Het zelf maken van Arabisch showtuig (oosterse stijl) deel2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

JKiya

Re: Het zelf maken van Arabisch showtuig (oosterse stijl) deel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 22:57

Zoralena ik vind dat geel er eerlijk gezegd niet zo goed bij passen, al vind ik de kleuren apart wel mooi.

En kun je misschien je bericht editten als je nog wat wilt toevoegen? One-liners zijn niet toegestaan!

zoralena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 22:59

wat bedoel je eigenlijk met editten en on-liners?

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 23:01

Dat als je nog iets wilt toevoegen dat je dat in ge bericht kan doen wat er al boven staat: dan klik je op de knop 'edit' rechtsonderin en dan kun je er gewoon bijtypen!

Een one-liner is een enkele zin en het leest niet lekker als je telkens een nieuw bericht met maar 1 zin opent maar waarom ik het vooral zeg ik dat je op bokt dus niet van de one-liners mag gebruiken! Worden in sommige topics ook gewoon verwijderd en dat zou natuurlijk jammer zijn!

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 23:02

Die groen vind ik er wel goed bij passen, maar die geel steekt er heel erg op af vind ik.
Beetje té fel ...

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 23:02

@ Jalenka: Hoe gaat het met jou nieuwe Nylon-project dan? Haha! Ga je er ook nog flosjes aan maken? Lachen

zoralena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 23:03

dat geel zit er zelfs niet bij, als jullie het op het bovenste hebben, dan is dat lichtgroen Haha!
jalenka, bedankt nu weet ik weer wat meer! ik zal er zeker rekening mee houden Bloos

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 23:08

Zoralena was neit boos bedoelt hoor! Vind het hartstikke leuk om weer zo een gemotiveerd iemand in het topic te hebben want dan gaan we allemaal weer aan de slag! Vork

Ik dacht ook dat het geel was! Maar ik vind die kleur op zich wel erg mooi, maar bij de rest dus misschien wat te licht. Maar ik denk dat het er onder de scanner ook wat anders uitziet misschien dan in het echt? Wel knap dat het eronder pastte!
Ik weet niet hoe je van plan bent om te vlechten? Alle kleuren door elkaar of verschillende delen een andere kleur? Want dat laatste lijkt me wel erg mooi, anders wordt het misschien te druk. Ik vind je ontwerp erg leuk en ben benieuwd hoe het eruit komt te zien, dus wel een beetje opschieten Knipoog\

Ik wil eerst dat goudband op het nylon stikken en dan in ieder geval een soort flosje maken maar dan met kralen, ter hoogte van het oog en dan aan het bakstuk zeg maar. En dan kan ik altijd nog kijken of ik ook van die kralen aan de neusriem doe. Dat staat denk ik wel mooi maar ik weet niet hoe ik dat netjes afgewerkt krijg. Als ik dat nylon namelijk laat uisteken kan ik de aanhechting voor de kralensliertjes niet tussen de twee banden wegwerken.

Ik ga morgen ook achter de naaimachine als ik tijd heb, maar eerst ga ik 's middags naar Kiya's moeder! Blijkt dat Kiya ook bij die eigenaar op stal heeft gestaan dus ik ben benieuwd wat hij heeft te vertellen en natuurlijk ook of Kiya op haar moeder lijkt!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 23:09

Ik ga vanavond een nieuwe schets maken (Jaja, project 100000), en dan ga ik morgen als het even kan op m'n scootertje naar de winkel crossen Lachen Nylon band halen. En ik bestel m'n andere rommeltjes gewoon op Sayila. Heb nu al zin om aan een 'Nylonbandhalster' te gaan beginnen!:D

Wat leuk dat je morgen naar Kiya's moeder gaat!

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 23:12

Ja leuk he! Ik was op zoek naar een foto van haar maar vond de eigenaar! En toen ik die sprak bleek dat Kiya dus ook nog een tijd bij hem heeft gestaan. Dat wist ik niet: heb altijd begrepen dat ik de derde eigenaar was maar het verhaal van de vorige eigenaar was ook wat wazig en vertoonde wat gaten. Nu blijken sommige dingen toch te kloppen! En Kiya heeft hier dus ook nog een tijd gestaan. Het is maar 30 minuten vanaf mijn huis met de auto. Ik ben dus superbenieuwd. Hij had veel leuke dingen over Kiya te vertellen. Ze is daar ook ingereden en toen scheen ze nogal lastig te zijn: veel steigeren. Nu gelukkig helemaal niet maar er zit zeker wel een kop op (maar goed, daarvoor is het een AV!) Ik ben dus erg benieuwd en ga veel foto's maken. Als ik een topic open dan plaats ik de link hier!

