[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 09:04

Goed bezig Nicky!

Maakt niet uit Brenda met die plates eronder. Heb met Tie altijd ritten gemaakt op plates, geen enkel probleem. Enige is putdeksels, nou daar kan ik wel mee leven haha!
Daarbij hoef ik ook maar 4 wedstrijden uit te rijden. Ik wil zowiezo niet met Tie verder in de Endurance. Das echt n westernbier. WRAN starten we trouwens niet meer. Enkel DAWRA en NHRA.

Bren79

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 09:42

Mooi dat dat voor Tie niet uitmaakt scheelt weer, en pfff je hebt nu met western zoveel verschillende verenigingen ben t spoor daarmee beetje bijster, toen ik daar iets meer inzat was alles nog aardig bijelkaar Dawra was er toen al wel maar ook het hele systeem is volledig veranderd snap dr niet zoveel meer van maar van jou leer ik dat ook weer wat bij mij hoe en wat alles nu gaat??? Als je er vollop tussenzit is het allemaal wel logisch en voor jullie kan de dressuur weer allemaal vage boel zijn wat voor anderen wel weer logisch is

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 11:20

Groot gelijk Brenda :)

Oh wat bedoel je trouwen met he EK amateur Yildiz? De amateurkeuring?

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 12:40

Nee EK Amateur in Lier BE in april

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 13:39

Ik zie dat dat in Lille is, 26 april. Misschien wel :) Ik vind het wel leuk om hem nu wat meer mee te nemen op show als we geen wedstrijdjes rijden :j Ook goed voor hem om vaker op vreemd terrein te zijn met vreemde paarden om zich heen. Maar kan ik daar met mijn AVS paard zomaar aan mee doen? Enig idee wat de kosten zijn?

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 13:44

Waarom niet? Is toch EK? ;) Zolang je maar Amateur bent! Leuk Nicky als je meedoet! Wij doen ook mee! :D
Precieze bedragen weet ik nog niet; zal ongeveer 40€ voor halterklasses zijn en €20 ridden. Maar pin me er niet op vast! :P Vanaf maart kun je je in ieder geval inschrijven.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 13:49

Oja duh :+ Ik hou het even in m'n achterhoofd, wie weet :D Ga jij zelf voorbengen? Tie of Nour? :)

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 14:54

Ola allen...

Ik kom mijn best doen jullie weer te vervelen.. Tijdje even bokt op een laag pitje gezet, veel dingen regelen en afronden; opleiding, huis dat wordt gesloopt, Silver verhuisd etc... Nu weer rust en eindelijk tijd om weer eens normaal mee te kletsen...

Inmiddels alles bijgelezen, zie dat het met de meeste goed gaat, paardjes ook.. Voor een aantal sterkte, moeilijk periodes. Gelukkig komen de meeste dingen altijd weer goed..
Kleine paardjes worden groot, vooral Ilya vind ik enorm gegroeid! Knappe kinders allemaal... :j

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 18:02

Jullie gaan opeens weer harrrrrd!

Heerlijke filmpjes weer van je kudde, Katja <3

Euf en dat schimmeltje zijn de enige arabiertjes in de opfok, Yildiz, voor de rest wat KWPN-ers, haflingertje etc. Divers gezelschap haha. Gave foto's van Tie en Jessica! Wat heb je allemaal voor westernspul te koop? Ik snap helemaal dat je je kleine meid lekker thuis houd, als ik die jonge showpaarden soms zie... Euf blijft ook lekker thuis!

Jeetje, Gelske, zoveel geld uitgeven aan een tandarts, dan zou je er toch vanuit moeten gaan dat het goed is... Hopelijk is Sil nu wel geholpen! Noor doet het ook goed met zadel he! Fijn dat de maagzweer bijna weg is bij Sjaak!

Je veulen is echt zo leuk, Roma! Snap dat je het lastig vind om Fardani te laten castreren, hij is prachtig! Maar als het ze zo in de weg zit, is het wel de beste keuze denk ik!

Top dat het trailerladen en hangen zo goed ging met Raf, Canisia! Mooie hoofdstellen!

Fijn dat de verhuizing van Mish zo goed is gegaan en dat ze op haar plek lijkt! Klinkt als een fijne stal!

Mooie foto's van Fu en Zosja, Miranda!

