Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
raven schreef:Iedereen gefeliciteerd met de resultaten. Wij hebben ook n super dag gehad. Winner van de jaarling hengsten. Zilver bij de junior hengsten omdat hij wat lang in zijn neus is. En genomineerd voor beste voorbrenger. Maar hij was echt stuk en liet zich niet lekker meer zien. Maar ja voor een eerste keuring erg gaaf en n man die super trots is. Dit smaakt naar meer dus maar eens kijken of we naar n nationale kunnen en wat voor regels daar aan zitten.
Iloontjeehh schreef:"Belangrijk" is maar net hoe je het bekijkt. Ik vind een goed in elkaar zittend paard met goed beenwerk en bewegingen wel belangrijk vooral voor mezelf. Als je een eerste premie hebt, krijgt het paard *ster achter haar naam en mag je een bordje in ontvangst nemen op de nationale show. Wij hadden fokplannen dus ik wilde graag eens weten wat zo'n jury er nou van vond en welk advies zij gaven. Vond het erg leerzaam en in die zin belangrijk voor ons dat als de jury het af zou raden om te fokken, we het niet gedaan zouden hebben.
amyz schreef:Ik ben idd op st oedenrode, zit nog effe te dubben wie ik meeneem want Umoyax is niet zo handig op gras en als het gaat regenen wordt het niks.. denk stiekem dat ik liberty ga doen met Nasje