Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

corine1981

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 06:11

Prachtige site yildiz, hij werkt alleen niet goed op mijn mobiel, krijg de randen niet in beeld... Succes vandaag met de da.

Cyann weer opgeknapt hoop ik?
Hier ook ziek kind gehad afgelopen weekend, nu hoest hij nog flink, en gister op verjaardag was zijn neefje er ooooo en die heeft de waterpokken, dus hou vast rekening met ziekzijn ronde 2 :+

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-12 08:33

Zooo jij bent weer vroeg wakker Corine! Khan is ook tot zijn tweede veel ziek geweest. En nu... Echt bijna nooit meer! Beterschap voor alle snotneusjes!

Wat voor telefoon heb je? Hij draait wel prima op verschillende soorten beeldschermen, iPad en iPhone 3 tm 5. Doen de slideshows het wel?

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 09:07

Htc, normaal super om te surfen juist. Ik heb geen slideshow gezien :o

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 10:13

Ja Cyann is weer ff beter, gister heel de dag naar school geweest en daarna nog gedanst. Ze heeft zich er doorheen geslagen. Wel zo nu en dan buikpijn gehad. Vanmorgen zag ik duidelijk een slaap tekort...wit bekkie en wallen...Hopelijk houdt ze het nog ff vol tot vrijdag...

Beterschap voor Yurian en hopelijk geen 2e ronde. Veel sint plezier met de kleine man en je grote man!!

Hopen dat het DA bezoek vandaag meevalt Yilz, daar gaan we voor :j

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-12 14:12

Goed te horen Nancy!

Corine, bedankt! Ga ff kijken waar dat nou aan ligt...

Vandaag bezoekje DA gehad. Tie uitgebreid kreupelheidsobderzoek gehad. En op n gegeven moment maar gestopt.... Ze liep voortreffelijk! Toch het advies gekregen om haar nog een weekje weiderust te geven en dan langzaam op te pakken. Mocht ze weer kreupelen dan moet ik haar warm houden en meteen bellen. Verder geënt en CEM onderzoek. Krijg ik volgende week uitslag van. Ook gebitscontrole en haakje op d'r kiezen dus die komt ie binnenkort bijwerken. Ook Nour geënt en mestonderzoek vond hij niet nodig nu (mooi bespaart weer kosten!)
Nour was wel bang van de DA en ging op z'n achterste benen dus hebben m niet op de wei maar in de box geënt.
Moet ik hem eens door anderen laten handelen want hij wordt wel eenkennig zo. Ze kregen hem laatst ook geen halster om....

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 09:51

Blij dat Tie al wat beter is Yildizh, geef haar bv als dierenarts zegt 4 dagen rust liever 8 dagen rust in de zin met werken, maar stap haar dan liever 8 dagen aan de hand! een paard gaat gemakkelijk over zijn limiet en door extra rust te geven kan het lichaam beter helen en rusten!
Hopelijk geeft cem test uitsluitsel enzo!

over Nour had identiek dezelfde problemen, shameless liet enkel mij toe, met staleigenaar rammelde hij er echt mee, in de zin steigeren als hij hem wou halen enzo, omdat die voelde dat hij niet echt zeker was! Dan heeft hij op training gestaan bij johanna en haar team wat resulteerde dat hij echt een draak was in het begin en iedereen teste, omdat daar ook véél mensen zijn maar nadien liet hij zich beter doen door iedereen! Hengsten zijn nu wel eenmaal specialer in de opgroei en zien zo af van die fase van verlating moeder enzo! Johanna vertelde me dat het typisch hengsten was, stress, verandering enzo, merrie's zijn hier minder gevoelig voor! Dus dan van training staat hij bij vrienden van ons Apdeco Arabians en daar is hij ook dagelijks door andere mensen in de hand en dan mij! Doe dit met opzet dat hij op vele plaatsen staat wat zijn probleem was op show de verlatingsangst en de stress van nieuwe mensen en plaatsen!

mvg Glenn

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-12 13:02

Ja ik heb precies hetzelfde Glenn! Daarom gaat mijn trainster Nour elke keer dat ze bij ons is ook even in de hand nemen. Wat grondwerk en voorbereidende oefeningen voor t zadelmak maken. Die is dus in goede handen!

Vandaag was er een tandarts op stal dus Tie ertussen gefrot wat gelukkig kon. Ze had behoorlijk wat haken maar wat ik vooral heel fijn vond; hij heeft haar behandeld zónder verdoving! Normaal is voor de tandarts twee keer verdoven nodig!
Die man wordt dus n blijvertje! En Tie weer door de hele APK geweest! :D

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 13:13

Blij dat je trainster Nour nu al onder handen neemt, binnen enkele jaren zal hij ook in de western gaan schitteren!
Benieuwd naar hem, en Tie haar aanstaande veulen hoop op een look a like van Yameena :-), heb nu al tijdje niks meer gehoord van haar :(
Bij mij komt Mathieu Aelvoet http://www.e-d-c.be/waarom.htm

al verschillende jaren en ook altijd zonder verdoving zegt altijd dat men arabjes braver zijn dan menige andere paarden :-)

mvg Glenn

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-12 14:49

Enne... Wie is er vandaag jarig?!!

