[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 20:30

Gelske wat grappig die staartjes! :D Fijn dat je geslaagd bent met shoppen!

Canisia, leuk dat je weer wat hebt kunnen doen vandaag! En fijn dat het draaien al goed ging, het is best normaal hoor dat ze je toch in het zicht willen :) Gaaf zeg die hooglanders, ziet er een fijne omgeving uit om hard te lopen!

Fijn Aleeneh dat Mish zo goed kan wennen daar! En nu hoeft ze wel even geen gemene mannen meer te zien haha (dierenartsen) ;)

Brenda, heerlijke filmpjes!

Miranda, wat is Fu toch een gaaf dier! Fijn dat je goed kon afsluiten!

Munir wordt inderdaad erg blond, gave foto's :)

Nicky, grappig dat Dayem zo druk was :p Lijkt me super interessant trouwens!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 20:41

Bonjoy schreef:
Hé ja ! Zie nu jou post :+ Ik lees altijd wel mee, maar word ook een dagje ouder hé, onthou ook niet alles meer :Y)
Fijn dat jullie ondanks alle 'prikkels' uit de omgeving nog hebben kunnen werken. Handig zo'n bak dicht bij huis, ziet er ook mooi droog uit of niet?

Was een grapje hoor! :D
Ja, die bak is altijd goed, daarom rij ik daar ook. :j
Wat is ie blond, is het geen haflinger? :D

Mooi dat Dayem door de apk is gekomen! :D

Tahnks Eline, Fu is gaaf maar ook best lastig!
Maar ik heb gekozen voor een uitdaging. :P

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 21:17

Nou zo grappig is dat niet hoor Eline %)

Uitdaging is leuk Miran, anders wordt het zo saai }>

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 21:34

Moet echt minder gaan werken want het is echt bijna niet bij te houden hier :P .

Ja Miranda hoe was het ook alweer een paard gaat op zijn baasje lijken he ;) .

Wat goed dat Dayem zo goed vooruit gaat het is en blijft altijd zoeken naar een goede oplossing. Klinkt leuk waar je bent geweest alleen jammer dat Dayem het niet zo intresant vond is ook veel te saai he voor een arabier :D .

Is toch heerlijk als alles goed gaat leuk dat Munir een zweet vos lijkt te worden dat vind ik altijd erg mooi. Je foto van je knappe dame is echt mooi ik vind die touw halsters ook altijd erg mooi staan.

Dat ziet er goed uit Miranda weer lekker op weg met Fu heerlijk he zoon mooie bak op loop afstand heb ik ook echt super.

Qeust heeft gelijk brenda niks vervelender dan natte voeten en reem schouwt er lekker door heen.

Er zijn ook zat amateur fotograven die echt wel mooie maken Loon mischien kun je zo iemand laten komen en reindert kun je mischien ook wel benaderen het is wel leuk hoor vooral het jonge grut die veranderen zo snel.

Mish weer helemaal op en top dat kan hoor dat ze nog wat propjes maken vaak zijn de wangen nog wat gevoelig. Wel super meteen al een maatje en zo op der plek daar.

Ik weet niet wat er met Kelly is maar toch wel ook sterkte van mij uiteraard.

Vandaag met Noor naar de bak geweest zadel nummer drie geprobeerd maar helaas we moeten echt voor een ander zadel voor haar. Toen nog even met de pukkies naar de bak geweest Jhadorah was echt niet braaf de heenweg maar eenmaal terug was ze super braaf. Qaseem had een beetje zijn kroonrand open getrapt en dus hadden we toen ze aan het einde van de dag naar binnen gingen even afgespoten. Even dacht help koud en nat maar al snel had ie zoiets van okee.

We wilden een nakomeling van Shah Quille aanhouden en toen Jhadorah werd geboren wisten we meteen die blijft. Qaseem zou als dat een hengstje zou worden verkocht worden toen hij geboren was wilde iemand hem al kopen. Maar toen dacht ik nee en ik ben zo blij dat ik dat die keuze gemaakt heb wat wat had ik nu een spijt gehad. Mischien is het niet de meest typische arabier maar het is verder zoon pracht paard met een nog mooier karakter <3
[ITP] Niet alle jaarlingen zijn naarlingen.

