Flitsapparaat klinkt wel handig idd! Al moet ik zeggen; scheer altijd onder de douche en dan nooit ergens last van...
Leuk Siel, veel plezier!
Nas staat weer in uitgelicht
MirandaMalik
Geplaatst: 23-10-13 11:47
Sieltjuh schreef:
Nee, ik sta hier te liegen
Ontharen!!! Zoowh, ik zal mijn ervaringen er ook eens opzetten! Met een epileerapparaat mijn benen gedaan, heb ik spataders van overgehouden. En vette pijn deed dat, wat een kütding. En ik had een keer waxstrips gebruikt voor mijn bikinilijn, had ik een hele bloeduitstorting. Dus ik doe het maar gewoon met een scheermesje, zo één met een zeepblokje, die zijn goed.
Amy, ik vind het allebei leuke beesten en daar komt vast een mooi veulie uit!
Als het mooi weer blijft ga ik vanmiddag ook nog ff met bollie op pad denk ik Maar dan moet mij singelbontje wel droog zijn :p
__Nicky
Geplaatst: 23-10-13 12:40
Ik heb gehoord dat als je dat lasergebeuren hebt gebruikt, het na een paar jaar gewoon weer terug komt...
Succes op concours Joyce!
Wat een wind! Ik heb net mega fijn gelongeerd. Touwtje tussen z'n benen, door de kaptoom en aan de longeersingel. Hij begon het zelfs in draf te snappen Heb het boek van Parelli overgenomen van een bokker, kijken of we daar wat mee kunnen
Laatst bijgewerkt door __Nicky op 23-10-13 12:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Nouwh ik vind het maar wat...zwarte piet..mag niet.. Het is wel zo dat zwarte piet als neger wordt weggezet natuurlijk maar ik vind negers wel leuk eigenlijk. Gekleurde pieten vind ik ook wel oké hoor, er zijn ergere dingen. Heeft Sinterklaas voortaan gewoon gekleurde slaven!
Nah... Vind het niet correct dat er nu gerommeld wordt aan een stukje nederlandse traditie. Sinterklaasfeest an sich heb ik echt bar weinig mee, wij vieren hier altijd alleen kerst. Maar wat denk ik de hele hetze veroorzaakt is dat wij maar oh zo tolerant en begripvol moeten zijn voor álle culturen, gebruiken en tradities die hier binnen komen en dat er intussen gezanik komt over ónze traditie. Bovendien zijn de pieten A: zwart van het ROET en B: geen slaven maar knechten.
Ik volg het geïnteresseerd iig. Misschien dit nuchtere volk eindelijk eens op de barricaden. Las dat de hells angels zich er ook al mee bemoeien
Letizia
Geplaatst: 23-10-13 13:56
Nou, dat vind ik dus ook Amy, ik ben best tolerant, ben immers de dochter van een buitenlander. Heb respect voor ieders geloof, zolang ze er mij niet te veel mee lastig vallen En ik heb bijzonder weinig met Sinterklaas, maar toch vind ik nu dat men te ver gaat om de pieten af te schaffen, daar moeten ze nou net met hun tengels van af blijven. Op de een of andere manier kan ik er gewoon pissig om worden dat de VN het lef heeft om zich hier mee te bemoeien
MirandaMalik
Geplaatst: 23-10-13 14:12
Ja, zwarte pieten horen gewoon zwart te zijn van het roet, maar lijken toch meer op negers dan op blanken met smerige zwarte plekken en zeker toen we nog klein waren hadden de zwarte pieten allemaal een surinaams accent..ze hebben allemaal zwart krullend haar en zo dik mogelijke lippen...dat klopt toch niet helemaal. Maar dat de vn zich er mee bemoeit vind ook wel een klein beetje over de top.... Maar met discriminatie zijn het meestal de verkeerden die zich druk maken.
Set_Elkol
Geplaatst: 23-10-13 15:22
zwarte piet moet blijven!
vandaag had Set afscheiding dus ik zat alweer helemaal in de stress, ben nu foto's aan het uploaden en vraag het even in het Dikke Buiken topic zo en stuur de foto ook naar de dierenarts ik hoop en denk dat het niks is maar je weet het niet.. voor de preutsers onder ons even in link, is dus Setel haar muts
Bonjoy heerlijke oude dame heb jij toch Tja ontharen hier toch maar met het scheermesje Miranda nog een schimmel zag ik Mooi ding hoor Gefeliciteerd met 3jarig jubileum van Djuun Nicky wat heb je toch een brave vent Leuk hoor parelli Ik heb nog level 1 dvd's liggen,je mag ze wel lenen Ik gebruik geen parelli bij Ken te direct en te "hard" voor hem Ik vind Klaus Hempfling meer bij hem passen Ken is toch een aparte kwast stress kipje en als de dood voor vreemden
yashilha
Geplaatst: 23-10-13 15:43
Katja kan het niet van het scannen zijn? Glijmiddel wat ze gebruiken
Set_Elkol
Geplaatst: 23-10-13 15:46
Nou dat gaat via de anus/darm natuurlijk.. Maar ja misschien daarna daar beneden opgedroogd, maar het lijkt wel echt uit de vulva te komen hoor.. anders zou het ook nog hoger moeten zitten. ik ken deze kleur afscheiding wel. Maar weet niet wat het betekent.
yashilha
Geplaatst: 23-10-13 15:53
Ja dat is waar had het ook hoger moeten zitten Hoop dat je snel weet hoe of wat
YMJArabians
Geplaatst: 23-10-13 17:24
Yashilha: Dank je! Gelukkig voelt ze zich nog piepjong!