oooh die eerst ging ik serieus fotobehang van nemen wat een mooie foto
MirandaMalik
Geplaatst: 24-10-13 20:37
Wat een mooie foto's van Pollewop!! Tja die van Set kan ik niet echt mooi noemen...maar wel vrolijk in ieder geval.. Ze kan bellen blazen met haar muts zag ik, een erg bijzonder paard. De nu net foto's zijn superleuk!!
Joyce, gefeliciteerd met je punten! En mooie foto van Asal.
Nicky, de poown loopt lekker zo aan de longe!
Iloon, wat schattig, Jas zo liggend, wel goed dat hij rustig aan doet.
Mo doet dus altijd zo lekker relaxed en knuffug, haha, is het wel een hengst?
Vandaag heb ik weer een stuk gewandeld, hij was in dezelfde mood als Djuun maar ik ben er toch maar niet zonder zadel op gaan zitten buiten. We zijn naar het zuidlaardermeer gelopen en dat vond ie toch wel groot.
Er is een klein meer op 100 meter van mijn huis! Het zuidlaardermeer is ongeveer een half uur lopen maar daar mag je niet in de zomer met je paard in. Er is wel een mooi gebied omheen om te rijden dus als Fuego nou even meewerkt kunnen we daar rijdend van genieten..
ik wil net zeggen, je bent best ver gelopen joh! wat gaaf
MirandaMalik
Geplaatst: 24-10-13 20:56
Een half uurtje gaat nog wel, het is dan zo dichtbij dan loop je er toch even heen. Het was echt heel rustig ook, behalve de homo's, daar stikte het van.
Misschien heeft ze straks weer meer zin om te lopen. Ik hoop dat het nog vaak lekker weer wordt om dit door te zetten met el fukkie, morgen gaat het iig regenen. Wanneer ga jij eigenlijk een deken omdoen?
Set_Elkol
Geplaatst: 24-10-13 21:11
eehm ze hebben dekens om gehad met meerdere dagen regen achter elkaar, maar ik doe altijd zo lang en zo veel mogelijk zonder deken dus als het koud wordt niet per se, wel bij koud en nat. Maar dit jaar kan het heel lang omdat het zoveel droog en zonnig is. Ik zie wel en ik ga Set weer oppakken trouwens, eerst wandelen en eventueel fietsen, komen we er weer even in samen.
Pff, blij dta ik zit, vanavond op het werk gesteengrild, ongeveer 35 bewoners en 9 man aan hulp, alle organisatie voor mij, dus druuuuuuk
MirandaMalik
Geplaatst: 24-10-13 21:40
Kat, ja, ze hebben eigenlijk ook alleen last van regen, verder voor de kou hoeft het niet persé, misschien Pol zodat ze niet te veel energie kwijt raakt. Nu ga jij lopen en hoop ik er binnenkort eens op te zitten.
Die advertentie...'zoek een vurige amazone'. WAHAHAHA! Sneu. Zijn er geen andere websites voor dit soort vragen?
Katja, wat een mooie foto's van Set en Polly, ontroerend relaxed. Fijn om naar te kijken.
Princesa had het op haar heupen net, schopte en beet haar billenmattie Thabay zelfs. Denk dat mevrouw weer hengstig wordt... Morgen mag ze weer aan het werk, vandaag toch nog een beetje koortsig.
Miran Pol heeft wel een deken maar zolang het nu goed gaat krijgt ze hem niet om :d dan heeft ze het overdag snikheet. ze heeft een beetje een maffe vacht.
Dat klinkt wel heel lekker . Speculoosijs...JUMMIE!
Tammy_
Geplaatst: 25-10-13 09:28
Erg aparte advertentie Joyce Knappe set!
Ik ga vanmiddag eens kijken bij het concours op stal, kijken of ik een beetje kan rijden met die drukte. zit nu in de trein... was gisteren zo gezellig dat we de tijd vergeten waren. toen moest ik maar blijven slapen...
moguh! Kom ik op stal....zit asal haar hoofd onder de poep...en gewoon maar 1 drol in de stal in de hoek grrrrr dat wordt wassen voor vanavond onze laatste competitie avond, dan lekker een paar dagen vrij