__Nicky

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 21:39

Drukke boel wordt het bij jullie Gelske! Hoeveel heb je er dan nu? Heerlijke foto's van de blije baby's :)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 21:39

Er moet wat inzitten he Miran?! :P :)
Ga zo topic bekijken! Benieuwd!

Kelly, nogmaals heel veel sterkte....❤️

Gave filmpjes Gelske!

Wow Joyce wat licht! Lijkt idd wel palomino! Mooi!

Canies, zag op FB wat ik al wel zag aankomen! :):) Cool meid! Wat n fantastisch gevoel is dat he?! *\%/*

Fijn dat Dayem door de APK is! Maar toch nog maar ff niks starten? Langzaam opbouwen idd!

Vandaag getraind met deel van het ASE Endurance Team! Was mega leerzaam en ging echt super! Hartslag bij vertrek was 33 en na 20 km binnen minuut na aankomst was 42! Met n mooie gem. snelheid van 9,5 km/u (we deden t rustig aan ivm puppypaard van 4).
Ik denk zomaar dat we er klaar voor zijn zaterdag ons eerste Endurance wedstrijd! Heel veel zin an! +:)+

Nog lekker met hubby gegeten op de manege en met Yul nog ff pennyponymomentjes gehad met de wilde hengst:

Afbeelding

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 21:53

Haha dat was het altijd al hoor Nicky door dat we fokte hadden we altijd wel zo rond de zes paarden staan. We hebben er nu Zes die we aanhouden maar omdat we niet meer fokken komt er niks meer bij nu :D .

Lief momentje Yildiz.

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 22:25

@kelly ook onwijs veel sterkte van mij kant en ook voor je naasten
@Eline ja hoor gaat prima met mij..beetje veel aan mn hoofd maar uiteindelijk komt het goed ;-)
@Yildiz wat is Nour onwijs gaaf in zn dressuur outfit
@Tam uk vind ik niet zon uk maar wel een gaaf paard
@Ilona meeting is heel leuk heb ik ook gedaan met mn minis moet wel de hele dag vooruit trekken maar zitten van sommige fotograven echt leuke fotos bij'
@Miran heerlijk zon bak bij huis en top dat je fijn heb kunnen afsluiten
@Joyce nee niks erg alleen maar super maar kan er helaas nog niets te veel over zeggen, mooie blonde baby heb je. En yus tja.....die kan zo fantastisch op de foto een echt model.
@Nicky ja is wel de bedoeling en misschien wel een keer springen. Denk dat we met het buitenseizoen weer op wedstrijd gaan. Wat fijn zon apk dag en natuurlijk super dat Dayem er door is.
@Gelske wat #$@%#$6 dat je nog geen zadel kunt vinden

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 22:30

Whaaa jaa Miran, ik heb met hem gebalkt _O- _O- Ben niet zo goed in foto's maken en balken tegelijk :')

Afbeelding

Ziet er goed uit Miran, wel lekker hoor zo'n bak dichtbij! Hoe zit dat bij jou Gelske? Jij gaat toch ook naar een bak in de buurt?

Reindert al een paar keer gemaild maar die zit niet zo in de buurt hier, hij zou het wel evt. kunnen combineren met andere shoots antwoordde hij.

Wat wordt Munir blond idd! Halster staat Yus heel mooi, vind dat blauw ook mooi bij voskleurige paarden!

Klinkt super interessant Nicky, onwijs leuk zeg dat ze zoiets organiseren en dat je er ook echt iets aan hebt!

Ja ik vind de kinderen van Sjaak ook echt leuk Gelske!

Leuk Yil, leerzaam dagje en lieve foto!

Okeeeeeeeee Nicky :o :D

Jasseman:

Afbeelding

Asi en Suus:

Afbeelding

Moyo (dit is trouwens wel echt erg want ik heb geen recentere foto's van hem := )

https://www.youtube.com/watch?v=3T2uMVwMKHA

ElineCath

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 22:58

Ogod ik schrik ervan hoe hard jullie gaan! :wow:

@yildizarabs wat een superschattige foto!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 23:57

Gelske, ja ik denk dat Fu wel net zo gek is als ik.. :P
Heeft Noor zo'n korte rug ook?

Yil, wat een lief fotootje. :+:
En zaterdag al, das snel, wat zijn de weersvoorspellingen eigenlijk?

