Het gaat straks wel even los zag ik op buienradar, hier gaat het meevallen wslk maar in het midden gaat het rode gebied effe z'n best doen. Net toch maar een eczeemdeken besteld voor Fuego, hij krijgt wel echt jeuk nu. Dus Zosja's tanden moeten eruit!
Tam, ze spelen natuurlijk ook heel veel en dat wil ik ze niet ontnemen, dat is het lastige... Anders had ik Zos allang gewurgd..
Pas maar op Letiz, voor dat je het weet heb je een huis!
Adawi
Geplaatst: 20-05-14 15:53
Jeetje, wat gaan jullei weer snel. Ik lees wel mee, maar komt later nog wel bijlees post
Heeft iemand van jullie ervaring met windows movie maker? Ik heb van het weekend heel stuk gefilmd, maar wil even knippen en plakken tot klein filmpje.. Maar het lukt me niet
Voor Zosja heb ik al een oplossing! Als hij in de deken bijt, moet hij naar z'n strafhoekje!!
Woogy
Geplaatst: 20-05-14 17:19
van de mensen die wel naar st oedenrode gaan, zijn er mensen die alleen op de zondag komen? Zo ja kunnen we eventueel kosten delen gezien wij alleen op de zaterdag komen en de prijs wat hoog vind voor 1 dagje
joysjuh1987
Geplaatst: 20-05-14 17:23
@Miranda ja Assie geeft ook zon top gevoel je wil alleen maar vaker over de hindernis haha @Brenda balen is dat dat ze plaatsing niet was zoals je verwachtte @Raven ook gefeliciteerd met je resultaten @Nicky zo lekker met de paarden in het water @Tamara mooie rooie snoet, wel teken dat je wat gedaan hebt hihi
Verder niet veel gemist behalve een sexy mo die naar het strand gaat, sexende rokers en plots gaat iedereen naar bed
Ik zit ook heerlijk in de wei, vandaag een kort dienstje gehad tot 10 dus uitgebreid kunnen genieten van mn paarden heerlijk. Assie is vandaag vrij, gister al gereden en morgen weer les dus ik vind wel best.
Set_Elkol
Geplaatst: 20-05-14 17:36
edit edit!
Leuk huizen kijken!
Miran wat vervelend van Fu zn jeuk
Asal ziet er goed uit!
Set groeit voor mijn gevoel hard nu, en haar tietjes zijn ook in eens weer gevulder. Komt misschien door veel stilstaan met het warme weer.
Letiz, straks heb je er nog een huis bij, of je zus trekt bij jou in, samen met Djuun!
Hier werd het ook even donker maar dat stond niet in de planning.. Ik ga nu koken dus het moet wel droog blijven als ik naar de wei ga later!!
YildizArabs
Geplaatst: 20-05-14 18:07
Gadver... Hier gelukkig nog niks... Moet zo op pad met de trailer. Jazzy naar KI station brengen, ze staat hengstig!!! Fingers crossed dat het weer erna komt...