[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 21:12

Kelly, héél veel sterkte...

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 21:12

Jeetje wat verschrikkelijk Kelly! Ontzettend veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Ik ga duimen dat het met Geisha snel beter gaat!

__Nicky

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 21:13

Jaaaaa leuk Iloon! Jas idd al wit zeg. De baby's worden drie jaar dit jaar toch?

Mooie foto's Roma! Idd eigelijk zonde om te castreren maar als hij toch niet mag dekken..... Zal hem meer dwarszitten dan.

Ziet er fijn uit Canisia, daar mag je trots op zijn :D

Houdini Ely 8-) Hoe is het verder met de zwangerschap? Wanneer was je ook alweer uitgerekend?

Jeetje Kelly, je krijgt het voor je kiezen. Je vader was niet heel oud als ik de foto zo zie? Heel veel sterkte en een dikke virtuele knuffel. Hoop dat Geisha snel naar huis mag en je de nodige troost kan bieden :(:)

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 21:15

Kel, echt heel erg... ;(
Hoe gaat het nu met Geisha?

Annika, wel lekker relaxed toch, paard ontsnapt en jij zwaait haar uit.. :+

Hoe gaat het met Katja en de knolletjes?

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 21:17

gaat wel oke hoor maar omdat ik zo moe ben geen zin om overal op te reageren (ben wel bijgelezen) dus houd ik me wat stil. Paarden gaan sowieso top, Blue is zo lief en relaxt geworden vergeleken met een jaar geleden, Ilya groeit en verkleurt (nog geen verharende paarden hier trouwens) en Set mag nog steeds wat aankomen maar voelt zich wel goed.

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 21:26

Fijn dat je paardjes lekker gaan!
En het wordt tijd voor lekker weer, dan krijg je vast weer wat meer energie!

Net nog een leuke foto gekregen!
Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 21:30

Jee Kel, wat vreselijk... Had al wel zon vermoeden toen ik eea op FB las... Je krijgt t nu wel ff bij elkaar. Een heeeeele dikke knuf!
Gaat t met Geisha nu beter, hoop t zo... ❤️

Katja, voor jou ook n knuf. Tis nie makkelijk nie... :(:)

Boehoe, jullie gaan veel te hard...
Canies trots op jullie! Heb ik volgens mij al tig keer gezegd hihi! Maar echt ken t gevoel en tis heerrrrrrlijk! :D
Genieten van die roze Wolluk!

Roma, jouw keuze zal altijd de beste zijn. Je hebt m weloverwogen gemaakt! :)

Ja hier is nu alles in de rui, zelfs Nour met z'n korte vachtje. Mag de ferminator van Jes lenen om uit te proberen, ben benieuwd!

Ezels met Arabjes vergelijken?!!! :oo Reden om jullie bieren te laten onteigenen!!! -:(- :P _O- :')
Was gisteren Nour aan t rijden. Schijnbaar heeft hij een fan waar ik niks van af weet. Vader en dochter van jaar of 14 kwamen hem bekijken. Want opa heeft t steeds over m en schijnt elke week te komen kijken. Wist ook dat ie even weg was geweest. Maar of je wel op zon dier kon rijden? Uhm ja... Hebben vervolgens m'n hele training afgekeken. En na afloop hoorde ik dat opa altijd zei: " Arabieren dragen muziek met zich mee. En inderdaad mevrouw, uw paard heeft muziek in zich!"
Wauw wat n gaaf compliment....!
En verdorie vergelijken jullie je edele muziekdragers met ezels?! Shame on You! ~~}> :D

De muzikant heeft vandaag z'n prikje weer gehad en wat gelanterfanterd op de wei en op stal, pfffff.... :roll:

Afbeelding

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 21:38

Ja solly, ik wil de ezels natuurlijk niet beledigen.
De muziek van Fuego zijn vooral de scheten die hij laat tijdens het bokken.

