Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gasselte is iets te ver weg, ben bekend met het bedrijf maar is niet helemaal wat ik zoek. Zal de andere bedrijven eens opzoeken!
Fijn dat je de afspraak voor Ferdani hebt staan, zal een top rijpaardje worden denk ik zo
En gelukkig maar dat Ely eetverslaafd is hahaha!
Wel echt gaaf zeg, zo'n compliment yildiz!!
Mega goed voor coördinatie, rug, buik en billen. Ik zie op facebook vaak filmpjes voorbij komen van deze persoon, is iets waar ze balken training gebruiken voor paardenfysio. Ziet er erg leuk uit ook: https://www.facebook.com/john.marti.3?fref=photo

Zijn eerste eigen zadeltje is nu ready to go! Verder nog maar even 2 daagjes rust, want merkte dat hij nog erg 'zen' was, dus wat extra tijd kan geen kwaad
) geworden dus ja dan kan je het zelf beter niet doen. Maar het kriebelt wel om het zelf te doen dat wel maar dan sta ik er zo naast en dan denk nou vandaag toch maar niet

Echt een actie zou dat voor mij ook zijn, ik heb de 2 merries een keer per ongeluk losgelaten toen Set drachtig was
Gewoon een hek niet dichtgedaan, zelfs wagenwijd open laten staan. Ik was al 9 kilometer weer verderop in de stad Groningen toen mijn vader belde dat de dames op straat liepen.

Lekkere deken er bij pakken als je thuis bent? en veel poownies knuffelen! Toch lief dat je even bijgelezen hebt, topper
net door weer en wind de paardjes gevoerd die dus gelukkig blij waren dat ik langs kwam. Met zn drietjes in de stal. En ik kan me verheugen op een high tea met jullie zaterdag!
Jeetje meid wat krijg je het enorm voor je kiezen, niet leuk! Gecondoleerd, ik wil je veel sterkte wensen.
Dat je meidje er maar snel bovenop mag komen
, maar dat wist je al
Hoop dat ze goed verzekerd is? Hier net als bij Katja niks meer, alleen Jazzy. Is idd toch wel weer risico, maar ja met meerdere horsies wordt t dan zo een dure kostenplaatje.
moest vroeger ver fietsen naar de middelbare school, (16 km heen en terug) en dan nog mijn paarden doen, dat was ook nog 20 minuten de andere kant op.
het weer zit ook echt niet mee he daar word je gewoon niet vrolijk van. Wel leuk dat je naar iets leuk uit kunt kijken zaterdag dat klinkt heel gezellig en lekker zoon High Thea
.
Wanneer mogen ze weer het land op?
Nou ja, gelukkig heb ik afgelopen zondag hele mooie foto's van hem kunnen maken, dus dan zijn de foto's die ik wilde niet zo nodig meer 

), dus die ligt nu zijn slaap weer in te halen
Moet zeggen dat hij de regen helemaal niet erg vond, alleen op het eind werd hij het zat, maar toen werd het gelukkig net droog.
Hopelijk kan je volgende meeting ook mee!

Maar dan nog heb ik wel een beetje van tja de eerste keer erop kan net zo goed of fout gaan als de 10de of 100ste keer erop en zelf ken je je paardje door en door so what can go wrong
(Of houd ik nu gewoon een groot bord voor me hoofd
)
Vanaf het weekend hogere temperaturen hoorde ik, dat zal vast helpen!
), daar ging je nooit voor even een dagje heen, maar altijd gelijk een aantal dagen. Vond het er wel echt geweldig, zo mooi en ook zoveel paarden! 
Al denkt zijn mama er al anders over inmiddels zo te horen haha