Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 10:12

haha ja Glenn dat is zo. En toen kregen we nog op ons kop dat we in het nederlands aan het chatten waren, als ik me goed herinner whoehaha.
Maaruh ...wat betekende haar naam ook al weer dan, want dat ben ik ff kwijt... :o

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-12 12:17

Nancy...schandalig! ;)

Haha Glenn, dan wordt het onderhand eens tijd dat je de andere helft ook irl leert kennen! *\o/*

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 12:31

yildiz schreef:
Nancy...schandalig! ;)

Haha Glenn, dan wordt het onderhand eens tijd dat je de andere helft ook irl leert kennen! *\o/*

Idd Glenn, dat is pas schandalig...whaha.

@ yildiz, dat was echt maf joh. Mede chatters werden echt boos op ons. Ben je eindelijk blij een nederlandstalige tegen te komen via een chat in USA, mag je nog geeneens in je moerstaal tjitchatten.....stelletje bemoei-als :'). Dat moeten wij eens zeggen tegen americanen die ons land bezoeken, "praat ff Nederlands wil je, dit is een nederlandstalig land" :+

Ploempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 20:51

yildiz schreef:
Ben nu ook n beetje aan t zoeken waar m'n vrije arm het beste ligt: als mitellaarmje, naast m'n andere hand of afhangend langs m'n lichaam. Ben er nog niet uit...

Hier hetzelfde probleem! Heb al gedacht men arm vast te binden gelijk ze doen als je arm gebroken is, haha!

Mooie auto Bimmetje! _/-\o_ ( Hangt geen trekhaak aan zeker :P )

Haha MAlu, zo herkenbaar! Athena loopt ook altijd zo geïnteresseerd in alles behalve waar ze haar voeten neerzet :P

Mooi te horen hoe jullie met jullie paardjes bezig zijn Countree! :j

Zo grappig Bimmetje, je ziet ze echt geniiiieeeten van het voetbad!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 20:54

...over americanen die nederlands praten gesproken ..Hoe toevallig....Ik zit ook met regelmaat de futurity te volgen die op het moment gaande is in de usa. Jimmy van der Hoeven (jawel die nederlander) was daar net in de ring geweest en zegt de speaker in het Nederlands! "Dankjewel Jimmy van der Hoeven" haha geweldig. Yes one big family ;-)

Wat de arm betreft...Voor de juiste balans is het het beste om die vrije arm gelijk te houden aan de andere arm. Dus net alsof je op 2 handen rijdt. Maar weet niet of dit alleen voor reiners geld..misschien staat het bij pleasure gek?

dank je bloempje :o

Ploempje

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 21:07

Ik zal het straks eens uitproberen CounTree :)
Oohja, allemaal bedankt om fijn te reageren op mijn foto's, altijd spannend.
Een gewoon topic openen durf ik niet voor sommige die net iets te grof zijn met hun "tips" :')

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-12 00:39

Je zou onderhand beter moeten weten Ploem :P , we zijn hier wel eerlijk maar vooral aardig voor elkaar! :D

Ploempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 14:01

Hihi, eerlijk is zeker belangrijk maar aardig toch ook ;)
Ik zal nooit meer aan jullie twijfelen :D

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 13:58

oh ja....heeft iemand al iets gezien of gehoord wanneer de dawra kalenders op de bus gaan?

superlisa13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 14:01

arabieren zijn coole en western ook. ik hou van pony en ze zij ook suppppppppppper lief
en arabieren zijn de BOMMMMMMM......

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-12 19:24

CounTree schreef:
oh ja....heeft iemand al iets gezien of gehoord wanneer de dawra kalenders op de bus gaan?