Maar wat een gaaf compliment! :))
Nu zie je ook wel het verschil zo die foto's onder elkaar, het paard met de muziek en de ezel.. :P

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 21:46

Ik ga NU een petitie starten: " Safe Fu from Disrespect!" }> :P :+

Wauw gave foto Miran! _/-\o_

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 21:59

Kelly nogmaals heel veel sterkte ik ga voor je duimen dat het goed gaat komen met je mooie dame.

Gave foto Miriam leuk is dat he dat nagenieten van zoon dag.

Fijn dat het goed gaat met je paarden kinders Katja.

Hij is inderdaad erg knap Roma maar dat blijft ie als ruin ook dat word een mooi rijpaardje straks. Jammer dat je zo veel moet werken dat valt echt niet mee dan met vijf paarden. Ik heb het geluk dat ik maar drie dagen werk ik zou het met zo veel paarden ook echt niet redden om vijf dagen te werken.

Haha leuk Ely dacht ik grijp mijn kans lekker grasjes eten. We hebben al een afspraak in utrecht gemaakt voor Sil maar bedankt voor de tip.

Hier verharen ze ook flink worden het weer knappe paardjes plus het is natuurlijk het begin van het voorjaar,

Jee wat super Raf ben echt een beetje jaloers ik zou het toch ook heel graag zelf willen doen bij Noor. Het super van jullie samen leuk verslag ook.

Wat heb ik gedaan of meegemaakt niet zo veel gisteren Sjaak weer gelongeerd er waren twee friezen in de bak. En daar moest ie zich eerst even voor uitsloven daarna weer wat laten draven galopeeren en stappen en het ziet er tot nu toe nog heel los en ontspanen uit. Vandaag vond ik hem wel weer een beetje uit zen hum maar mischien dat het weer daar ook wel invloed op had want ze waren allemaal een beetje schaggie. Vandaag Sil en Dibah even in de bak laten lopen en morgen zijn er weer anderen paarden aan de beurt :D

Moossie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 23:05

Kelly; heel veel sterkte met geisha en het verlies van je vader! Geen woorden voor voor hoe ontzettend ruk ik het voor je vind.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 23:36

Kelly, ook via deze weg wil ik je enorm veel sterkte wensen. Ik heb de afgelopen dagen veel aan je gedacht, heb echt enorm met je te doen, hoeveel rottigheid kan je in 1x over je heen krijgen ;( Heel veel sterkte en kracht toegewenst!

Yildiz, wat lief zeg van die meneer :)

Ik vergelijk Djuun ook wel eens met ezel, maar ze heeft ook zulke flappers :')

Canies (toch), wat super dat je erop zit!

Miran, gave foto van Fu!!

Iloon, wat een leuke balkfoto's!! En Jas is zo knap <3

Tam, ook lekker bezig zo met je paardenkinders :D

Kat, knuf meis :(:)

:wave: ff snel via mobiel!
Dankjewel iedereen nog voor de complimentjes van mn huusje :D

Vanavond les gehad en weer helemaal back on track. Poowniej was in een supergoede bui en heb heel fijn kunnen rijden! :)
Laatst bijgewerkt door Sieltjuh op 02-03-15 23:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 23:38

En nu vergeet ik helemaal Roma en Gelske!!

Roma, wat een plaaaatje <3 je nieuwe beeb <3

Gelske, wat een gedoe nog met Sjaak gehad! Hopelijk vanaf nu af aan alleen en stijgende lijn!

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 00:06

hij was net 50.. :(
Met geisha vond ik het meevallen. Ze is heel druk en oogt fit. Af en toe buikpijn en heeul geïrriteerd van de honger. Ze mag kleine beetjes grasjes eten en kuilgras mix.. het grote deel komt er als het goed is ineens uit maar de vraag is wanneer. Graag voordat de darmwand beschadigd. Ook nog de beslissing moeten nemen dat ik niet wil dat ze geopereerd word. Financieel is dat gewoon niet te bolwerken. Dan word het in totaal rond de 10.000 euro. Dat is niet te overzien.

Lief allemaal!

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 00:23

Piespotjes als cavaletti dingen, wel goed bedacht zeg! Maar ik hou het bij hindernispalen en vaste cavaletti's :Y)

Fuutje in de bak aan de bak, lekker bezig!

