asal heeft opzich wel een voorpluk maar wel dun een redelijke staar en dikke manen maar het is toch nooit goed. Haar manen mogen langer, haar staart en voorpluk dikker
Voor de voorpluk werkt de detangler van cowboy magic ook heel goed. Asiyah's voorpluk was altijd maar een smoezelig, vies plukje maar sinds ik dat spul gebruik is ie voller, langer en glanst het mooi. Je kunt ook heel lang doen met dat spul.
oke dat is helemaal fijn nee ik heb altijd gpa zweer erbij maar goed werkte eerst in de paarden dus sliep nog net niet met dat ding en nu moest ik een nieuwe tja en dan ga ik toch weer voor gpa heb alleen nu een ander model keer wat anders
ja ik ben heel blij met mijn cap en aangezien mijn hele schoon fam (top) sport paardenmensen zijn incl manlief mag ik niet met een andere cap dat is niet veilig volgens man lief nja leuk verjaardags cadeautje
ja nja ik mocht/moest een gpa nja prima wil ik de nieuwe speed air evolution brown had hier voor de gewone en dan carbon. Deze vind ik erg mooi maar niet te betalen shamshield crystal
Heb nu een hele simpele.. Jaaaaren geleden voor 15 euro gekocht Ach, does the job. Ik rijd maar zo zelden.. Wil wel langzamerhand dingen gaan aanschaffen (mooi een beetje spreiden ) en dan pas ik alles aan op Umoyax, aangezien ik hem echt fanatiek wil gaan starten. Nashwa ga ik sowieso ook starten maar in eerste instantie alleen om de punten te rijden voor Umoyax, ik heb zo'n vermoeden dat Nas meer een lol-met-je-knol-paard is, lekker buitenritten enzo Voor Umoyax wil ik blingbling en zwart lak Staat m zooo gaaf, dat soort spul! Dus die cap....die is wel aantrekkelijk
Sowieso ben ik niet zo van de spullen verzamelen voor mn paard Af en toe kopen we eens een halster of dekje, maar de rest is eigenlijk alleen maar hoognodig en niet vaak voor de leuk. Showhalsters maak ik zelf
Heb nu een mooie zwart/goude liggen die bijna af is, maar stak met naald in mn vinger, en nu doet ie zeer genoeg, dus morgen ofzo maar ff afmaken
ik heb mijn wedstrijd teneu ook zwart/lak en bling maar niet overdreven ofzo alleen dan een brown cap maargoed die is heeeel donker bruin valt niet eens op komt omdat ik eerst bruin champagne startte maarja rij voor een ruitersportzaak dus tja je wilt wel eens wat anders