Heb er ook besteld en kreeg van Angela berichtje dat ze ze 5 december binnen krijgt. Voor mij te laat maar waren geloof ik wat troubles bij de drukker (daarbij heb ik ze ook pas isteren besteld)5:o

Kreeg vandaag te horen dat ik n "raar paard" heb! Dacht dat t over Nour ging, maarr betrof Tie! Was samen met n ruin de hele weidegroep aan t opjutten! Heb haar idd zien showen en jee wat was dat leuk om te zien! Vooral omdat ze sinds Nour niet meer zo vrolijk is geweest! Nieuwe stal doet haar blijkbaar goed! *\o/*
Ook Nour is een en al pret. Vandaag wezen wandelen en uhm... Meneer heeft de 50 m straat met verkeer de we over moesten volledig stil gelegd! Kwamen langs een wei met nogal uitgelaten blije paarden en natuurlijk reageerde Nour hier meteen op: staart op de rug, paraderen, hals erop en briezen! Enfin.. Elke arabeigenaar kent t wel! :D Maar kom met zon paard op de openbare weg en iedereen stopt, want ja zon paard staat uiteraard op ontploffen! (Not!) Kortom, heb weer volop genoten van mn rarebieren! _/-\o_

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 20:17

whoeha heerlijk verhaal yildiz!! *\o/* Eigenlijk zouden die arabs dat altijd doen op de openbare weg! :j Dan stoppen ze tenminste ipv je keihard voorbij te crossen, vooral op smalle polderweggetjes :(

Wat de kalenders betreft...okay dat wist ik niet van de drukker. Ik had ze destijds meteen besteld 20 voor Cyann en 20 voor mezelf. Er wel vanuitgaande dat ik ze voor de sint zou hebben, want dan is de kans het grootst dat je er veel aan de man kan brengen. Het zijn toch prachtige kadootjes....straks is iedereen weer voorzien van een kalender....Nou ja...nu maar hopen op de kerst.

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 14:34

ja kan de dawra kalender nu besteld worden?? WANT had angela gpbt tijdje geleden maar geen reactie via arabforum!

Ja we moeten eens iedereen in real zien, maar jullie shows zijn ver andere kant van het land en woon nu in de walen dus nog verder!

mvg Glenn
had krista ook gpbted om te vragen hoe het was met scorpio en musca ma ook geen reactie??

Ploempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 19:35

Heeeey allemaal!

Ik zat al een tijdje te sukkelen met mijn lesgever aangezien hij niet meer kon langskomen voor privelessen door zijn werk en dankzij hem heb ik nu iemand nieuw. Ik ben meeega happy want gisteren mijn eerste les gereden en het was super! Beetje bij beetje komen we er wel, fijn zo'n begeleiding te hebben die zo gepassioneerd is en ons echt vooruit wil zien gaan (en in ons geloofd :')) Op naar de volgende les en oefenen oefenen oefenen *\o/*

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 18:17

Fijn dat je een goede instructeur hebt gevonden, Ploempje!

Henk z'n mok begint eindelijk wat op te knappen.... spuit er nu acederm spray op. Ook de vochtbult onder zijn buik begint wat weg te trekken... maar naar mijn zijn niet snel genoeg. Heb echt zin om weer te rijden dat wandelen en longeren komt m'n neus uit.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-12 21:18

Fijn Ploem! Heb je nog leuke oefeningen mee gekregen?

Yup, de kalender kan weer besteld worden hoor Glenn, gewoon via Angela (zie ook DAWRA webiste).

En ook Henk aan de beterende hand, toppie!

Met Tie helaas minder! Blijkbaar kan showen in de wei wel, maar zondag was t weer niks... ;(
Woensdag komt de DA en hopelijk gaat dat wat opleveren... Mijn kat was ook al kreupel en na bezoekje DA en n prik verder loopt ie weer als n kieviet, hopelijk Tie ook...
Lijkt wel of mn dieren me iets willen vertellen... Beetje rustiger aan doen? :o Heb laatste tijd ook wel druk gehad; boel rapportages en bezoeken afleggen voor mn werk, website maken (trouwens wel leuk geworden, check: http://www.jazzmeen.eu, voor Hubbie werken, de kids (Sinterklaas!!! <:) ) en ook nog Paulette geholpen met aanpassingen voor het Greenbook 2013 ECAHO. Ja Nancy, heb verzocht om een goede reiningbodem! ;) Verder nog wat projectjes op de manege die buiten gereden moeten worden maar dat is natuurlijk niet erg als je zelf ff niets te rijden hebt, hihi!
Dus had echt met mezelf afgesproken ff rust en pas op de plaats... Dus ook geen Christmas Show helaas...
Zie ik daar n uitnodiging voor de Western Experience in het Bossche! Toch kei leuk en om de hoek... Dus ja, op hoop van zegn dat Tie weer goed loopt tegen ie tijd...
Wie doen er nog meer mee?! *\o/*