Munir is blond, wat grappig Joyce!!

Die Endurance APK lijkt me heel leerzaam Nicky, fijn dat het zo leuk was!!

Brenda dr knollies doen aan aquatraining, lekker spetteren :))

Jassie heeft gebalkt, leuke foto's :D

Raffi is echt even 'bereden', wat gaaf zeg!! Leuk om te zien, al die verschillende manieren van inrijden :j

Annika, hier verhaart Noah zo goed als niet maar die is ook geschoren :+ Uk daarentegen... Die verhaart met hele bossen tegelijk! _O-

Kelly, heel erg veel sterkte meis... :(:) Niet te bevatten.

Annika heeft vergeetachtigheid :') Gelukkig is Ely braaf gaan eten :Y)

Fu steigert voor de foto! stoer paard :j

en Nour doet een dutje, wat een heerlijke foto!

Sjaak deed stoer voor de Friezen, haha!

SuperDjuun heeft dr best gedaan met lessen, fijn Ersiel!!

Zo dan, ik heb afgelopen week een hoop gereden! De Uk gaat niet met sprongen maar echt met kilometers vooruit! Vorige maand konden we nog niet galopperen, en nu... :D

Noah heeft deze maand balkentraining. In het oog van mijn opleiding en het vak dat ik nu volg (trainingsfysiologie) ga ik twee maanden lang veel balkenwerk doen in zowel de dressuurmatige als springtechnische trainingen. Ik ga elke week foto's proberen te maken vanuit de zelfde stand, om te kijken of er verschil te zien is na 4, 6 en 8 weken :) Hiervoor deed ik met springen wel eens wat balkenwerk, maar meestal alleen in galop, en echt balkenwerk misschien eens in de 10 dagen. Nu ga ik minimaal 4x per week iets met balken doen, waarvan 2x per week intensief (veel in-uitjes, veel verhoogde drafbalken rechtuit en in een volte).

Gisteren heb ik de balken, halfhoog en laag op drafafstand op een volte gelegd :) Noah vind dat erg spannend, maar ging steeds meer ontspannen!

het uiteindelijke resultaat:

Tammy_ @ [RIJ-ITP] Balkentraining met AV Noah

Afbeelding

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 00:27

Pff Kel, 50 is ook echt gewoon nog te jong ;( Vind het echt vreselijk voor jou en je familie en de rest van de nabestaanden...
En ik draai duimen voor een voorspoedig herstel van Geisha hoor. Ik hoop zo voor je dat het allemaal goedkomt met dr...

Tam, lekker bezig zo met de balkentraining. Leuk project ook :j Ben heel benieuwd wat het effect is na twee maanden, plaats je dan een verslagje?

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 00:32

Ja, ik ga er een verslagje van maken :j Ben erg benieuwd naar het resultaat.

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 07:16

Jammer van het zadel Gelske! Fijn dat de ukkies dan toch redelijk gingen op weg naar de bak, ook al was Jhadorah op de heenweg toch niet zo heel braaf :)

Yildiz, leuk zeg die endurance training :) En wat een schattige foto zeg! :o

Ilona, heel leuke foto's :) Fijn dat je balken gedaan hebt met Jassmir :)

Heerlijke foto's van je drie toppers Roma, ze worden mooier elke keer dat ik ze zie ;) En Amir is heel erg schattig! <3

Canisia wat heerlijk zeg, fijn dat het zo goed ging!

Kelly, heel erg veel sterkte! :(:) Wat moet dit een vreselijke periode zijn voor je!

Annika toch! :') Gelukkig bleef Ely gewoon staan!

Miranda, wat een heerlijke foto van Fu!

Wat een leuke verslagjes Tammy!

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 10:09

Nou afspraak voor castratie van Fardani staat voor maandag.. Vind het nog steeds wel lastig, maar het is beter voor iedereen, en dan kan ik ook niet meer twijfelen :D

Moossie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 10:33

Spannend Roma, nu niet meer twijfelen. Er komt dan wat rust voor Fardani.

Kelly; ik hoop dat Geisha ineens de heilige buikloop krijgt en de klont eruit schijt.

