250 dagen

250 dagen

Spannend Yildiz! Jullie dekken niet natuurlijk?
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
MirandaFuego schreef:Ja gezellig hè, heb je wat om achter het behang te plakken!
Letizia schreef:Ik vond het zelf ook heel raar om weer gewoon te lopen nadat ik uit het gips was na een enkelbreuk, dus kan me Roompie helemaal voorstellen
Sieltjuh schreef:Aaahw arme Roompie
Maar fijn dat het goed komt met hem
Bedoel je waar we in de les mee bezig zijn geweest?
Nou gisteren voornamelijk om Djuun correct aan de hulpen te krijgen, voorrrrwaarts. Ik ben geneigd om te veel te doen en Djuun is geneigd om juist zo min mogelijk te doenEn dan daarin de ontspanning te krijgen weer. Schakelen in tempo, ook in de galop even het gaspedaal erop zodat ze goed doorspringt (vooral dat kostte gisteren erg moeite met het weer), aanspringen zelf ging trouwens gisteren super (is heel lang een issue geweest, vooral bij mij, ik ging veel te veel doen
).
En daarna lang, laag, over de rug en daarin ook die temposchakelingen weer meepakken. En dat laatste ging echt superDan gaat ze heerlijk verend lopen, hoef ik mn been er amper aan te leggen en dat voelt gewoon enorm fijn!
Dus eigenlijk allemaal heel erg basic hoor, maar wat ik ook zeg, ik ben geen geweldige ruiterIk ben ook gewoon niet consequent genoeg in mn trainingsgedrag
Ik vind lessen heerlijk, maar als ik het voor mezelf moet doen, dan ben ik er al zo snel klaar mee
Nog een reden waarom wedstrijden (behalve onderling ofzo) niet aan mij besteed zijn