Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Zulke leuke momentjes mag je nooit voor je zelf houden
.
Heeft Nabeeh lekker slobbertje gehad?
Arme paardjes. Gelukkig is alles weer goed met Nabeeh ook! Wat een megakiezen zeg!
Ben blij dat de tandarts zo snel kon komen, echt meteen paar dagen nadat we gebeld hadden. Nu kan ze tenminste weer lekker eten want ik vond het zo sneu om te zien.
Wat een nare smakker op het filmpje

Weet ie dat ook weer, niet te hard gaan in een natte wei.
YildizArabs schreef:Roma!!!! Die ga je houden hoor! Wat is hij gruwelijk knap!!!!![]()
Genieten zo van je knappie! Ik wil ooooook!
Kan verdorie t veulen er wel uitkijken grrrr! En hij/zij beweegt ook zo weinig dus tis echt n groot geheim.
Moet zeggen dat ik al een beetje twijfelde om Aziza niet direct terug te dekken, dan kan hij iig nog even blijven
Maar ja, op haar leeftijd is dat geen slimme keuze.

Moet ik ook eens doen!
En wat is Amir een heerlijk dier!
Gave foto's trouwens, heel leuk dier!
fijn dat Nabeeh z'n gebit ook weer in orde is!
Sem was, ehm, nogal fris na 2 weken niet rijden, maar hij werd snel kalmer. Ik heb wel 3x in zijn nek gehangen na een weigering, maar ik heb gelukkig geen zand moeten inspecteren
horse heaven!
Al_Zawraa schreef:Zijn er hier toevallig nog mensen die ervaring hebben met Karin qua inrijden? Ben wel benieuwd.YildizArabs schreef:Roma!!!! Die ga je houden hoor! Wat is hij gruwelijk knap!!!!![]()
Genieten zo van je knappie! Ik wil ooooook!
Kan verdorie t veulen er wel uitkijken grrrr! En hij/zij beweegt ook zo weinig dus tis echt n groot geheim.
Ik raak zoooo door de war, moet telkens 3x kijken wie er nou aangesproken wordt en of iets tegen mij is 
Raff wordt over een 1,5 maand 5jaar en hij is nog lang niet compleet hahaha.
Ik zou echt niet meer terug kunnen naar massa pensioen stallen.
Paard moet ook leren paard zijn en uitharden, anders krijg je er later alleen maar problemen mee. Die show poppetjes die alleen maar binnen worden gehouden krijgen zo'n achterstand, mentaal, lichamelik en sociaal. Maar inderdaad ook al vroeg een hoop laten meemaken, anders heb je daar op latere leeftijd weer een kluif aan.
Hihi sjoef op zijn gat
ben ik nog welkom? 
En jeutje, wat een smakker maken jullie, maar wat gaat hij er ook als een raket vandoor zeg. Het gebeurd gewoon echt heel snel... 
Aleeneh
Dat bekkie 

Haha, wat een onzin, wat voor tuig je er ook op legt, een paard blijft een paard 
Mooie aanvulling op de training 

Vorige week echt ff een dip gehad met bakrijden. Laat ik zo zeggen, we zaten beiden aan ons kookpunt en het was maar goed dat we les hadden, want anders was er weinig positief uitgekomen vrees ik
Maar vanavond weer bakwerk meegepakt en ze was uiteindelijk stikbraaf en superscherp op de hulp. Maar oh, oh, oh, ze geeft het je zo niet cadeau!
Hoezo wisselwerking?). 
Voor updates, zie mn FB 
ja wordt verwarrend hihi. Wel apart, ken buiten dit topic geen een Eline hihi!
Er is nog een groot verschil tussen Engels en dressuur vind ik.