Hieperdepiep HOERAAAAA voor Jessica!!! *\o/* *\%/* *\%/*

Was vandaag nou ook de hengstenkeuring? In dat geval hoop ik dat je kleine kanjer zich van z'n beste kant gaat laten zien (zou mooi cadeautje voor t baasje zijn). Go go go!!! +:)+

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 10:11

En ook gefeliciteeeerd Corine! *\o/* Fijne dag!

Gisteren weer es fotoshoot met naarling Nour en knappe Tie gedaan in de duinen. Mariska heeft weer prachtige plaatjes gemaakt (tis weer bijna kerst ) heb er al weer paar mogen aanschouwen...
En toen was t in ene niet meer :brr: , pffff twee keer door die duinen rennen, ik heb weer gesport hoor... O:)

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 10:26

haha goed voor je yilz haha :P
Ben benieuwd naar de foto's.

Bedankt nog voor de felicitatie. Wij hadden idd HK.
Hij is er helaas niet door. Commentaar: Ze vonden hem niet ras typisch haha :') {:)-:

Maar hij is weer lekker thuis nog bij de hengstenhouder.
Hij blijft nog een maandje daar. Kunnen wij eerst even een nieuwe stal zetten voor de kerels. ;)

Corine gefeliciteerd!!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 12:36

Vond m ook al zoveel op n fjord lijken... Duhuh!! :roll: Wat willen ze daar dan graag zien?

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 16:09

hahaha ja yildiz, als jij het weet, hoor ik het graag :P

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 13:59

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 21:01

erg jammer zeg!! maar wel heel begrijpelijk.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 21:17

Jes er is zondag nog wel plek!! maar dan hebben wij geen meet and greet..wij gaan zaterdag. Sorry offtopic hihi.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 21:30

Heb net gekeken op de rabobank en ik kan geen kaarten meer boeken volgens de site.
Staat bij beide heel groot UITVERKOCHT :(

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 21:46

moet je nog eens kijken, ze hebben een dag toegevoegd!!!

??? Kijk ik weer, is er opeens op alle dagen weer plek!! Moet niet gekker worden....wordt blijkbaar telkens geupdate.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-12 08:30

Had hubbie al gevraagd maar die vond t dan veeeeeel te druk om te gaan. Voor ons is het idd ook fijner om eens door de week te gaan als de kids een keertje vrij zijn. Yul vindt de Efteling heel leuk maar Khan vindt het er niets aan (nou ja hij vindt veel attracties gewoon eng en krijgt dan te veel prikkels).

Gisteren weer voor t eerst Tie gereden! Liep heerrrrlijk!!! Better than ever! Heb me echt moeten bedwingen om niet meer te vragen dan rechte lijnen en draf. Nu langzaam opbouwen. Tandarts heeft haar ook goed gedaan trouwens ze was heerlijk licht en reageerde echt veel beter.

Jammer trouwens van de Christmasshow! Ben heel benieuwd naar de activiteitenkalender voor 2013. *\o/*

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-12 08:01

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 09:43

Wat een gave foto's yil!!
Fijn dat Tie weer lekker liep. Hopelijk nu weer lekkeroppakken die handel. ;)

Ik heb me net afgemeld voor de schietberg competitie.
Heb al 2 weken niet kunnen rijden door het slechte weer. (sneeuw en gladheid)
Hopelijk kan ik haar vandaag weer even rijden. Het zou dus al helemaal niet eerlijk tegenover nada zijn om haar te starten a.s zaterdag. Ik heb helaas geen binnenbak, dus ben erg afhankelijk van het weer.
Nou ja, er komen vast nog wedstrijden genoeg, dus jammer maar helaas.

Misschien pakt het voor nada wel goed uit dat alles een beetje op een laag pitje staat.
We zullen zien. ;)

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 10:49

Wauw gave pics yilz! Maar je moet ze echt een keertje overdoen voor de DAWRA kalender 2014! Kwestie van juiste halster omdoenen cowboyhoed opzetten ;-), want zo'n foto hoort ook op de kalender. Ja jammer van de xmas show, ....op de een of andere manier wil een wedstrijd in de winter of late herfst nooit echt lukken bij de dawra. 9 vd 10 keer gaat die niet door.
Jammer Jes, maar wedstrijden genoeg nietwaar.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 11:00

Zo is dat nancy! ;)

enuhh wie gaat?? :D
Afbeelding

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 11:08

Moi!! :D
En daarna via Maaskantje door naar Cranenbroek :j :+

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 11:14