Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik vind het wel leuk om hem nu wat meer mee te nemen op show als we geen wedstrijdjes rijden
Ook goed voor hem om vaker op vreemd terrein te zijn met vreemde paarden om zich heen. Maar kan ik daar met mijn AVS paard zomaar aan mee doen? Enig idee wat de kosten zijn?
Ik hou het even in m'n achterhoofd, wie weet
Ga jij zelf voorbengen? Tie of Nour?
We gaan er een gezellige boel van maken!
.
.
.
.

Ik schrok van je filmpje, wat een glijer!! Als ze eenmaal vaart hebben... 

Respect voor je keuze voor TT, ik ben het met je eens dat het opgroeien buiten een box de hardheid ten goede komt 

Ze komen al jaren bij ons op stal de tanden doen, ben altijd tevreden! Wel balen dat er zo veel moest gebeuren zeg, hij zal wel even pijn gehad hebben!

De Uk heeft vandaag voor het eerst in een eeuwigheid aan de longe gelopen, had de pessoa er aan gedaan, hij liep als een trein!!
Lekker posten van wat je bijblijft hihi!
Daarbij komt nog dat ik ongeveer 3x per nacht wakker word en dat helpt niet als ik vaak vroeg op moet.
jou moet ik ook maar weer eens uitgebreid aanspreken
En hopelijk gaat Sjaakje dan uiteindelijk toch weer wat beter in zijn vel zitten!
Heerlijk dier!
... Waarom doe je die weg...? Heb je al een idee voor een nieuw zadel trouwens?

Fijn dat Dibah braaf was...
Gelukkig heb je 3 hele mooie en lieve paarden waar je je ei kwijt kunt... En dat stilzitten en nadenken herken ik wel, moest zelf ook bezig blijven dan ging het, maar anders... Sterkte 
He is famous!

Wow, wat wordt je huis gaaf! Wordt nu echt af, leuk hoor! Heerlijk dat filmpje van Djuun! 
) paarden?
. wel tof he je kanjer op de voorpagina!!!

Die kan je op elkaar stapelen naar zo hoog je wilt en door de vorm van de bovenkant, een een soort schaaltje, blijft je balk liggen! Geniaal. Ik heb ze zelf overigens nog niet, moet ook nog wat verzinnen om balken op te hogen, dus denk maar eens langs de Ikea
)
Gaan die bij jullie wel altijd over rozen? Hier niet hoor
) en Desh krijgt nu die van Shamit.
Het op de cirkel iets bij sturen naar buiten toe is nog wel lastig (vind ik zelf ook, dus niet zo raar haha) en zodra ik uit zich ben en rechter achter hem ben, wil hij me nog heel snel weer aan een zijkant hebben. Maar dat zal wel door gewenning normaal worden.
)