Welkom terug, Nicky, fijn dat Dayem weer rad lijkt te lopen!

Gefeliciteerd met je winstpunten, Tamara!

Haha herkenbaar, Ilona, als het gaat regenen, kan Ely ook opeens niks meer haha

Welkom, Eline! Mooi paard heb je!

Welkom terug, Ersilia, je huisje ziet er al een stuk beter uit!

Ben benieuwd naar je fokplannen, Brenda!

En nu ben ik moe van het bijlezen haha Ely-update komt later wel weer :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 18:36

Wat n onvoorstelbare bijleespost! Respect Annika!!! _/-\o_
Wel bebieuwd hoor naar je Ely update?
En hoe voel je jezelf? Al wat fitter?
Ik heb echt van alles te koop, staat op FB en MP:
http://link.marktplaats.nl/m903421396
En alles is onderhandelbaar, geen vaste prijzen! :)

Ola Bauk! Leuk je hier weer te zien! Hopelijk gaat je nieuwe stal je goed bevallen. En binnenkort eens langskomen! :D

Nicky, op het EK Amateur ben ik gewillige groom, chauffeur, cateraar en gezellige klets! :P We gaan er een gezellige boel van maken! +:)+
Tie en Nour gaan ook voor de leut mee! :)

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 19:29

Hee Annica we zijn ook benieuwt naar jouw belevenissen hoor!

Ola Smart het valt inderdaad niet mee om het hier bij te houden ;) .

Je houd het nog even spanend wat betreft de fok plannen Brenda ik vond dat ook altijd wel heel leuk hoor hengst uit zoeken echt voor pret had je daar van.
De paarden die we nu hebben mogen bij ons blijven maar wat weg valt word niet meer vervangen zeg maar :D

Ik vind het altijd wel heel gezellig bij de dressuur vooral de mensen van het AVS en je hoofdstel is toch prachtig Yildiz :P .
Jazzy schiet ook al lekker op jammer dat je geen foto,s van de moeder mag plaatsen vind dat eigenlijk niet echt iets voor thalitha want die heeft toch ook altijd wel foto,s lekker puur natuurlijk van haar paarden.
Als je straks maar wel van het veulen post veulentjes zijn gewoon veels te leuk om niet te delen :D .

Djuun vind de bak ook niet leuk ik heb er hier ook een paar staan eerlijk is eerlijk buiten rit is ook veel leuker.

Bij karin kun je echt wel een paardje laten beleren Roma een nakomeling van ons die verkocht was is daar ook beleerd en ik wilden Dhaquan ook daar laten beleren maar die werd uiteindelijk toch verkocht.

Haha Sem wat een beetje te springerig gelukkig dat je bleef zitten.

Onze pukkies springen niet op ons Yildiz dit leer ik al vanaf klein veulen af. Het is wel echt leuk dat ze zo vertrouwt met ons zijn maar ik leer ze toch wel dat wij mensen zijn en geen paarden. :D .

Vandaag Dibah gereden in de bak ze was lekker voorwaarts zullen we maar zeggen maar verder wel heel braaf. Toen Sjaak even met halster aan de longe laten lopen gewoon een beetje draven stappen galopje nog heel rustig aan maar en dan langzaam opbouwen. Hij liep in ieder geval wel lekker ontspannen ook in zijn lijf dus op hoop van zegen dan maar ;)

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 21:10

Veel tandartsen lees ik, Marah mag in maart ben benieuwd

Hoofdstel ben ik ook nog niet helemaal uit wat maat betreft .

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 21:12

Pfff zullen we allen oneliners gaan plaatsen? :')
Morgen ga ik een bijleespost maken, zit nu even op de bank met mijn mobiel, hoorde net dat Fu op uitgelicht staat! :D *\o/*

Siel, ja op fb zagen we je moeder al zitten poepen op zolder! _O-

En Baukje, lekker nieuw plekje voor Silver, bevalt het?

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 22:21

Nicky, fijn dat Dayem nu weer zuiver loopt! Ik volg je topic op BEH ook :j

Haha Yildiz, die dingen zijn inderdaad niet geschikt om hooi mee te voeren, blijft meer hooi aan zo'n vest zitten dan dat er in de stal belandt _O-

Gelske, heerlijk is dat toch, als je paardje ondanks omstandigheden zo fijn luistert!