Leuke foto's elke keer van iedereen.

De zwangerschaps dementie lijd ik ook aan. Nou staat Nabs al amper aan een touwtje vast. Gelukkig sjokt hij altijd achter mij aan. Stalbaas is inmiddels gewend eraan.
Hij wil zo graag het land op!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 11:10

Hee dames, ik zoek nog steeds een stage binnen de paardensector. Ik dacht, ik gooi hier ook even een lijntje uit! Ik zoek een bedrijf waar ik me op marketing en communicatie kan toeleggen, en een voor het bedrijf innoverend product of dienst kan (helpen) ontwikkelen. Weten jullie toevallig een medium tot groot bedrijf die ik hier voor zou kunnen benaderen?

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 11:48

Tam, op manege Gasselte misschien?
Geen idee of dat is wat je zoekt maar het is een grote manege die veel ponykampen organiseerd..

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 12:01

Kel, ik duim voor je dat Geisha weer snel opknapt.. :(:)

Nabs wil gras...daar hebben meer paarden last van! :D
Hoe is het met de bobbel in het midden? :P

Fardani wordt een stukje lichter gemaakt maandag. Succes, ik hoop dat alles voorspoedig verloopt!

Sjaak slooft zich uit voor een paar friese paarden?
Het blijft wel een player he?

Siel, foto's!!
We hebben Djuun al tijden niet meer gezien in een fatsoenlijke trainingspose!

Yildiz, whahaha, 'save Fu'... :D _O-

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 12:06

Miranda super gave foto van fu
Tam wat leuk ben benieuwd naar je verslag (leuk om te volgen ook)
En idd wat miranda zegt manege Gasselte organiseerd vele dingen het gehele jaar door, enne kun je komen buurten haha
Gelske ik heb 3 knollies en dat is me ook al druk en ben daardoor ook met Sier gestopt al kom ik daar natuurlijk nog wel en daardoor petje af yildiz paarden op diverse lokaties, maar toen ik ook nog op pensionstal stond ipv zoals nu thuis was dat beter haalbaar en dan heb ik geeneens kids
Annika haha nou ik vergeet dat soort dingen ook wel hoor vooral bij Reem maar ook zij is eetverslaafd dus die stopt ook bij iets van eten lol. Balen dat je nog steeds moe bent maar geef er liever aan toe als dat je over je grenzen gaat.
En jeeej weer iemand op de roze wolk met een braaf paardje met inrijden toppie(ben naam even kwijt)
Roma prachtige topics enne geef reindert gelijk je maakt prachtige foto's, maar ik snap je wel hoor, zou ook wel eens bij jou langs willen en ook wel incl camera zodat je ook hetgeen op foto kan krijgen zoals je ook eens wilt (gaat bij mij net zo als je vaak alleen bent dan lukken sommige dingen nou net niet en blijft het bij paardjes blij in de wei en opjagen en fotograferen lukt dan nog net)

Kelly hoop dat je meisje snel haar ballast kwijt is en ze snel de oude weer is, vreselijk dat ook alles even in 1 keer komt je zal ook in een rollercoaster van gevoelens en emoties zitten als je wat kwijt wilt even je hart luchten kun je dat bij de meesten hier vast wel kwijt, heel veel sterkte en kracht voor jullie.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 12:15

Dat is zeker een mooi compliment Yildiz :)

Begrijpelijk Kelly dat je niet aan een operatie begint... Maar jeetje, €10.000?! Bodegraven is echt stinkend duur zeg! Is ze wel goed verzekerd?

Lekker bezig Tam! Hier in de buurt zit stal Chevaleh en stal Zwetsloot die wel eens stagiaires aannemen. Verder zou ik het niet weten...

Spannend Roma! Ze verwachten wel goed weer gelukkig. En beter nu dan als het zo warm is met al die vieze vliegen :j

Bleh, wat een vies weer. Het wordt komende week wel lenteachtig heerlijk! Ik mag er donderdag weer op (stappen). Ik pak dan denk ik maar de trailer richting strand, lekker aquatrainen :)