Weltrusten alvast! Ga nog even lekker tv kijken!

zoralena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 23:14

ik ga waarschijnlijk weer macrame gebruiken, en de kleuren netjes van elkaar gescheiden houden. ik ga vrijdag om spullen om aan de slag te gaan, dus zal wel een beetje kunnen doorwerken in het weekend he Knipoog wat bedoel je precies met dat laatste dat je mooi vind?en wanneer zou het te druk worden?
ja de scanner heeft maar even moeten afzien, die kan dat wel hebben (hoop ik Haha!)
gemotiveerd ben ik zeker; paarden zijn mooie dieren en ik doe niet liever dan knutselen en tekenen;) ben aan een eigen strip bezig, heb mijn eigen balkleed al in elkaar gefranst en knuffels gemaakt enzo, dus ja, ik dacht bij mezelf, waarom niet eens dit proberen? Knipoog ben wel blij dat ik op dit topic terecht ben gekomen, ik leer wel het een en ander bij!
ik ben benieuwd of kiya op de moeder lijkt, ik ben samen met jou nieuwsgierig! Bloos

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 23:17

Reageer ik stiekem toch nog even...

Ik bedoelde met dat laaste wat ik mooi vind inderdaad dat je de kleuren gescheiden houdt. Alles door elkaar wordt een beetje druk denk ik! Maar dus inderdaad elke streng een andere kleur is vast heel mooi!

Ik ben ook altijd aan het knutselen en tekenen, sta overal al bekend als de hobbygriet maar ik vind het zo leuk en paarden geven altijd weer inspiratie!

zoralena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 23:18

blijf nog vlug even ik ga even het borststuk inscannen!

zoralena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 23:21

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 09:52

dat gaat iets moois worden denk ik, zoralena.

hé wat leuk Jalenka dat je Kiya's moeder gaat bezoeken. (heeft je pa die Ariatschoenen nu al gehad ? Haha! )

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 16:20

Ziet er mooi uit hoor Zoralena!

Ik ben er vandaag nog niet aan toegekomen om Nylonband te gaan halen, maar ik heb wel een ontwerpje klaar Lachen

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 17:25

Zien .. Tong uitsteken Schijnheilig

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 17:51

Ja, ik teken het wel ff snel op de computer, moet eerst de scanner ooit nog een keertje aan de gang krijgen.. Tong uitsteken

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 18:11

zoralena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 22:51

hoi ik heb een foto gevonden van een miniatuur die ik ga maken ongeveer:)
http://img147.imageshack.us/my.php?image=c11au9.jpg
wat denken jullie? geslaagd of niet? het zadel maak ik er wel niet bij, dat wordt dan een gewoon zadel waarvan ik de singel onder de doek kan laten gaan.

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 23:45

Ziet er mooi uit Joyce!

@ Zoralena; niet om te stoken ofzo, maar het valt mij een beetje op dat je vooral zelf om advies etc. vraagt, maar heel weinig op anderen reageerd. Graag ook de anderen een oordeel geven zodat zij er ook iets mee kunnen.

Ziet er trouwens wel héél ingewikkeld uit. Ik vind het superknap dat de persoon die dát gemaakt heeft in zo'n miniformaat.

zoralena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 08:16

oke jenn, ik zal er op letten:)

Irajj_Mii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 08:22

hée
de frontriem die ik gemaakt heb past heeeeel goed Haha!
ik ga er nog een maken, en zou ik ze kunnen verkopen? wat denken jullie???

Iraj

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 09:40

ik vond 'm iig mooi Iraj, dus mss best wel. Heb je een foto van op het paard ?

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 12:40

Hey! Ik ben net weer thuis. Heb eindelijk nylonband Haha! En ik zag daar ook nog ander leuk spul wat ik niet kon laten liggen Tong uitsteken Ik maak er zometeen even een foto van.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 13:34