Ja ach.. die van Shief rond der schoft groeien toch slecht, lang leven alle veulentjes Plus die worden er zo ook weer afgeknabbeld van de zomer door de andere paardjes met het kroelen
Al haar lange manen komen precies buiten de deken, dat rest stukje interesseert me niet meer zoveel
Maar snap wel dat het een uitkomst is zulke dekens! Zeker voor arabjes die geshowd en gekeurd worden
ja asal heeft ook een stukje die kaal wordt maar als ik haar vlecht zie je het toch haast niet. Ik denk dat ik haar manen weer laat groeien hoor toch bij ze he
Ja vind lange manen heel mooi Bij shief wordt het niet kaal maar wel wat korter.. is nu zo'n 10 cm maar groeit niet meer We dachten ook dat haar staart niet meer langer zou worden maar die is wel gegroeit na alle veulentjes zal is kijken of ik goede kijk-en vergelijk foto's heb!
ow dat is idd wel gegroeit ja ja die van asal wordt nu ook wel voller dan dat het was maar dacht dat manen niet zo snel groeiden als je ze lang wilt hebben
Barcelano
Geplaatst: 21-01-13 20:27
Equi shine en weinig kamen zo af en toe met een haarborstel uitkammen uiteraard na een dosis equi shine:D
Ja zijn echt hele fijne spulletjes allemaal! Ik moet er alleen opletten dat ze haar haar niet bruin maken Egui shine bijv. gebruik ik dus al niet, even als al die glansspray's enz.. maar cowboy magic maakt het voor alsnog niet bruin
Voorpluk en manen ga je helaas niet tegen met de zon
doe je haar niet wassen met zwarte shampoo ik was de minis met honden kleur shampoo Duncan was afgelopen jaar echt in en in zwart hoe plaat is hier trouwens filmpje kwam heel grappig filmpje tegen toen ik 12 was met mijn eerste arab spring filmpje bij huis
Shanna_
Geplaatst: 21-01-13 20:47
Werkt dat echt ja? Kan het eens proberen met haar manen deze zomer... Lijkt nu net coupe soleil
tussen [ video][/ video] de url van het filmpje zetten maar dan moet je hem wel even uploaden op bijv. youtube
joysjuh1987
Geplaatst: 21-01-13 20:50
Wel mega slechte kwaliteit maar dit was toen helemaal geweldig haah wel leuk om weer te zien
Overigens staat Djuun in de winter altijd met vlechten, omdat anders dr dunne manen nog sneller kapot gaan, omdat je er elke dag vastgekoekte oliebol uit moet poetsen Staart zit ook in vlecht, idem reden
Dit was Djuun dr manen en staart toen we bij haar gingen kijken op 9 oktober 2010