Katja wat een heerlijk filmpje van je galopperende kudde! :+:

Canisia, wat zien die hoofdstellen er leuk uit zo!!

Welkom Eline nummer 3 :Y) Ik schrok van je filmpje, wat een glijer!! Als ze eenmaal vaart hebben... :7

Miranda, wat goed dat Fu lief meeging naar buiten! :D

Stapmolens zijn een fijne uitvinding Yildiz! Noah heeft gisteren ook in de trainingsmolen gehobbeld terwijl ik Uk aan het rijden was :j Respect voor je keuze voor TT, ik ben het met je eens dat het opgroeien buiten een box de hardheid ten goede komt :j

Eline wat fijn dat Mish dr tandjes weer wat opgelapt zijn! Hooi eten zal vast een stuk makkelijker worden.

Amir is echt een scheetje zeg, lekker die staart er op! Die val-foto is wel heel aandoenlijk hoor :')

Moossie, Krommerijnstreek heeft top gebitsverzorgers :j Ze komen al jaren bij ons op stal de tanden doen, ben altijd tevreden! Wel balen dat er zo veel moest gebeuren zeg, hij zal wel even pijn gehad hebben!

Hihi Yildiz, Noah is inmiddels rond de 400 kilo maar ook hij kruipt bij enge dingen het liefst op schoot hoor _O-

Eline heeft bijna een bodeminspectie gehad, gelukkig dat je op de nek bleef haha!

Hee, Ersiel leeft ook nog! :))

Zo, weer alles bijgelezen! :P
Vandaag met Noah balkjestraining gedaan, verhoogde drafbalken blijft hij zoooo spannend vinden, benen trekt hij heel fijn op maar hij gaat steeds harder :') De Uk heeft vandaag voor het eerst in een eeuwigheid aan de longe gelopen, had de pessoa er aan gedaan, hij liep als een trein!!

Ohja, nog een spiegelselfie met de Uk van gisteren:
Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 23:02

Neehee Miran!!! Te makkelijk! :D :P Lekker posten van wat je bijblijft hihi! :D
Hoest met uwes?

Dus ik ben niet de enige gemakzuchtige? Leuke selfie weer. Wil ook wel springpics zien hoor van de GVRs! Altijd gaaf!

Hoest met de kudde Katja? En met jou?

Ff zomaar dressuurpic van Nour van vanochtend. Ze gaan echt vooruit! Letterlijk! Verruimen gaf in ene zweefmomenten waar ik letterlijk kippenvel van kreeg! Voor zon gup is natuurlijk nog veel werk aan de winkel: rechtergalop is lastig alsook dat hij wat meer over de rug moet gaan lopen. Heel verraderlijk dat hij heel nageeflijk loopt en giga stuwt van achter maar z'n rug nog niet voldoende gebruikt. Dus continue daarmee bezig!
Maar hee, voor zo een gup!

Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 23:08

lief dat je het vraagt Yildiz, met ups en downs. Ik werk echt veel en ga naar de paarden en dat zorgt voor afleiding maar ik ben er zo een die als ik even stil zit ga malen en denken en piekeren en dan wordt het soms even teveel :) Daarbij komt nog dat ik ongeveer 3x per nacht wakker word en dat helpt niet als ik vaak vroeg op moet.

Paarden gaan goed, de dames moeten ook binnenkort eens naar de TA.

en verder succes Nicky met Dayems voeten, ik heb even je topic bekeken en de laatste foto's leken mij een vooruitgang!

Tam en Gelske en Yanour lekker gereden, fijn :j

Haai Annika :j jou moet ik ook maar weer eens uitgebreid aanspreken :o

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 09:12

Gelske, fijn dat Dibah gisteren braaf was :) En hopelijk gaat Sjaakje dan uiteindelijk toch weer wat beter in zijn vel zitten!

Uk is leuk Tammy! Typisch weer dat Noah steeds harder gaat op de balkjes! :')

Yildiz, wat gaat Nour toch goed zeg! := Heerlijk dier!