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 21:37

Had ik idd ook al gezien yilz!! Maar helaas geen reining zoals ik kon zien.
Dus ik denk dat ik alleen kom kijken. :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-12 21:41

Kom maar groomen haha!!! :P

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 23:13

Balen van Tie, Yildiz. Hopen dat het snel beter gaat. Wat is die Jazzmeen trouwens een waanzinnig gaaf beest! Mooie website ook.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 23:50

Goed bezig Yildiz! diep respect. ;-) Balen van de ziekenboeg weer!! :(

Over ziek gesproken...ik werd gebeld..dochter ziek, buikpijn, hoofdpijn en ja...heel wit bekkie. Maar als het meezit morgen weer naar school. Vanavond haar woordjes geleerd voor morgen, ze heeft er zin in....fingers crossed.

Anyway...tijd thuis benut om ff te checken hoe onze zorgverzekeringen erbij staan. Eigen risico gewijzigd bij mezelf. En Leen zijn aanvullende opgezegd...en elders ondergebracht. Is dat ook weer geregeld...tenzij er straks nog een goedkopere opduikt voor de 31e. Geen cent te veul hey. :P

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 12:28

Ok super dan ga ik nog eens mailen voor kalender, maar kreeg nog steeds geen reactie!

Jazz is in het echt nog gaver, en fokt ook super, en heeft zo een tof karakter!

Benieuwd naar je aankomende veulen Yil, hoop eerst dat TIE snel in orde is dat ze van het gemank af is en dan terug kan rijden en dan kan dekken! wanneer ga je haar dekken??

heb je de website van jazz gemaakT,,?? echt knap dan hoor straalt echt!!

hier ook wat ziek grieperig met dat trieste weeer pff!!

mvg Glenn

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-12 22:10

Beterschap Glenn! :(:) Beuh... Dat gegriep ook! Ben weken aan n stuk beroerd geweest, de ene verkoudheid na de ander, werd er gek van! >;) Is Cyann weer n beetje opgeknapt?

Bedankt voor jullie complimentjes :o Wat betreft Greenbook.. Ik denk dat je daar geen betere voor kunt hebben dan Nancy, jij bent zon lekkere piet precies hihi!
Ja die website was super leuk om te doen, zeker omdat
t de nieuwe lover van Tie gaat worden!
Binnenkort gaat hubbie zijn nieuwe systeem om zelf websites te maken lanceren (Webplays) en daar heb ik m dus ook mee gemaakt.
Nu mijn eigen site opnieuw inrichten want dat is nu blijven liggen, komt goed! ;)

Morgen de DA... Ben benieuwd... Maar ergens ben ik niet zo bezorgd, heb nog steeds t idee dat t wel goed gaat komen. Hou jullie op de hoogte! :D

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 23:40

Ja die website van Jazz is echt heel gaaf. Wat een black beauty kwijl site hihi. Heb hem gister laat nog bekeken... En je engels mag er zeker ook wezen! Tjonge wat doe je dat goed. Mooie dekcondities hebben ze ook trouwens, m.n. wat betreft het geslacht. Persoonlijk zou ik dolblij zijn met een hengst. :j

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-12 23:53

Talitha heeft de tekst uiteraard zelf verzorgd! ;)
Yup, tis zeker n lekker ding! En mooie fotografie van Reindert oa! Her schijnt niet mee te vallen een zwarte goed op de foto te krijgen...

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 00:30

klopt, schaduw effecten vallen gauw in het niet bij zwart. en dan wordt het 1 grote zwarte vlek. Oh ...dacht dat jij de tekst had gedaan, weet ik veel. Maar toch op je eigen site heb je het ook heel goed voor elkaar. dus niet zo bescheiden hihi.