Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
raven schreef:Iedereen gefeliciteerd met de resultaten. Wij hebben ook n super dag gehad. Winner van de jaarling hengsten. Zilver bij de junior hengsten omdat hij wat lang in zijn neus is. En genomineerd voor beste voorbrenger. Maar hij was echt stuk en liet zich niet lekker meer zien. Maar ja voor een eerste keuring erg gaaf en n man die super trots is. Dit smaakt naar meer dus maar eens kijken of we naar n nationale kunnen en wat voor regels daar aan zitten.
verder heb ik bijna iedereen gezien,
Tam (veel mee opgetrokken, gezellig!) Ilona (ik stond te kijken is dat nou Ilona gelukkig herkende ze me
) en zus, Nicky, Raven, Jessica, Amy, Lilian ontmoet (die had ik ook niet uit mezelf herkend) nou vergeet ik vast nog iemand!
(lukt het foto's plaatsen haha) 
Iloontjeehh schreef:"Belangrijk" is maar net hoe je het bekijkt. Ik vind een goed in elkaar zittend paard met goed beenwerk en bewegingen wel belangrijk vooral voor mezelf. Als je een eerste premie hebt, krijgt het paard *ster achter haar naam en mag je een bordje in ontvangst nemen op de nationale show. Wij hadden fokplannen dus ik wilde graag eens weten wat zo'n jury er nou van vond en welk advies zij gaven. Vond het erg leerzaam en in die zin belangrijk voor ons dat als de jury het af zou raden om te fokken, we het niet gedaan zouden hebben.

! (Noah en Tam)
)amyz schreef:Ik ben idd op st oedenrode, zit nog effe te dubben wie ik meeneem want Umoyax is niet zo handig op gras en als het gaat regenen wordt het niks.. denk stiekem dat ik liberty ga doen met Nasje

) neem niks mee dit keer en ga ontspannen genieten van een leuke show
Eens even kijken of we nog een hoop kunnen opsteken voor Alkmaar! Wil niet geheel voor paal staan, haha 

Haha wat dat aangaat zijn we ons lekker aan het verdiepen erin Letiets!
Hoef ik me om Alkmaar niet druk te maken, haha! Heb daar wel echt zin in, ben zo benieuwd hoe m'n meisie het zal ervaren! Toch weer een heel avontuur voor zo'n merrie die tot haar 12e jaar een groen guppie was
Ze wordt wel echt steeds sterker in galop dus wie weet.. En opstellen gaat ook al steeds beter!

Toch ruim 7 km gewandeld heen en terug. En lekker het water in geweest. Ik stond uit eindelijk tot m'n bh erin!
)