Joyce, geef je paardjes een knuffel van me! :D

Iloon, zijn oren passen niet in beeld, dat balken is toch niet iets erfelijks? :P
De fotograaf mag dus echt langskomen bij jou, haha!

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 13:48

Noor heeft geen korte rug hoor maar ik denk dat ze gewoon een maatje groter nodig heeft dan de zadels die ik hier heb liggen. Ja altijd jammer dat je er al niet eentje passend heb liggen maar ja die kans was natuurlijk best klein. Maar even kijken of ik in de buurt een leuk twee de handsje kan scooren. Anders laat ik vroegop komen zij hebben mij met Sjaak ook goed geholpen kunnen ze trouwens meteen ook even kijken hoe die nu ligt want ik heb die natuurlijk ook al een paar jaar en Sjaak is sins zijn castratie er ook niet smaller op geworden ;) .

Gebalkt hahaha jas heeft wel echt een super mooi lief koppie ze hebben ook echt door dat je foto,s maakt vind ik en dus niet meer echt let op hun :D . Jammer dat Reindert niet in de buurt woont hij is zo ie zo niet zo veel meer op pad heb ik het idee. Maar ja hij doet het ook allemaal voor niks dus het is zijn goed recht. Jee Moyo daar staat in enen een paard zeg hij ziet er prachtig uit . Fotografen is echt heel leuk ik kan ook echt iedereen met paarden het aan raden om toch eens een goede camera te kopen . alleen foto.s onder het zadel word natuurlijk wel lastig :o .

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 23:16

Hooowww dit wordt weer een mega bijlees post haha, jullie gaan zo hard! :oo

Snap de keuze van Suus helemaal Iloon :j Robina kijkt het ook allemaal nog even aan wat/of ze uberhaupt wel of niet gaat starten dit jaar. Horsies first!

Hier met Raff geen mega planning hoor Yil, maar beetje globaal is het de Dawra wedstrijden en vanaf na het wran NK de wrans die in de buurt zijn. Iig tot volgend jaar winter start ik enkel in hand met hem.
Verder door met de lessen en in de lenter/zomer weer clinicje bij Irene *D Maar alles rustig aan, want wil hem uiteindelijk maar max 1-2x per maand onder het zadel komend jaar.

Raff ziet er inderdaad nog zoo guppie uit.. hoop dat dat samen met zijn wintervacht wat wegtrekt hahaha >;)

Oehh leuk! Voorbrengcursus is nu nog wel wat te snel, maar ga dat zeker in de gaten houden! Thanks!

Ha leuke filmpjes Brenda!

Gaaf Miran dat jij in zo'n mooi gebied woont! Ideaal! En fijn dat je weer lekker gereden hebt met Fu in de bak!

Wat mooi Joyce, die blonde manen van Munir!! En die foto van Yusra is ook echt zo sprekend!

Nicky, Raff is idd aardig koel, soms ineens wel heel paniekerig, maar dat wordt gelukkig steeds minder. Toen ik hem van de zomer net had stond hij te trillen in een hoekje van de stal als je de deur opendeed, kan ik me nu eigenlijk niet meer voorstellen bij die clown :')

Wat leuk dat je naar die APK dag bent gegaan! Onno Grund is onze hoefsmid :D Ben zo mega blij met hem, hoef me nooit zorgen te maken over de kwaliteiten van me smid en hij is ook super met arabjes!
Wel balen dat het door die ijzers dus mis is gegaan.. Zal nu tijd kosten voordat het model en de hardheid weer goed terug zijn, maarja als hij daardoor weer top loopt +:)+ Ik heb de Equine Fusion hoefschoenen voor me merrie gebruikt, het nieuwere model is wel al een stuk verbeterd dan die ik heb, maar vond het echt super!

Thanks Eline! En dan hoef ik me nog niet heel ongerust te maken dat Raff het nog zo spannend vind zodra ik recht achter hem 'verdwijn' haha. Zal dan vanzelf wel goedkomen na meer doen.