Nogmaals sterkte Katja, het slechte slapen helpt natuurlijk niet maar je zal wel merken dat het piekeren geleidelijk minder wordt :(:)

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 10:53

Yil, blauwe pad.... <3 ... Waarom doe je die weg...? Heb je al een idee voor een nieuw zadel trouwens?
Nour ziet er super uit, ook met zijn dressuuroutfit... Knap peerd is het... Inderdaad snel even afspreken... :j
Bren, ben ook wel benieuwd, halfbroertje of zusje voor Silver... :D
Gelske, Als je maar rustig opbouwt komt dat vaak allemaal goed... :j Fijn dat Dibah braaf was...
Miranda, hij heeft nog wat last van de verhuizing, maar verder gaat het goed met hem... Het weekend maar eens kijken of ik nog een kiekje van hem kan maken..
Hij is ook daar al Houdini aan het spelen... :P
Hoe is het verder met jou? Nikita wordt ineens groot/ouder trouwens, zag het van de week op de foto's ineens... :j
Tam, welke pessoa heb jij? Ik vind die dingen altijd zo groot en zit altijd in de knoop....
Van de Uk, wat een paard zeg!
Katja, je hebt nogal wat meegemaakt de afgelopen tijd... :(:) Gelukkig heb je 3 hele mooie en lieve paarden waar je je ei kwijt kunt... En dat stilzitten en nadenken herken ik wel, moest zelf ook bezig blijven dan ging het, maar anders... Sterkte :(:)

Ga jouw topic even lezen Nicky..

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 12:24

Hihi Djuun was even flink in overleg over de werkvoorwaarden in de bak, wel fijn dat ze het buiten zo geweldig vind heb je altijd even een uitlaatklep samen! Geweldig filmpje!

Wat leuk Annika dat Euf in zulk divers gezelschap opgroeit! Alleen maar positief denk ik :j

Hmssss die Reinsman pad hebben wij ook voor Desh en die bevalt echt top!
Mijn plan is een dezer dagen ook een hooop spul op Mplaats te zetten. Echt van western pads tot Wintec zadel en schoolboeken aan toe. Dat plan staat alleen al zo'n half jaar op het program en komt er maar nooit van :')

Wij komen denk ik aanmoedigen bij het EK amateur, is aardig dichtbij! Wellicht doet Robien mee met Desh western ridden tijdens de Tulip Cup. Lille is gelijk na Westerncup dus dat wordt iets te kort op elkaar. En natuurlijk nog afhankelijk hoe het tegen die tijd gaat met het schimpie.

Weten jullie of er wel eens voorbreng clinics o.i.d. worden gegeven? Ben daar totaaal niet mee bekend, maar lijkt me best leuk om eens te gaan doen met Raff.

Klinkt goed met Sjaak, hopen dat hij er wat verder door opknapt.

Jaa Fu gister in uitgelicht en vandaag ook! :D He is famous!

Ziet er echt goed uit die Nour in dresuur outfit! Filmpjessss tijd van je knappert! :D

Gelukkig komt de lente eraan Katje, meer zon en langere dagen buitenspelen met de paardjes zal hopelijk wat helpen. Ookal zal het nog wel even zwaar blijven :(:)

Leukk balkjes training met Noah! Me zus heeft vorig jaar met een aantal DAWRA ruiters die aan het trainen waren voor het NK een trail clinic gehad en daar hadden ze op een grote volte elk kwart vol gelegd met balken. Zodat als ze harder gingen, ze het eigenlijk alleen maar moeilijker maakten voor zichzelf. Zo leerde ze te blijven concentreren en beheersen. Zag er heel kick uit haha.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 12:55

die van mij is van Imperial Riding, heb die al zeker 7 jaar. Noah past hem prima, maar dan heb ik wel ruim 30cm touw over aan alle uiteinden. Uk past hem als ik het achterste stuk op zn allerlangst zet :))

wanneer het grondbalken zijn kan Noah zich goed beheersen, in-uitjes in galop zijn ook geen probleem. maar verhoogde drafbalken vindt hij zoooo spannend, hij tilt zn benen dan ook op tot aan zijn buik :')

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 14:48

:wave: :wave: :wave:
Mocht iemand zich afvragen waar is was gebleven???
We zijn erg druk met thuissituatie etc zitten veel veranderingen aan te komen. Ook ben ik erg druk met mn halsters op moment, had het bedoelt als hobby maar loopt nu toch best druk door. Heb nu ook een website www.sjshalsters.webklik.nl. Asal die heeb nog een pauze denk met een maandje dat we weer lekker aan de slag gaan eerst hier alles beetje achter de rug hebben
Ik ga weer onder mn steen, lees wel lekker mee hoor

