Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-12 18:50

Zoooooo, goed geshopt Jes! *\o/* Love HH! Heb gisteren m'n blousjes weer eens opgediept om te kijken welke ik voor de Jackpotshow aan ga doen, haha! Krijg dan weer helemaal de kriebels, leuk die voorpret!!!
Lijkt me leuk als je ook n keer DAWRA kunt starten, gezellig! Meestal zijn ze wel in het midden van land, dus goed te doen!
Ook gezellig als je komt kijken! Ben zelf ook eigenlijk wel benieuwd naar die show. Ben er een aantal jaren geleden geweest en toen vond ik er wel heul veul linedancers rondlopen, haha!
Vorig jaar schijnt het heel druk te zijn geweest met ruiters, ben benieuwd...

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 19:18

yildiz schreef:
Ben er een aantal jaren geleden geweest en toen vond ik er wel heul veul linedancers rondlopen, haha!...

Ja je bent er meteen in een heul andere wereld....dat begint al buiten whoeha...soort foute verkleedpartij voor volwassen :') . Lange jas en aussie hoed en je valt niet meer op. :+ :=. Ben er heel wat jaren geleden in het totaal 2x geweest, OMG er was weinig veranderd in de tussentijd.

Ideaal zo'n dag m.n. om mensjes te kijken :D ;)

Maar idd vorig jaar waren er behoorlijk wat deelnemers en ook qua nivo. Heb ik ook gehoord. Dat is denk ik wel de moeite waard. Reining kon er niet verreden worden ivm de bodem, als ik me goed herinner.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 19:39

hahaha nou dat is best toeval hoor nanc! :o
De beenbeschermers zijn echt koblat blauw :P en ik heb ook nog een witte showblouse. Wilde eigenlijk zacht roze of zacht paars, maar er was daarin niets naar mn zin. Dus werd het zwart. Joep uitgezocht. ;)
Zwarte chaps, maken me wat slanker hihi :P zwarte pad, tja die past overal bij natuurlijk.
Dus ik ben heel erg blij met mijn buidje ja :D

Yildiz, ik zou het ook leuk vinden om eens DAWRA te starten, maar ik ga gewoonweg niet het hele land door om 10 minuten te kunnen rijden. ;)
Gaat vriendlief ook niet grappig vinden.

Linedancers, neehhhh niet mijn smaak hahaha
Dus als ik ga, ga ik dus echt voor de paardensport hoor! :D

Bimmetje

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 19:41

owja en het zweetdeken is ook zwart jah haha. Heb namelijk al 2 blauwe en houd niet zo van rood en groen. ;)

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 19:52

Bimmetje schreef:
Volle kalender idd nancy! Wel erg leuk!
Ik wil de DRHA wedstrijden in wanroij ook gaan starten. DAWRA ligt eraan, waar die worden gereden.
WRAN misschien ook nog wel wat. Ik moet me nog even gaan verdiepen in de shows en waar en wanneer deze zijn.

Veulenbrok, is niet echt nodig om te blijven voeren. Als hij basisbrok wel goed eet, voer je hem gewoon basisbrok. ;)

Yilz, ik wil eigenlijk wel graag mee naar de jackpot wedstrijd in den bosch in januari.
Dus ik ga nog overleggen met vriendlief of dat gaat lukken. ;)

Vandaag naar arthur geweest en wat een feest!! hihi
Ik heb mezelf goed verwend! :D
Nieuwe bontsingel, fleecedeken met hals, 2x kinketting, show reins, hobbyhorse showblouse, leren showchaps, show blanket en pro medicine beenbeschermers. *D
[ Afbeelding ]

Super Bimmetje, pracht collectie ingedaan ;-)
Zal Nada knap staan!
Dat is de nu showpad die ik zoek!
Maar door de verbouwingen enzo, zal ik dit jaar spijtig genoeg niet naar Adje kunnen gaan!
Hoeveel heb je betaald, mag via pb hoor en waren er nog??

mvg Glenn

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 20:09

thnx glenn!
Denk dat het nada ook goed zal staan. :D
Heb je even een pb gestuurd, gaaf is die showblanket he!

Wat doen jullie eigenlijk onder zo'n showblanket?

Mag ik jullie ook nog even vertellen dat ik enorm happy ben met mijn bravebier?!!

