Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CounTree schreef:Gister weer les gehad bij An op Nirvana....wauw wat gingen de stops opeens veel en veel beter!! Tactiek ook veel beter,dus rond en goed onder. Elke stop was super, dus waarschijnlijk hebben we nu het lek boven.
Dit gaan we eens uitproberen te vrouwenpolder.
Oh ja....we waren trouwens 21e van de 61 deelnemers tijdens de laatste DRHA GAG.
racinggirl schreef:Hahaha![]()
Ja gezellig arabclubje zo, wel allemaal naar de DAWRA![]()
Vrouwenpolder komt net iets te snel, maar ik ga hem dit jaar zkr nog showen
Berwicowa schreef:Ben ook op het NK alleen kijken hoor en groomen.
Zit er de hele week
Misschien leuk om kennis te maken????
melissa_b schreef:OO CounTree wat leuk dat je meegaat doen met het NK, nu MOET ik er zeker naartoe!:D
Kan ik aan Shakira vertellen hoe haar mama en tante het hebben gedaan en dat ze net zo goed moet worden hihi...
CounTree schreef:Berwicowa schreef:Ben ook op het NK alleen kijken hoor en groomen.
Zit er de hele week
Misschien leuk om kennis te maken????
Nou zeker leuk! Ik moet me nog inschrijven, wacht nog ff vrouwenpolder af, maar overweeg reining, reining en nog eens reining. Ik ben startnummer 351 en 152
Met beide dames start ik in ieder geval de Semi Final WRAN Senior Reining en zal ze beide ook inschrijven voor de DAWRA reining. Te twijfelen zitten we over de reining trophy....dat vind ik zooooo gaaf, daar wil ik gewoon een keer aan mee doenMaar manlief heeft zo zijn bedenkingen hierover, maar ik vind het gewoon zooooo leuk. Hopelijk weet ik hem te overtuigen na vrouwenpolder, hij moet natuurlijk wel volledig achter mijn beslissing staan.