Zoralena was neit boos bedoelt hoor! Vind het hartstikke leuk om weer zo een gemotiveerd iemand in het topic te hebben want dan gaan we allemaal weer aan de slag!
Ik dacht ook dat het geel was! Maar ik vind die kleur op zich wel erg mooi, maar bij de rest dus misschien wat te licht. Maar ik denk dat het er onder de scanner ook wat anders uitziet misschien dan in het echt? Wel knap dat het eronder pastte!
Ik weet niet hoe je van plan bent om te vlechten? Alle kleuren door elkaar of verschillende delen een andere kleur? Want dat laatste lijkt me wel erg mooi, anders wordt het misschien te druk. Ik vind je ontwerp erg leuk en ben benieuwd hoe het eruit komt te zien, dus wel een beetje opschieten
\
Ik wil eerst dat goudband op het nylon stikken en dan in ieder geval een soort flosje maken maar dan met kralen, ter hoogte van het oog en dan aan het bakstuk zeg maar. En dan kan ik altijd nog kijken of ik ook van die kralen aan de neusriem doe. Dat staat denk ik wel mooi maar ik weet niet hoe ik dat netjes afgewerkt krijg. Als ik dat nylon namelijk laat uisteken kan ik de aanhechting voor de kralensliertjes niet tussen de twee banden wegwerken.
Ik ga morgen ook achter de naaimachine als ik tijd heb, maar eerst ga ik 's middags naar Kiya's moeder! Blijkt dat Kiya ook bij die eigenaar op stal heeft gestaan dus ik ben benieuwd wat hij heeft te vertellen en natuurlijk ook of Kiya op haar moeder lijkt!