Arabian Horse Weekend @ Sint-Oedenrode 14 & 15 juni

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tieneke

Re: Arabian Horse Weekend @ Sint-Oedenrode 14 & 15 juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 20:14

Ja, klopt! Vind het echt een kanjer!

blue_sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 20:28

Mooie foto's heb jij ook gemaakt Tieneke.

Paroeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 20:46

BabiiVeeraa schreef:
Hee Natas, dat meisje dat op de nrps-schimmel reed is geen familie van de jury. De jury had dezelfde achternaam als de eigenaar-Fokker van die hengst, maar volgens Annelieke geen familie.

Wat raar dat jullie allemaal de resultaten niet in mochten zien! Ik ben gewoon naar het secretariaat gelopen en gezegd dat ik het wil zien (reglement stond in de catalogus, en daar stond in dat je je punten mag inzien) en ik mocht gewoon kijken. Wel alleen eigen punten uiteraard. Vandaar dat ik ook wist van mijn 3 voor gehoorzaamheid in de groep :+

Klopt Vera, die waren geen familie! Hier in Brabant wonen veel mensen die van Esch heten.

Resultaten mochten gewoon in gezien worden, wij hebben niks te verbergen hoor. Maar de middag verliep hectisch en druk, ik kan me voorstellen als ze gezegd hebben dat ze daar geen tijd voor hadden. Ik heb ruzie met de scanner maar wil ze nog online plaatsen op internet aangezien er op sommigen ook wat jurycommentaar opstaat.

Waarom de prijsuitreiking fout ging? Niemand weet het precies maar het was waarschijnlijk omdat de merrie punten te snel zijn uitgerekend omdat we deze uitslag er meteen achteraan wilden doen. Ondertussen moesten ze ook nog de Internationale show punten berekenen dus door de drukte zijn er wat punten verkeerd opgeteld. De internationale show uitslagen werden uitgerekend en de zadelrubriek kwam er snel tussendoor. Met de uitslag stond de jury bij het secretariaat en riep gelijk dat het fout was en werd alles herberekend. Het is ontzettend zuur dat het gebeurde, het knalde er even behoorlijk want met de bekers verliep het ook niet 100% :o en het is een les voor volgend jaar. We gaan een ander puntensysteem bedenken wat het uitrekenen van de punten makkelijker maakt en waarschijnlijk niet meer de prijsuitreikingen in de hoofdring want het geeft gewoon teveel stress en drukte en wij balen waarschijnlijk nog wel harder van een fout aangezien wij er op aangekeken worden. Al met al ben ik ontzettend trots op Ysabella en Maud. De middendraf die ze er samen uit knalde was super! _/-\o_

Verder iedereen gefeliciteerd met behaalde resultaten en ik hoop dat jullie allemaal net zo genoten hebben als wij. We doen ons best om zoveel mogelijk fouten te voorkomen maar het was dit jaar ook wel ineens heel veel allemaal En Amateur.. en Halfbloeden. Volgend jaar beter en dan zal de Amateur ring ook wat meer aankleding krijgen (dit was een goed punt van iemand). Ook zal er een Beste Voorbrenger komen, dit was ook al een goed punt van een deelnemer. En daarnaast, wij leren graag van opbouwende kritiek en nieuwe ideeën, een mailtje of pbtje sturen mag altijd, we bijten niet ;)

Mocht iemand nog foto's hebben van op zaterdag een vos merrie met 4 witte benen in de Senior Merries rubriek en op zondag de Kampioen van de Ridden Class (ook vos merrie met 4 witte benen) dan zie ik ze graag :)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 20:51

Ik vroeg me idd op den duur af waar de tweede ring was, want had hem totaal gemist :+ Dus wat meer aankleding zal idd niet misstaan :j

Ik vond het gisteren een zeer geslaagde dag :j En wat super dat er aardbeien stonden +:)+ :)) Vond het echt een verfrissend tussendoortje ipv een snack :j
Misschien doelloze opmerking, maar vond het echt :j

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 20:51

Ik heb van zaterdag geloof wel foto's van die merrie.
Maar dat zal morgen worden ben alles aan het uitzoeken en daar gaat aardig wat tijd in zitten :P

mariettek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:05

foto4u schreef:
Hi,

Ik heb nog een foto van een clubje fotografes op 15 juni,
ik weet niet of dit allemaal Bokt is?
[ Afbeelding ]

Gr. Ton

Haha, die rode bos krullen ben ik! ;)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:10

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:18

Ik vond dat jullie het weer super hebben georganiseerd hoor Annelieke! Ga er maar aan staan, zo'n grote show, 2 dagen, nationaal, internationaal én amateur, dat is niet niks hoor. Zelfs op een keuring die maar 1 van deze 3 doen sluipen er wel eens foutjes in, dat houd je toch. En terecht dat je trots bent op Maud en Ysabella, ze zijn zo lief samen, en je ziet Maud iedere keer weer verbeteren, volgens mij leert ze erg veel van Ysabella ;)

