Fijn dat je geslaagd bent met shoppen! Canisia, leuk dat je weer wat hebt kunnen doen vandaag! En fijn dat het draaien al goed ging, het is best normaal hoor dat ze je toch in het zicht willen
Gaaf zeg die hooglanders, ziet er een fijne omgeving uit om hard te lopen!Fijn Aleeneh dat Mish zo goed kan wennen daar! En nu hoeft ze wel even geen gemene mannen meer te zien haha (dierenartsen)

Brenda, heerlijke filmpjes!
Miranda, wat is Fu toch een gaaf dier! Fijn dat je goed kon afsluiten!
Munir wordt inderdaad erg blond, gave foto's

Nicky, grappig dat Dayem zo druk was :p Lijkt me super interessant trouwens!
Ik lees altijd wel mee, maar word ook een dagje ouder hé, onthou ook niet alles meer
Cool meid! Wat n fantastisch gevoel is dat he?!

)
Maar alles rustig aan, want wil hem uiteindelijk maar max 1-2x per maand onder het zadel komend jaar.
En zag al gaaf filmpje voorbij komen met het ASE team! Leukk! Ik weet 200% zeker dat jullie klaar zijn voor de wedstrijd, dat wordt peace of cake! yselstein ofzoiets komt eraan toch? Hoeveel km ga je starten?
Het heeft inderdaad tijd nodig.. Fijn dat je veel afleiding hebt, en een bijbaantje bij je stage adres had ik ergens gelezen, gefeliciteerd! En je heerlijke kudde biedt hopelijk ook wat troost.. Maar dat piekeren zodra je stil gaat zitten ken ik, ben er ook zo één. En slecht slapen helpt ook echt niet mee. Nogmaals sterkte.

heel veel sterkte.