Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aldewereld schreef:Ja, nu je het zegt! Op zaterdagavond beginnen was verleden jaar toch ook zo? (omdat er zoveel inschrijvingen waren voor zondag) Ik hoop dan maar dat mijn merrie 's avonds niet nóg een keer de ring inmoet. Dat zou paardje alsmede baasje niet echt leuk vinden...Maar goed, wie wel? Paarden zijn dan natuurlijk kapot van de regionale overdag. Nou ja, we zien het wel...
KimH schreef:Haha hoe handig een forum kan zijn he?
Djilan schreef:P.s worden paarden echt zo moe van een paar rondjes door die ring heen rennen?
ArabianRanch schreef:Wat ik me kan herinneren waren het de junior hengsten die zaterdagavond moesten.
Aldewereld schreef:Wat Ctjelief zegt klopt helemaal. De meeste paarden zijn kapot na zo'n intensief weekend met alles erop en eraan.
Djilan schreef:Ik vroeg het omdat ik zit te denken aan de rijrubriek, premiekeuring voor ruinen en de ruinenrubriek... Is dat veel?
Oh en als je het zo zegt snap ik het wel. Het is niet het rondje rennen, maar alles eromheen dus
missfcdb schreef:Nou ik kom net van vosje af.
ze heeft een inenting gehad begint ze als een gek te hoesten weer da gebeld die net weg was zegt die dat doet ze omdat ze stres heeft.
Ze was heel bang van de dierenarts komt omdat de anderen haar pijn heeft gedaan toen met haar voetje.
En Vosje was zwaar saggie tegen anderen mensen op stal.
Nu leg ik het hooi maar in water dat het stof er goed uit is.
Iemand nog tips hier wil haar echt volgende week weg brengen naar groningen.