Die zonder halster was idd niet Cuba, die op de foto aan de hand wel. En waar ik al bang voor was, ik trek inderdaad een verschrikkelijk hoofd tijdens het rennen, whahahaha *\%/*

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:24

BabiiVeeraa schreef:
Die zonder halster was idd niet Cuba, die op de foto aan de hand wel. En waar ik al bang voor was, ik trek inderdaad een verschrikkelijk hoofd tijdens het rennen, whahahaha *\%/*

Ik vond je superstoer joh, op en naast Cuba!

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:25

Dankjewel :D

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:57

Idd een mooie map set_elkol

En gaaf dat er nog een nakomeling van DWD Tabasco mee liep!

FM_Arabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 22:10

Heeft er nog iemand foto,s gemaakt van ons hengstveulentje F&M Dhior ? Nr 33 op zaterdag en Gold Medal ? En Brons op zondag maar weet het nummer niet meer ,..

FM_Arabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 22:11

En misschien van onze jaarling merrie F&M Karmaya ? 1e plaats jaarling merrie,s op zaterdag en rugnummer 2? Op zondag weet ik haar nummer ook even niet meer,..

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 22:11

Was erg onder de indruk van Dhior :j Wat een showbink en beweging zeg :~ Stoer hengstveulen!!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 22:16

Op zondag Dhior nr 53.en Karmaya nr 16.

Als iemand foto's heeft van MM Sergio zou ik die wel per pb willen, was onder de indruk van hem.

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 22:16

Heb ik fm arabians. Zal zo snel mogelijk alles uitzoeken.

FM_Arabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 22:42

xoranlover schreef:
Heb ik fm arabians. Zal zo snel mogelijk alles uitzoeken.

Hartstikke leuk!! Alvast heel erg bedankt voor je tijd!!
En ik heb begrepen dat Kim van der Veeke foto,s van hem heeft , maar weet niet hoe zij hier heet.

FM_Arabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 22:46

Sieltjuh schreef:
Was erg onder de indruk van Dhior :j Wat een showbink en beweging zeg :~ Stoer hengstveulen!!

Lekker patsertje he!! Maar hij is ook zo lief !! <3
Hij had z,n hoofdje zo verbrand , daardoor was ie zo kaal , dus had hem eigenlijk thuis willen laten.
Gelukkig maar niet gedaan , want ik had er qua schaamte meer last van dan hij !!
En gelukkig zag en herkende de jury hetgeen er gebeurd was, van dichtbij zag je namelijk nog haartjes zitten en kon je zien dat het niet bewust gedaan was,..

Foto,s van zijn zus Karmaya zijn ook erg welkom!! Heb er nog maar 1 :oo

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 22:50

FM_Arabians schreef:
Heeft er nog iemand foto,s gemaakt van ons hengstveulentje F&M Dhior ? Nr 33 op zaterdag en Gold Medal ? En Brons op zondag maar weet het nummer niet meer ,..

Was dat dit leuke ding? Want daar heb ik wel een paar foto's van :)

Afbeelding

Afbeelding

Karmaya:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Sadira op 16-06-14 23:00, in het totaal 2 keer bewerkt

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 22:52

Heel zn blesje was ook verdwenen hè? Ook door het verbranden? Het arme mannentje :(:)
Fijn dat hij buitenom showbinken ook zo'n top karakter heeft :j

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 05:26

Ja wij verbaasden ons over zijn verdwenen bles, gelukkig was het niet bewust gedaan! Inderdaad indrukwekkend veulen.

Zeeuw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 09:24

Heeft iemand foto's van onze Egyptenaar Rashid El Najim bij de Amateur Keuring? ( Ruinen )
Wij waren nummer 106, en we zijn tweede geworden. :)

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 10:11

Op zaterdag of zondag?

Oh laat maar amateur keuring is zondag geweest.

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 10:20

Ik vond Dhior ook erg leuk ondanks z'n verbrande hoofdje. Is dit "gewoon" door de zon gekomen Femke of heb je er iets opgesmeerd waardoor het zo verbrand is? Ik had dit nog nooit eerder gezien bij veulentjes.

Prachtige foto's komen er voorbij!

Zeeuw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 10:24

xoranlover schreef:
Op zaterdag of zondag?

Oh laat maar amateur keuring is zondag geweest.

Ja op een zondag. Mijn dochter droeg een zwarte broek en zwart shirtje met een lange blonde vlecht. Rashid is lichte vliegenschimmel met witte manen en staart als het helpt.