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 14:53

Tam, ik vind het zo vreemd staan, jij op een schimmel! :D
Ik wil ook nog eens blokken op mijn balken zetten zodat ik ze hoger kan plaatsen, supertraining. :j

Baukje, haha, hij probeert zijn trucjes daar al gelijk uit? :D
Foto's! :))
Met mij alles goed hoor, Nikita wordt echt zo'n slungelige puber. :D

Gelske, fijn dat Sjaak best ontspannen gaat, ik hoop dat hij gewoon nog wat naweeën had en dat het alweer helemaal goed is. :j
En Fu aangespannen?..Wil je me dood hebben.. :oo :P
Hij wil alleen braaf lopen als er iemand naast hem loopt. :D

Kat, ja als je niet goed slaapt en zo vroeg op moet, das helemaal slopend.. :(:)
We kunnen altijd afspreken hoor, als je er zin in hebt! :j

Nour loopt mooi! :))
Fu heeft ook moeite met de rechtergalop, dat kost me mijn rug! :')

Amir in actie, zo schattig.. <3

Deed net iets doms, ging zomaar van de pagina, bijna mijn schrijfwerk weer weg... :x

Vandaag is de bak te slecht dus ga weer fietsen, ik hoop dat hij niet uitvind dat hij op de bagagedrager kan gaan zitten. :P

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 15:51

Klinkt super Aleeneh en meteen actie ondernomen met de TA, top! Hier natuurlijk ook alles in eigen hand maar net zoals Canisia zegt: wel met elkaar. Vind het super fijn maar het is ook weleens fijn als je even niet "hoeft" wat betreft paddock mesten etc. We hebben er een hoop schema's voor, haha maar het werkt wel :D

Leuk gedaan die hoofdstellen Canisia! Ik ben zo benieuwd naar Raffi in het echt (heb hem natuurlijk al eens gezien maar nu hij al een stuk verder is in zijn opleiding) *\o/*

Welkom nieuwe ElineC, leuk paard heb je! Poeh... dat filmpje, heftig!

Fu naast de fiets, leuk! Ik durf dat zelf niet zo goed, vind het soms wandelend al lastig om uit te wijken, weg waaraan wij wonen is niet zo breed en er rijdt wel heel groot verkeer.

Goed besluit van TT, ik denk dat je er later idd de vruchten van plukt :j

Ook van Fardani wijs besluit, hoop dat je er straks een leuk rijpaard aan hebt! Ooh en je veulentje, zo leuk!

Poeh, dat is ook een aardige behandeling geweest voor Nabeeh! Asiyah moet in mei (geloof ik) weer en dan laten we ook meteen de jongens doen. Vond pas wel een kies van Jassie!

Leuk Eline van Sem, Sem is ook wel veelzijdig als ik het zo lees!

Hee Siel! :wave: Wow, wat wordt je huis gaaf! Wordt nu echt af, leuk hoor! Heerlijk dat filmpje van Djuun!

Fijn dat Silver op zijn plekje staat!

Nou kom maar op met die Ely update :D

Tja... qua wedstrijd/dressuur/western werelden: het is toch denk ik wat je er zelf van maakt. Ben er zelf wel duidelijk in: zodra Suus of ik of het betreffende paard er echt geen plezier meer in hebben dan is het meteen klaar, moet wel leuk blijven!

Leuk paard is Uk! Uk is dan zeg maar de kleinste van de twee "vreemde" (niet arabische :D) paarden?

Hee Joyce, ja ik vind je halsters leuk! Grote veranderingen thuis?

Nog heeeele gave foto's gezien van Miran en Nour en Ilya, Blue en Set (filmpje) leukleuk!

Hier alles z'n gangetje, eindelijk een beetje zon vanmiddag! Gisteren maar even wat getut met Jas, z'n baard afgeschoren en lekker staart en manen uitgeplozen, showhalster gepast die ik eigenlijk op mp wilde zetten omdat ie een half jaar geleden toch echt veeel te groot was, maar nu paste hij verrassend mooi dus dat scheelt weer! Morgen maar weer met balkjes aan de slag!

