Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
BabiiVeeraa schreef:Hee Natas, dat meisje dat op de nrps-schimmel reed is geen familie van de jury. De jury had dezelfde achternaam als de eigenaar-Fokker van die hengst, maar volgens Annelieke geen familie.
Wat raar dat jullie allemaal de resultaten niet in mochten zien! Ik ben gewoon naar het secretariaat gelopen en gezegd dat ik het wil zien (reglement stond in de catalogus, en daar stond in dat je je punten mag inzien) en ik mocht gewoon kijken. Wel alleen eigen punten uiteraard. Vandaar dat ik ook wist van mijn 3 voor gehoorzaamheid in de groep
en het is een les voor volgend jaar. We gaan een ander puntensysteem bedenken wat het uitrekenen van de punten makkelijker maakt en waarschijnlijk niet meer de prijsuitreikingen in de hoofdring want het geeft gewoon teveel stress en drukte en wij balen waarschijnlijk nog wel harder van een fout aangezien wij er op aangekeken worden. Al met al ben ik ontzettend trots op Ysabella en Maud. De middendraf die ze er samen uit knalde was super! 
Dus wat meer aankleding zal idd niet misstaan 
En wat super dat er aardbeien stonden
Vond het echt een verfrissend tussendoortje ipv een snack
foto4u schreef:Hi,
Ik heb nog een foto van een clubje fotografes op 15 juni,
ik weet niet of dit allemaal Bokt is?
[ Afbeelding ]
Gr. Ton

Sieltjuh schreef:Was erg onder de indruk van DhiorWat een showbink en beweging zeg
Stoer hengstveulen!!

FM_Arabians schreef:Heeft er nog iemand foto,s gemaakt van ons hengstveulentje F&M Dhior ? Nr 33 op zaterdag en Gold Medal ? En Brons op zondag maar weet het nummer niet meer ,..