Balen Gelske, dat je toch voor een ander zadel moet... Voor Raff komt morgen de zadelpasser kijken of mijn via mplaat aangeschafte Massimo goed ligt, hoop het wel! Heb hier nog een z.g.a.n. 17inch Wintec te koop liggen, maar met de kleinste maat boom erin, dus daar zal je wel niet echt iets aan hebben denk ik..
Ha Jhadorah krijgt praatjes? hihi. En Qaseem afspuit proof! Knap hoor! Super mooie foto's ook van hem zeg, zijn kleur is zo kick! Hoe wordt dat uiteindelijk?

Ik ken Kelly niet echt, maar heb haar via haar mooie paardje wel eens voorbij zien komen, iig veel sterkte gewenst met wat er is gebeurd!

Yill ten eerste nog gefeliciflapstaarttt met je (kleine) meidje!! Y)(^) En zag al gaaf filmpje voorbij komen met het ASE team! Leukk! Ik weet 200% zeker dat jullie klaar zijn voor de wedstrijd, dat wordt peace of cake! yselstein ofzoiets komt eraan toch? Hoeveel km ga je starten?

Haa Jas aan het balken! Hij is zooooo cute Ilona! Bambi ogen <3 Ook al mega wit zeg! Weet je hoeveeel leuke showoutfit kleurtjes daarop kunnen! :):)

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 23:27

Jullie gaan echt hárd! Ik heb even de laatste 2 bladzijden bijgelezen.

Miranda, gaaf, Fu 2 dagen op rij bij uitgelicht!

Aleenah, wat fijn dat Mish het zo naar haar zin heeft! En hele APK gehad, dan kan ze er weer even tegen aan. Super ook dat ze al weer wat makkelijker eet.

Ilona, helaas geen suggesties voor fotograven. Er is vrijwel niemand die naar Texel wil komen :') Ik heb Reindert weleens gevraagd, maar zijn reactie was; je kan toch zelf goede foto's maken? :D Nu zijn mijn foto's over het algemeen wel oké, maar het is ook weleens fijn als een ander de foto's maakt. Dan heb je zelf je handen vrij om te zorgen dat ze er goed opkomen te staan.

Yildiz, kan me goed voorstellen dat Tie op DHZ stal wat teveel van het goede zou zijn nu. Ik wordt er af en toe ook gek van, bijna fulltime baan, 5 paarden, eigen stal/weide, een vriend met kids die hier om het weekend zijn en 1 dag doordeweeks, ik kom aan vrijwel niks anders toe dan stallen en weides mesten :+ Baal er idd af en toe ook weleens van, maar hoop dat ik over een tijdje iig weer 1 middag minder kan gaan werken..

Ik vind de foto's die Mariska altijd van jouw paarden maakt ook erg gaaf <3 Maar jij hebt ook wel een super gave locatie om foto's te laten maken! Vond trouwens die foto's van je cowboys ook heel gaaf laatst! Moet toch heerlijk zijn dat je kids de paarden ook zo tof vinden? Prachtige foto van Yul en Nour ook!

Brenda, toffe filmpjes, Quest houdt zichtbaar niet van natte voeten :D
En wat stoer dat Reem er zo doorheen plonst!

Ojee, een Fu met paniek aanvallen.. Lijkt me niet makkelijk, aangezien hij normaal al een flinke gebruiksaanwijzing heeft :') Fijn dat je wel goed af kon sluiten. Heerlijke trouwens, zo'n mooie, droge bak dichtbij huis!

Joyce, jeetje wat wordt Munir blond zeg! En knappe Yus, ik wist helemaal niet dat ze al zo 'oud' was.

Nicky, gefeliciteerd! En fijn Dayem goed door de APK, klinkt wel heel interessant zo'n APK dag :)

Gelske, wat ben jij toch lekker veel met de paardjes bezig, lijkt me heerlijk. Jammer dat je nog geen passend zadel hebt voor Noor, maar ja, ze kunnen helaas niet allemaal dezelfde passen. Zou wel makkelijk zijn :)
Die staartjes zijn echt leuk, altijd leuk om te zien hoe verschillend ze verkleuren.

Jeetje Tamara, nog zo'n grote! Moet elke keer grinniken bij de naam Uk voor zo'n reus :D

Yildiz, fijn dat Nour het ook onder het dressuurzadel zo goed doet! Maar het verbaast me niets, volgens mij is het echt een heel fijn paard :)

Katja :(:) Het heeft inderdaad tijd nodig.. Fijn dat je veel afleiding hebt, en een bijbaantje bij je stage adres had ik ergens gelezen, gefeliciteerd! En je heerlijke kudde biedt hopelijk ook wat troost.. Maar dat piekeren zodra je stil gaat zitten ken ik, ben er ook zo één. En slecht slapen helpt ook echt niet mee. Nogmaals sterkte.

