We zijn dan wel met 4 mensen dus niet helemaal op elkaar aangewezen maar soms...
we houden het er maar op dat dat erbij hoort
Goed bezig weer hoor, gaan jullie trouwens ook naar woubrugge de 7e??? Lekker geshopt Gelske!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
We zijn dan wel met 4 mensen dus niet helemaal op elkaar aangewezen maar soms...
we houden het er maar op dat dat erbij hoort
Goed bezig weer hoor, gaan jullie trouwens ook naar woubrugge de 7e???
)
Nu willen we natuurlijk wel een foto zien van Jas met showhalster
Hopelijk slijt het met de tijd. Zoals Baukje al zei; gelukkig heb je je drie prachtpaarden waar je lekker mee kan tutten 
Drukke week dus achter de rug voor haar, maar nu heeft ze alles dan ook weer gehad. Ze eet weer beter! Nog steeds wel wat propjes en ze miert nog wat met het eten (tig keer kauwen voordat ze doorslikt), maar het zal ook nog wel gevoelig zijn met al die ontstekingen die ze had. Het lijkt in elk geval aan de beterende hand gelukkig.
)

(rondrennende blaffende honden, auto's over het puinpad met veel herrie, Zosja die aan het gillen is verderop enz..) maar we hebben goed door kunnen zetten en ik heb het goed af kunnen sluiten met een braaf paardje.

Munir is weer hard aan het groeien. Hij lijkt nu wel heel blond te worden, erg mooi!!! Zijn staart is ook mooi blond (als je de viezigheid even wegdenkt, hihi) Even een slechte telefoonfoto, voor het idee:

Gaan jullie de baby's eigenlijk verkopen of aanhouden? En altijd leuk shoppen 

De osteopaat vond wat dingen die mij bekend waren en daar moet ik over een maandje nog een keer goed naar laten kijken. Verder lag m'n zadel prima, zagen z'n tandjes er prima uit, liep hij met voordraven goed en vond de smid zijn hoeven niet eens zo slecht. Hij was zo aardig om hem nog wat bij te werken, super! Aankomende zaterdag ga ik een dagje met Dayem naar Erik Dorssers, m'n gewonnen dagje eens volmaken
Ga je hem dit jaar starten?
De APK van vandaag was de aftrap van het seizoen. Er waren verschillende checks van 15 min op het gebied van: