Ja, dat vind ik dus ook. Mijn eerste halster 83 cm gemaakt, die is eigenlijk iets te ruim voor Djuun, maar zat wel prima bij de arab van (toentertijd) mijn stalgenootje.
even voor de duidelijkheid. de persoon die dat halster wil maken wil het gebruiken voor shoots en dus meerdere paarden. dus het is niet verstandig dan alles op 1 maat te maken. ik heb verschillende hengsten gefootgrafeert die wel op de 90 cm en zelfs 93 cm uitkwamen, mijn merrie zit ook op de 90 cm. dus tja:P als je ze voor shoots gaat gebruiken beter het zekere voor het onzekere en een verstelbare maat maken!
mijn laatste vrije dag vandaag. morgen een stage gesprek. en dan hopen dat dat mijn vaste stage word voor een kleine 2 maanden.
vandaag nog even snel een setje in mekaar gezet. alleen achterkant is nog niet afgewerkt. maar gezien ik vanavond een shoot heb voor me groene tuig neem ik deze meteen mee.
gewoon weer biothane. ik haal al mijn materiaal bij een winkeltje in zwolle. rits in heet dat. hebben ze heel veel sierbandjes enzo. en dan haal ik precies de hoeveelheid die ik nodig heb voor 1 set.
biothane is uiteraard alleen te bestellen uit duitsland.
Euh... Nouja ik ben er nog nooit geweest. Had jij er veel moeite mee? (om het te vinden) Want wij komen dan vanaf het busstation en treinstation daar in de buurt.
nee ik had er gene moeite mee:P maar ik woon praktisch in zwolle:P en kom daar heel vaak. vanaf het station is het nog wel een eindje lopen. maar niet heel moeilijk te vinden als het goed is.
Heel erg mooi weer! Ik vind alleen de roze voor het mooie iets te groot voor dat paard Waar zit dat winkeltje in Zwolle? Ik kom daar héééééél af en toe. Kan daar zo een keertje heen, heb OV-chipkaart (Nu even niet, hij is defect )