Joyce, leuk dat het zo goed loopt met de halsters, er komen toch steeds meer mensen die ze zelf maken, dus vermoedt dat die markt ook wel steeds lastiger wordt?

Ilona, fijn dat Jas toch in zijn showhalster gegroeid is, scheelt een hoop geld :D

Canisia, wat fijn dat Raf het zo goed oppakt allemaal, en een gave foto van de kudde Hooglanders! Hier in het bos staan ze soms vlak naast het ruiterpad (wel achter draad), heb al meerdere keren gehad dat een paard er eigenlijk niet langs wou.

Gelske en Brenda, bedankt voor jullie ervaringen, ik heb ook nog nooit iets slechts gehoord, maar altijd fijn om meer ervaringen te horen.

Hier was het vandaag heerlijk weer, dus daar direct maar even gebruik van gemaakt en wat foto's gemaakt van de heren, en ook eentje van de kleine dame. Om hier niet teveel te spammen, hier een voorproefje, de rest staat in hun topic :D

Mijn binkie Amir <3

[KS-ITP] Mijn binkie AZ Amir Lateef, alweer 10 dagen oud!

Afbeelding

En Fardani <3

[ITP] Arabische hengst Fardani, alweer bijna 3 jaar oud!

Afbeelding

En dan nog mijn kleine haarbal, Aleeyah :D

Afbeelding

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 23:48

Hier zijn we inmiddels weer een stapje verder richting Raff zijn carriere tot rijpaard! :D Gister had ik les en zijn we doorgegaan vanuit het hangen. Met een speciaal zadeltje voor zadelmak maken van me stalgenootje (halve boom, met handvat en lichtgewicht), ging het nu toch echt gebeuren!
Was dan ook wel beetje spannend, ook omdat er zo'n 6man aan publiek aan het meegenieten was haha. Met opmerkingen als: 'Hé als je eraf vliegt, dan wel in de plas he' of 'Zooo kom maar op met de stoelen en de popcorn!' :') Kon er gelukkig wel om lachen, wetend dat ze het zelf allemaal eigenlijk net zo spannend vonden!

Eenmaal het eerste voetje gekregen door mijn trainer (Karel) was gelijk alle spanning weg en gingen we rustig aan de slag. Eerst weer even alleen hangen, maar nu voor het eerst met me voet in de beugel. Hierop geen reactie, dus na wat stappen ik er weer af, rondje lopen met Karel en toen ik er weer op. Nu moest ik stukje bij beetje me been gaan bewegen richting de andere kant. Hij bleef super relaxed, dus fingers crossed en rustig been helemaal door en gaan zitten. Hij bleef even wat spanning vasthouden, maar na een kroelsessie van Karel (waarmee Raff mega goed te paaien is hihi) gaf hij een diep zucht en was het oke.
Afbeelding

Ik er gelijk weer af en Raff rondje lopen en ontspannen met Karel. Toen ik weer erop en nu vrijwel gelijk door naar been erover heen en zitten. Geen reactie meer, dus zijn we voorzichtig gaan stappen en een paar pasjes achteruit. Hij begon nu lekker om zich heen te kijken dus helemaal super!
Afbeelding

Ik weer eraf en Raff rondje ontspannen. Erna laatste keer erop en Karel gaf al iets meer lengte en ik moest nu ook me teugels licht erbij pakken en met wegstappen heel rustig been aanleggen. Ze hebben we 1 bocht linksom en 1 bocht rechtsom ingezet vanuit de teugels en halthouden deed hij al zodra ik me zwaarder maakte en nihil contact nam. :D
Afbeelding
Afbeelding

Hierna afgestapt, waarna Karel direct al het tack eraf haalde en zei "zo dit was volledige volgens het textbook, nu jullie even flink kroelen, want dát is het belangrijkste, hoe je het nu afsluit!"
Dus ik met een big smile, kroelen op Raff zijn favo spot! *D
Afbeelding