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 22:00

Ahh jas zonder baard wel fijn dat het halster past die zijn altijd zo duur maar wel erg mooi moet me ook altijd wel een beetje inhouden als ik ze te koop zie staan :o

Dat zal je echt verbaasen soms Miranda ik had vroeger een schetlander dat was echt een ramp onder het zadel maar voor de kar echt super braaf. Maar nee ik wil niet verantwoordelijk zijn natuurlijk voor jouw dood dus okee vergeet wat ik heb geschreven :P . wel tof he je kanjer op de voorpagina!!!

Nou tammy dat klinkt dat Noah met gemak de klassieke dressuur aan kan als hij zijn benen zo mooi optilt. Blijft leuk jij met Uk eigenlijk ben jij meer de uk op uk ;)

Ja katja dat heeft nog tijd nodig piekeren is heel vermoeiend ik hoop echt voor je dat dat snel steeds minder word. Gelukkig dat je kudde en ik zag ook nog een hondje op het filmpje je daar bij kunnen helpen beteren vrienden zijn er vaak toch niet in dit soort tijden.

Nour gaat ook weer lekker vooruit.

Ja tandartsen nou ja onze Sil gaat 17 Maart behandelt worden in Utrecht ik hoop echt dat ze nu goed geholpen word arm paardje.
En natuurlijk ook dat het met Sjaak nu echt de goede kant opgaat ben nu wel zelf ook positiever.

Vandaag even geen paarden ja wel verzorgt natuurlijk maar even heerlijk wezen winkelen met man lief. Een broek blouse schoenen en jas rijker dus goed geslaagt ;)

Leuk he die twee verschillende staartjes :D

https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/10995321_403768813138513_7443462270093664751_o.jpg

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 23:37

Hihi verhoogde balken zijn ook heel lastig én spannend haha :(:)

Welke tip ik laatst kreeg, peuter pispotjes van de Ikea! := Die kan je op elkaar stapelen naar zo hoog je wilt en door de vorm van de bovenkant, een een soort schaaltje, blijft je balk liggen! Geniaal. Ik heb ze zelf overigens nog niet, moet ook nog wat verzinnen om balken op te hogen, dus denk maar eens langs de Ikea :+

Ha Miran, tweespan dan maar met Fu! Dan loopt er 'iemand' naast hem :D
Enne maak je wel snel een foto zodra Fu in het kinderzitje van je fiets zit! (Of was Nikita nou al te oud voor kinderzitjes :P )

Hihi jaa Iloon de 'zuster schema's' :roll: Gaan die bij jullie wel altijd over rozen? Hier niet hoor :')
Ik ben nog veeeel meer benieuwd naar jou Jassie! *\o/*
Fietsen ernaast is ook zeker wel tricky.. Niet te veel over nadenken en gewoon doen (mits paardlief niet van elk dingetje buiten opzij springt), vaak vinden ze het wel lekker zo onbelast rechte stukken draven en zijn ze gelijk een stuk braver dan wandelend.

Lekker getut met Jas! Oehh ben benieuwd hoe chique die dalijk is met zijn zomer vachie in een showhalster! Raff past gelukkig Desh zijn showhalster redelijk (goed genoeg om er geen nieuwe voor te kopen :P ) en Desh krijgt nu die van Shamit.

Ik moet telkens zo grinniken, zo'n mega reus die Uk heet, heerlijk!

Super aandoenlijk die billen foto <3

Hier vandaag eindelijk weer wat kunnen doen. Met bitje aan onder zijn halster gelongeerd en zodra hij al zijn overtollige energie kwijt was, hoofdstelletje eronder vandaan gehaald en nog even voor de 2e x hem aan de dubbele lijnen gezet. 1e x was 2 weken terug met de les en nu was ik helemaal alleen, dus vond het wel beetje spannend. Maar hij gedroeg zich keurig. Draaien heeft hij al goed door, zelfs een keurige S draai in een drafje *\o/* Het op de cirkel iets bij sturen naar buiten toe is nog wel lastig (vind ik zelf ook, dus niet zo raar haha) en zodra ik uit zich ben en rechter achter hem ben, wil hij me nog heel snel weer aan een zijkant hebben. Maar dat zal wel door gewenning normaal worden.
Afbeelding

Erna nog rondje hardgelopen met de doggie en we botsten bijna in een flinke kudde Schotse hooglanders (waardoor ik maar snel een andere route heb genomen naar het strand :Y) )
Was wel erg mooi gezicht
Afbeelding