Dik 2 weken niet kunnen rijden, vandaag eindelijk weer gezadeld, opgestapt en gewoon weg gereden naar de rijbak. In de bak super fijn gereden!
Wat ben ik toch gelukkig met mijn paardje. Wij saampjes zijn echt een team.
4 hoefjes en 2 handen op 1 buik. hihi ben zo gelukkig met haar! <3

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-12 20:55

Plaats maar eens wat meer foto's van die Bravebier!! {:)-: :D

Wat vind je te lang rijden? Meestal doe ik er een uurtje over...

Onder showblankets leg je....onderleggers! :D Zijn niet zo duur maar neem dan wel een kwalitatief goede!

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 20:59

onderleggers??
Ik dacht aan een neopreen pad, valt dat ook onder een onderlegger?

En ja ik blijf het zeggen he, maar foto's maken terwijl je zelf rijd, gaat niet zo handig. Ik heb nou eenmaal geen mensen om me heen die eens even foto's maken van ons. ;) Ben bijna altijd alleen! :')

Een uurtje rijden is toch wel de MAX ja!! ;)

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 21:03

Ja die onderleggers zijn meestal wit, en die worden dunner en dunner merk ik (vraag me dan af of dit wel goed is voor de rug van het paard)!

Maar ik gebruik die hele dikke vilten (die ze vroeger gebruikten) plooibaar, naar de vorm van het paard! Ofwel een neopreen!

Ja bimmetje nu verwachten we een foto van je stuff op die knappe Nada hey! Maak Kubinec maar trots nu hij in de eeuwige groene weides is, dat zijn nakomelingen in zowel show als sport uitblinken hey!!

mvg Glenn

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 21:11

hahaha ja glenn, daar ga zeker wel mijn best voor doen!! ;)
Ik zal binnenkort nada eens aankleden in show tenue. Ben zelf ook wel benieuwd eigenlijk hihi
Ik zal kubi trots neer laten kijken op zijn knappe dochter in de sport.

Had trouwens ook nog hele mooie beugels gezien! Aluminium gegraveerd met hartjes erin! Echt super gaaf!

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 21:19

Bimmetje schreef:
hahaha ja glenn, daar ga zeker wel mijn best voor doen!! ;)
Ik zal binnenkort nada eens aankleden in show tenue. Ben zelf ook wel benieuwd eigenlijk hihi
Ik zal kubi trots neer laten kijken op zijn knappe dochter in de sport.

Had trouwens ook nog hele mooie beugels gezien! Aluminium gegraveerd met hartjes erin! Echt super gaaf!

Dan heb je een extra reden om terug te keren ;-)!!

mvg Glenn

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 21:21

Bimmetje schreef:

wat waren die er??? chips! Die zocht ik, maar zag ze niet liggen. Waren die ook in de aanbieding??

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 21:22

ja die waren er jah!! Lagen achter bij de kassa!
Zal wel geen aanbieding zijn geweest.

Wetsernfriek schreef:
Dan heb je een extra reden om terug te keren ;-)!!

mvg Glenn

ja is nie goed nie! :P

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 21:28

pjieuw....dan is het niet zo erg als ze niet in de aanbieding waren....pfff Die beugels zijn super cute...dus als ze ooit in de aanbieding zijn....tell me! :o :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-12 21:34

Die witte onderleggers zijn idd eigenlijk te dun. Heb bij Adje op zijn advies een lekker dikke grijze vilten gekocht. Was iets duurder maar de blankets vallen er heel mooi overheen. Neopreen en het velletje van Tie gaan niet samen helaas...Hebben julie daar geen last van?

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 21:41

neopreen singel kan ik ook niet gebruiken. Hier krijgt ze een kale en kapotte huid van.
Daarom gebruik ik ook alleen maar bontsingels.
Neopreen pad weet ik niet, maar die gebruik ik dan natuurlijk ook niet elke dag.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 21:47

Ik gebruik een mee gevormde zwarte vilten pad en een grijze vilten onderlegger. Die laatste heb ik bij Alida gekocht en ben ik tevreden over.