Het voelde allemaal zo super normaal en goed, precies zoals ik wilde en hoopte dat het zou gaan. Al het voorbereidende werk was niet voor niks! Later kwam het besef pas dat ik voor het aller eerst in me leven voor het eerst op een groen paardje heb gezeten en dan ook nog eens me eigen guppie! Hij voelde ook groter aan dan dat ik had verwacht, vind ik wel erg fijn haha ;)

Zooo dat was het even met de megaaa post :o Ik leef nog even door op mijn roze wolk haha
Laatst bijgewerkt door canisia op 01-03-15 23:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 23:51

Ik ga niet helemaal bijlezen dat doe ik morgen wel oke :o

maar in elk geval alvast een petje af Canisia! Ziet er super ontspannen uit.

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 11:09

Lief dat je het vraagt, Yildiz! Ik ben nog steeds veel moe helaas, maar voor de rest gaat het goed :) buikje groeit goed en baby is lekker druk daar binnen!
Nour ziet er ook knap uit in dressuuroutfit! Weet je al naar welke show je hem meeneemt?

Haha Noah en z'n angst voor verhoogde drafbalken!

Hoi Joyce, ben wel benieuwd wat voor veranderingen er thuis aan zitten te komen en wat leuk dat je halsterbusiness zo goed loopt!

Grappig hoe ze dan alsnog in een showhalster groeien he, Ilona! Ik had ooit een showhalster voor Ely gekocht, maar die bleek ook te groot, dus had bedacht om hem te verkopen, maar nooit aan toegekomen. Uiteindelijk stond ie echt megagaaf op Dos, dus blij dat ik 'm nooit verkocht had. Nu maar hopen dat Euforio 'm ooit past, al heb ik daar ook alweer een andere voor :D
Ik had op mijn vorige stal 2 stalgenootjes die heeeel goed met de camera waren, nu ben ik ook een beetje onthand qua fotograaf haha

Gelske, Viviane Kleine (http://www.paardentandartskleine.nl/) is afgelopen jaar voor Dos geweest en die heeft haar echt enorm goed geholpen! Ik laat haar denk ik dit jaar ook even voor Ely komen.

Raff heeft zo'n leuk koppie, Canisia! Ik zag op Facebook dat je erop gezeten had, super gaaf!

Fijn dat Mish op haar plek lijkt!

Heel veel sterkte, Kelly, wat een heftige dingen allemaal :(:)

Fietsen heb ik ook ooit geprobeerd met Ely, maar toen ze op een gegeven moment jolig naar m'n achterwiel ging bokken, heb ik het daarna niet meer aangedurfd! Fijn dat je toch goed hebt af kunnen sluiten met Fuego, heb er respect voor hoe je hem in zijn waarde laat, maar toch gedaan krijgt wat je wil!

Fijn toch, Joyce, dat alles goed gaat? Dat horen we graag! Je dame ziet er goed uit en ben mega benieuwd hoe je knul er in de zomer uit ziet! Ik zal waarschijnlijk deze zomer niet in de gelegenheid zijn of even bij Marion te gaan buurten, dus plaats maar veel foto's!

Die APK-dag zag er leuk uit, Nicky, fijn om te horen dat je op de goede weg bent!

Vervelend dat je nog geen zadel hebt gevonden, Gelske, hopelijk kan je snel iets passends vinden! Je kleintjes zijn zo leuk!

Roma, wat is Fardani toch knap! Vind hem bijna zonde dat je hem castreert, maar hij wordt vast ook een megagaaf rijpaard!

Verharen jullie paarden ook zo? Ik haal echt zoveel haar van Ely af, het is bijna raar dat ze nog niet kaal is :+ Voor de rest lekker weekendje Zeeland geweest.

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 13:14

toevallig weer even op bokt gespiekt. Bedankt voor jullie berichtjes.. het is allemaal niet te bevatten en ook alles tegelijk.

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 13:50

Heel veel sterkte Kel.... :(:)
Hopelijk gaat het wat beter met Geisha!

Gelske, oh gelukkig geen korte rug, dan is er tenminste wel wat keus!

Annika, hier verharen ze wel maar rustig aan.
Lekker even uitgewaaid!
Haha, als Ely gaat bokken naar de fiets kun je beter uitkijken ja, zie het wel zo voor me..lekker baldadig.. :D
Ja, Fu is eigenlijk een heel lief paard, hij doet het omdat hij zo overgevoelig is, soms geef ik hem ook wel eens een beetje op z'n donder maar dan heb ik altijd spijt omdat dat eigenlijk mijn onkunde is.

Roma, wat een enorme knapperds heb je, ik ga zo even de topics kijken!

Wauw Canis, kijk Raf toch eens, je hebt gereden, helemaal top! *\o/*
Dat krabben komt me bekend voor! :D (dat was voor ons dezelfde tijd, net aan het inrijden)
Check dat oog, hij valt bijna in zwijm.. :')
Afbeelding

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 14:26

Waaauuwww Canies, jaaaaa je ZIT! *\o/* *\o/* Toppie hoor en super verslag, jij zit echt op een heeeele grote roze wolk *\o/*

Miran _O- _O- Nee, hoop niet dat hij op een dag echt gaan balken _O-

Thanx voor de complimenten, ze zijn alle drie verschillend maar hebben alle drie zo hun talenten, nu te hopen dat mijn bambi zich ook gedraagt tijdens de trainingsdag anders ben ik natuurlijk niet zo geloofwaardig :') Maar lief is ie zeker!

Wat een leukerds heb je Roma, ik vind je drie jarige hengst (ruin?) wel heel gaaf aan het worden hoor!

Fijn dat het ondanks het moe zijn goed gaat Annika! Ja, altijd handig met meerdere paarden, zo komt het vaak toch nog van pas! Asiyah verhaart ook al wat, de mannen eigenlijk nog niet zo.

Kelly :(:) :(:) Ik duim mee dat Geisha snel naar huis mag en dat je wat steun bij haar kunt vinden.

Leuke foto Miran!!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 15:46

Nou van Fu zou ik niet eens opkijken, daar zit hoogstwaarschijnlijk veel ezelbloed in..iiiaaaaa!
En op de trainingsdag gaat die bambi van je natuurlijk heel iets anders doen dan je verwacht.. :P
Dat heb ik ook nog steeds met Fu.. :')

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 16:33

Oja bijna vergeten te vertellen, ik heb gisteren in al m'n zwangerschapsdementie m'n paard laten ontsnappen :+ Ik liep met m'n handen vol Ely's paddock in waar zij in haar stalletje stond te eten. Ik leg m'n spullen neer en zie Ely haar paddock inlopen. Ik dacht nog: waar gaat die nou heen? Dus ik kijk waar ze heen gaat, zie ik dat het hekje gewoon wagenwijd open heb laten staan, dus ik zie zo m'n paard haar paddock uitlopen... Gelukkig is Ely zwaar eetverslaafd, dus stopte ze na 2 meter bij het grasrandje en ging daar rustig staan eten _O-

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 20:51

Canisia, wat gaaf! Wat fijn dat het zo goed ging, Raff ziet er ook heel relaxed uit.

Wat jammer dat je zo moe bent Annika, wel fijn dat je je verder goed voelt. En maar goed dat je zo'n braaf, eetverslaafd paard hebt :D Lijkt me toch even schrikken als je ze zo door een opstaand hek weg ziet lopen!

Kelly, ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar toch sterkte..

Leuke foto Miranda, wat was hij toen nog donker!

Ilona, Fardani is momenteel nog hengst.

Annikab schreef:
Roma, wat is Fardani toch knap! Vind hem bijna zonde dat je hem castreert, maar hij wordt vast ook een megagaaf rijpaard!

Ik moet zeggen dat ik gisteren ook weer enorm aan het twijfelen ben geslagen, maar na het er met meerdere mensen over te hebben gehad, denk ik toch dat castreren het beste is. Waarom een hengst hengst houden als hij toch niet mag dekken?

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 21:08

Voor degene die het toch willen weten, even kort: Geisha staat sinds donderdag in de kliniek met een flinke verstopping in de blinde darm. Op het moment dat ik op stal was en geisha zag liggen en besloten had om naar de kliniek te gaan, werd ik gebeld dat mijn vader plotseling een hartinfarct heeft gehad en is overleden..

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 21:09

Echt verschrikkelijk Kelly al dat slechte nieuws en het plotselinge overlijden van je vader, Y;( heel veel sterkte.