Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik houd niet van sneeuw... Mel is pas laat klaar vandaag dus kan ook niet echt lekker eerder naar stal, aangezien er een veulen ''los'' in ons gebouwtje staat kan ik niet alleen de paarden naar buiten slingeren
Stalhoudster is niet lekker zag ik op fb dus die ga ik ook niet lastig vallen
ze heeft er een topic over aangemaakt, voortaan moet je aardiger zijn hoor

ik ben een heel lief onschuldig meisje, hier in dr klas zeiden ze laatst dat ik nog weg kan komen met moord door lief te knipperen of een pruillip op te zetten

" 
Laatste keer dat ik een filmpje plaats als ik op Djuun zit

) 

Dat hele eind
Man! Dan moet je wel 5 minuten eerder weggaan! 

Iloontjeehh schreef:Ja, belachelijk ook waar mensen zich allemaal mee kunnen bemoeien. Pff... toen bleek toen Moyi CA drager was (en Asi dat dus ook moest zijn) kreeg ik ook berichten joh, van WAAROM heb je met die merrie gefokt. Ik netjes uitgelegd dat het voor ons niet had uitgemaakt of Asi vooraf wel was getest of niet, omdat we van Asi een kind wilden en alleen van haar omdat ze gewoon zo speciaal voor ons is en zo'n heerlijk karakter heeft. Nou, er was me toch iemand die dat niet begreep. Lees ik een aantal dagen daarna dat ze zo'n heerlijk paard had, zo'n heerlijk karakter, ze zou er wel een stal van vol kunnen hebben. Nou meid, dat is nou precies de reden dat wij een kind van Asi wilden. Echt, waar bemoei je je mee denk ik dan. Meeste dingen trek ik me niks van aan hoor, maar om dat soort opmerkingen kan ik toch wel heel verdrietig worden.