Neopreen heeft June niet zo erg last van als pad. Nirvana vindt het minder, maar sinds ik BM rijd, is dat neopreen toch veels te dik en niet breed genoeg.
Een gladde neopreen singel, bleek in het verleden geen succes, maar JP gebruikte eentje met van die nopjes eronder, daar had june geen last van. Helaas waren die niet bij adje in 26", tenminste niet in de bulk afdeling. Dus toen maar weer leren singel gekocht met fleece onderlegt velcro verbinding. 2 voor 50 euro is goed te doen. Dat fleece wat onder die singels zit, zouden ze los moeten verkopen.....Nu heb ik 4 van die singels, maar wissel voornamelijk het fleece gedeelte, wat ik dan in de wasmachine stop.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 09:09

je moet ook meer vragen nancy. ;)
De bontsingels lagen er ook niet in 26 inch en ik weet dat hij ze wel heeft! Dus naar gevraagd en zijn ze gaan halen voor mij met zelfs ook nog 24 inch bontsingels. Dus voor de volgende keer: gewoon even vragen. :D

Ga vandaag nog maar even terug. Last chance day!! Aangezien die beugels in me hoofd blijven spoken, wil ik eigenlijk wel graag weten wat die dingen kosten en meteen even een neopreen of vilten pad kopen. hihi

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 10:10

Ok super laat dan weten wat je weer gaan halen bent!!

Ik hoop dat je al je gerief gaat vinden!!

mvg Glenn

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 12:04

Bimmetje schreef:
je moet ook meer vragen nancy. ;)
De bontsingels lagen er ook niet in 26 inch en ik weet dat hij ze wel heeft! Dus naar gevraagd en zijn ze gaan halen voor mij met zelfs ook nog 24 inch bontsingels. Dus voor de volgende keer: gewoon even vragen. :D

Ga vandaag nog maar even terug. Last chance day!! Aangezien die beugels in me hoofd blijven spoken, wil ik eigenlijk wel graag weten wat die dingen kosten en meteen even een neopreen of vilten pad kopen. hihi

Hey jessica!!! joehoe als die beugels nou rond de 50 euro kosten kan jij die dan niet voor me kopen??? Dan betaal ik ze te schietberg.
Dat zijn die beugels met open hartjes erin (ze zijn er ook in ruitvorm)

Helaas heb je tel. niet,anders had ik wel ff gebeld....Cyann vindt ze zo waanzinnig leuk.

En idd ik moet gewoon meer vragen. :j

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:43

ach nancy, ik zie je berichtje nu pas. Sorry!!

Heb ze dan ook voor mezelf gekocht. Ze waren wel eigenlijk te duur naar mn zin, maar ik kon ze niet laten liggen. Waren 100 euries! Ging dan wel nog een hele 10% korting vanaf. poeh, toen werd het 90 euro haha Maar vind ze zo mooi, dat ik ze toch wilde hebben. Heb ook een neopreen pad en nog een paars hamilton halster voor nada gekocht. Zo nu kan ik er wel een tijdje tegenaan dacht ik zelf. :D

Beugels
Afbeelding

Ook nog voor een vriendin geshopt en een pad voor onze glenn kunnen scoren! *\o/*

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:59

Jaaaaaah ze zijn gaaf! Cyann gaat er dan maar zelf voor sparen......het houdt een keertje op natuurlijk. ;-)
Maar oei wat vind ik ze leuk......eerst maar eens wat spullen zien te verkopen op mp.

Ik ga nu ff Anja van Westernspul bellen, wil wel ff bij hun nieuwe vaste winkel kijken.

whoehahaha komt Leen net binnen en zegt..."Scheit er een gans op mijn kop"...whaha moest het ff delen.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 14:02

whahahaha stomme gans!! :P

En ja idd, een keer houd het op. Dat is bij mij nu ook het geval.
Ik zou nu toch nog een ander showbit willen hebben. Een chiquere en wat minder grof dus.
Maar daar moet ik ook maar eens voor gaan sparen.
Voor volgend jaar bij adje hihi :D

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 14:45

DUS kleine update DANKZIJ MEGA BIMMETJE heb ik binnenkort een nieuwe showpad in de juiste maat! Had dezelfde voordien maar in maat 34x34 en die paste onder men reiningzadel, maar mijn showzadel is iets langer en dat is nipt! Dus die dan verkocht!
ECHT SUPER DANK u!!!

mvg Glenn *\o/* *\o/* *\o/*

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 16:29

Graag gedaan hoor glenn! Het is voor mij een kleine moeite als die zaak zowat bij mij om de hoek zit. ;)
Als je ooit nog wat zoekt van adje, roep je maar!