachtjes hinnikend begroet te mogen worden op de wei nadat ze in een galopje aan is gekomen. Een heerlijke inmiddels 4,5 jarige dame, Dilayla-Vesterika op papier maar voor vrienden Didi of nog iets korter Di.
Inmiddels mag ik Di alweer sinds augustus 2011 de mijne noemen...
Eigenlijk was het de planning om haar afgelopen zomer in te gaan rijden maar door verschillende redenen is het nog niet zover gekomen... Dus zijn we nog steeds lekker naast haar bezig en doet ze ook heerlijk de eer aan als penny-pony met mijn 2 zoontjes.

UPDATEje... ook mezelf even voorstellen 
E
n ik... nou ik ben Mandy, inmiddels alweer 29 jaar jong (al hou ik het liever op 25 met 4 jaar extra levenservaring, zie die 30 volgend jaar niet zitten). Geboren en getogen in Den Haag maar woon nu alweer 6.5 jaar in België.
Ik woon daar samen met mijn vriend Ronny en de 2 kindjes, Raymon van 8 en Bryan van 3. Verder wonen er bij ons nog 2 vogels, Idem Ditto (een grasparkiet en een valkparkiet) en 2 honden, Sparco en Luna (beide Borders).
Di staat aan de andere kant van het bos op 10 minuutjes met de auto in een Paddock Paradise....
In mijn vrije tijd ben ik vaak op de voetbal te vinden (Raymon is een vrij fanatieke keeper), op de hondenschool (voornamelijk frisbee), in het bos (zowel met Di als met de honden) of op 'stal'.
Momenteel nog veel vrije tijd (werkzoekend)... van opleiding paardenhouderij gedaan en nagelstyling... Voor de toekomst... geen idee wat het gaat worden... zullen wel gaan zien welke dromen we kunnen verwezenlijken en wat er op mijn pad gaat komen...
Laatst bijgewerkt door Dilayla op 25-11-14 18:48, in het totaal 3 keer bewerkt