Nicky herkende ik omdat ik die net aan de telefoon had gehad en er iemand zoekend aan kwam lopen met een schimmel die errug op Dayem leek Lilian herkende ik een soort van maar wist het niet zeker, ze was toen nog te voet gelukkig stelde die zichzelf voor anders had ik de hele tijd lopen twijfelen
Jammer dat Umoyax geen premie heeft gekregen, wel tevreden verder? En Mo houdt een prachtige tweede premie, ook absoluut geen schande Ja de premiekeuring hebben wij ook idd om die reden gedaan Letiets, ik vond dat erg leerzaam!
Wat een super leuke foto's meiden en nogmaals gefeliciteerd Tam, hoe gaaf gewoon!
oah en ik gaan bijna naast onze schoenen/hoeven lopen werden op stal vandaag ook al door iedereen gefeliciteerd Leuk al die plannen voor st.Oedenrode! Wij doen niet mee, vervoer he als ik nou heel veel tijd over heb hobbel ik ook nog ff een dagje langs
Hmm, ik weet vele plekken waar ik me kan vermaken hoor Ik geef eerlijk toe dat als het strand weer is die dag, dat ik me ws nog even achter de oren krab of ik wel ga Ik heb gewoon vele liefhebberijen
Set_Elkol
Geplaatst: 19-05-14 23:13
nou ja zeg letizia liehebberijen en vermaken op vele plaatsen?
Barcelano
Geplaatst: 19-05-14 23:15
Umm tja waar Mo heen gaat ga ik ook heen Dus als Mo naar show s wilt
MirandaMalik
Geplaatst: 19-05-14 23:16
set_elkol schreef:
nou ja zeg letizia liehebberijen en vermaken op vele plaatsen?