[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 23:43

set_elkol schreef:
Goede vraag, nog maar net twee geworden en nu krap aan 1,25 dus dat is nog klein hoor! Die groeit nog wel groter maar blijft een C pony denk ik.

Ja kan nog veel kanten op :P
Heb je de ouders gezien? Of een idee van?

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 23:45

Nope, moeder is een 'rijpony' en er schijnt Welsh NWR in te zitten, opa was een cremello. ze hoopten dat ze een D werd, die kans was er.

Afbeelding
opa, een D pony

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 23:46

Dus het kan nog wel wat kanten op...
Mo is ook groter dan paps en mams en best flink ook..

Set_Elkol

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 23:47

Ja is wel waar hoor, en ze krijgt nu goede voeding. Maar toch nog even afwachten :D anders wordt het misschien iets van een NRPS hengst als ik haar zou laten dekken.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 23:50

Stiekem toch kleine plannetjes Katja? >;) :))

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 23:51

set_elkol schreef:
Ja is wel waar hoor, en ze krijgt nu goede voeding. Maar toch nog even afwachten :D anders wordt het misschien iets van een NRPS hengst als ik haar zou laten dekken.

Je hebt nog even :P

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 23:52

ja hoor heleboel plannetjes :P plannetje is Sets veulen afwachten, Blues groei afwachten, of ze volwassen wordt al of niet en groter. En dan misschien in de toekomst 1 of allebei tegelijk nog dekken, het zijn tot nu toe alleen nog maar ideeën. Twee veulens samen is leuker dan 1. Als ik Set weer zou doen dan door een AV. Eerst rustig dit seizoen afwachten, 1 veulen is al genoeg spanning nu :D Maar Blue is gewoon zo'n gaaf merrietje en ik vind het hele fokken zo interessant!

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 23:55

Groot gelijk hoor, alle tijd.

Ga je dan eigenlijk wel al die mormels zelf houden?

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 23:58

__Nicky schreef:

:=

Ja dat fokken is absoluut zeer interessant.
Ag ik wacht rustig af tot ik kansen krijg voor een dame erbij...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 07:30

Barcelano schreef:
Kwam deze tegen op Katjen haar Montoyo album :D
Zocht eigenlijk voor Vic foto van Mo dat hij tegen Benjamin aan stond te slapen :D

[ Afbeelding ]

<3 pracht hengst, kijk enorm uit naar de beebs :D

Zal vanmiddag wat recente picas van cos plaatsen en een foto van zijn beebs. Die op fb staat. (Op de foon lukt mij dat allemaal niet :') )

Het ziet er hier bewolkt uit. Durf niet naar buiten lol

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 07:51

:wave:

Ik zit even een poosje niet op bokt, is het oude topic gesloten en zit het nieuwe topic zowat alweer op de helft! Halloooo! :')

Heb 't momenteel erg druk met school, projecten, stage, werk, shief en tekenen :+ Dus hou weinig bokt-uurtjes over -O-

Zal van de week is kijken of ik kan bijlezen!

iig heb ik me bij deze weer aangemeld :D

Ohh en Siel ik las wel iets over St Oedenrode, als t goed is wil ik daar wel ff komen kijken!! Wil dan ff een goede blik werpen op de Liberty + zadelrubiek :) (Voor Show West *D ) Wie weet tot dan!

Ik ga weer! Zo ff knallen met pitchen voor een echte opdrachtgever op school, ben beniewd!

:evaw:

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 08:02

HAllo shanna en doei shanna whaha succes met school

Ben benieuwd naar alle veulens hier, 2 van onze minis gaan dit jaar ook op 18+ vakantie ben benieuwd

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 08:23

__Nicky schreef:

pardon? :+ hoop dat ik dat als een grapje moet opvatten haha. nee mijn maximum is 3 dus wat er hierna nog bij zou komen in aantallen moet weer weg. Of dat dan Blue, Blues veulen, Sets 1e of 2e veulen zou zijn dat zien we dan wel.

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 08:33

Goedemorgen,

Weet niet meer wie het vroeg, maar zodra ik op Ludo zit, waarschijnlijk van het weekend!!!, dan zal ik zeker foto's spammen! :D

Katjen, hoe leer je je paard dat? Dat hij zijn kuil netjes dicht maakt? Dat doen de paarden hier niet :')

Nicky, lekker naar het strand! Leuk zo'n capcam, kunnen we toch een beetje mee genieten :j
Dat topic volg ik idd ook! Ben erg benieuwd wat eruit komt :j

Gisterenmiddag vrij genomen op mijn werk, hop naar stal. Paardjes gingen het lang op en dit is het eerste weideseizoen voor Ludo hier, dus moesten natuurlijk even kijken bij welke groep hij zou kunnen. Nou dit geprobeerd, zat 1 paard tussen waar we ene beetje voor vreesde. En juist met dat paard ging die even spelen en daarna stonden die 2 continu naast elkaar te grazen :Y) Al met al is het dus erg goed gegaan en heeft ie weer nieuwe vriendjes en mogen ze weer lekker het land op, lekker vroeg dit jaar :D

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 09:00

Nicky, fijn dat het goed ging met Ludo op het land. Soms laten die paarden je weer zo verbazen he.

Hier is het gister lang droog gebleven, maar eind van de avond en begin van de nacht ging het goed tekeer.
Ach goed voor het gras idd en hopelijk komt zometeen het zonnetje weer door.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 09:57

set_elkol schreef:
__Nicky schreef:

pardon? :+ hoop dat ik dat als een grapje moet opvatten haha. nee mijn maximum is 3 dus wat er hierna nog bij zou komen in aantallen moet weer weg. Of dat dan Blue, Blues veulen, Sets 1e of 2e veulen zou zijn dat zien we dan wel.

Haha ja tuurlijk :P

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 10:55

@nicky fijn dat ludo goed ging op het land, grappig dat hij juist goed kon met degene waar je het niet van verwachtte

Het is hier nu echt bagger weer mega wind en iedere keer flinke regen, en wilde zo graag rijden.....misschien toch vandaag tussen de buien door en anders ff snel longeren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 12:38

Zo voor de regen thuis lol. En begint me nu te gieten hier :')
Zojuist afscheid genomen van twee collegaatjes :(

Achja nu wat leuks foto's :D

Recente pica van Cosimo

Afbeelding

Zijn Beeb Al Casim (Hengsten veulen 2013)

Afbeelding

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 12:44

Knappe paardjes hoor :)

Weten jullie mijn verhaal over die hoefschoenen nog? Ik heb maar wéér een bericht op hun Facebook geplaatst. Echt onbeschoft hoe zij met klanten omgaan.... Ik kopieer:

Ik vind het zeer spijtig dat ik weer een bericht op jullie Facebook moet zetten maar kennelijk is dit de enige manier om met jullie in contact te komen. Bijna een maand geleden heb ik een paar hoefschoenen besteld. Hier hoorde ik maar niets van. Uiteindelijk na een bericht op Facebook kreeg ik antwoord; de hoefschoenen zouden eind vorige week binnenkomen. Helaas tot op de dag van vandaag nog steeds niet gehoord. Ik dacht dat we een goede afspraak hadden gemaakt en jullie zouden mij tegemoet komen in de kosten voor het lange wachten. Ook van deze tegemoetkoming heb ik tot aan de dag van vandaag niets gezien. Op mijn mailtjes wordt niet gereageerd. Wanneer ik bel met de klantenservice krijg ik via een automatisch bandje te horen dat ik wordt doorgeschakeld naar één van de MEDEWERKERS. De telefoondame kan niks voor mij betekenen omdat ze geen gegevens heeft van mij maar ze geeft probleem door. Op de vraag of ze dan wel een medewerker is krijg ik het antwoord nee. Vreemd aangezien ik dacht te worden doorgeschakeld met één van de medewerkers. Dan verwacht je toch wel dat zij iets voor je kunnen checken. Ik vind jullie manier van omgaan met klanten bijna onbeschoft. Ik hoop dan ook dat jullie zsm contact met mij opnemen want mijn geduld is nu op.

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 12:53

Jeetje Nicky, dat is idd behoorlijk onbeschoft! Zo ga je niet met je klanten om. Als ze reageren lekker je centen terug vragen en ergens anders bestellen, want ook al leveren ze uiteindelijk, mocht er in de toekomst iets zijn met die schoenen kan je weer dit hele riedeltje in.. Ik zou het woest zijn!

Knappe paardjes!

Ja ben er erg blij mee, nu lekker opbouwen totdat ie snel 24/7 buiten kan blijven, hoef ik zijn smerige stal niet te meer te mesten :')

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 12:53

missfcdb schreef:
Zo voor de regen thuis lol. En begint me nu te gieten hier :')
Zojuist afscheid genomen van twee collegaatjes :(

Achja nu wat leuks foto's :D

Recente pica van Cosimo

[ Afbeelding ]

Zijn Beeb Al Casim (Hengsten veulen 2013)

[ Afbeelding ]

Prachtige foto van je manneke en zijn zoontje ziet er schitterend uit! Kan je met recht trots op zijn. ;)

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 12:56

Ja hoor, ik krijg net een mail van ze terug :+ Facebook is volgens mij echt de enige manier op te communiceren...

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 13:00

En wat zeggen ze ?

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 13:08

Leuk dat jullie er zijn op de Amateurkeuring, Ilona, ik kom waarschijnlijk kijken!

Heerlijk, een drachtige merrie, he Katja? Ely was ook zo diep tevreden tijdens de dracht. Nu is ze vooral heel druk met Euf haha.

Hier heeft het flink geregend!

Welkom nieuwelingen!

Camsey is leuk, Joyce!

Knappe merrie, Evelien!

Jeetje, DMhorses, dat is minder prettig als het water je stal in loopt! Hoe is het met je drachtige meisje?

Knappe Mo!

Plannen voor kleine Blue'tjes, leuk!

Spannend voor het eerst op Ludo, Nicky!

Mooie foto van Cosimo en zijn zoon!

Wat een gedoe met die hoefschoenen, wordt je toch aardig zat van!

Ik spam Euforio gewoon lekker door, als jullie het zat zijn, moeten jullie het maar zeggen :D

Afbeelding

Afbeelding

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 13:10

Annika, we zijn hem nog niet zat hoor!
Wat een knapperd is het toch <3