maar ik denk toch echt dat het dit keer aan youtube ligt, want pc heeft filmpje allang!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) aangegeven. En dan loopt ze ook echt beter. Het is voor mij nog altijd een klein tikkeltje engels dat er in zit maar ik ben het er aan het uit pompen
Er is nog wat werk aan de winkel 
"

.
Spelenderwijs leren
. Uiteraard met mij ernaast om haar veilig eraf te kunnen halen, indien nodig. Maar wat ik al dacht was zo....ze ging niet bokken. Duwde alleen cyann der benen telkens klem tegen de wand, omdat ze helemaal omkeek naar Cyann
. Ze zat erop in haar box. Onze boxen zijn met zijwanden tot 140 hoogte en dan verders open, voor het sociale contact. Dus ik scar weer telkens om duwen. Cyann vond het wel lollig. Ze heeft er denk ik ca. 5 min. op gezeten net zo lang tot scar echt relaxed werd en alle kanten van Cyann had bekeken. Ook testte ze Cyann der benen nog ff door erin te happen...de donder
.
Gaan jullie haar zelf zadelmak maken?

yildiz schreef:Brave powns heb je ook! En met Scarlet gaat ook echt wel goed komen. Stap voor stap en voor ze t zelf in de gaten heeft rij je ermee weg..Gaan jullie haar zelf zadelmak maken?
) hij de neiging heeft om letterlijk op mn schoot te springen. Moet ie echt afleren verdorie!

Maar goed...toen had ik nog die wilde haren en was ik nog zoooo piep.
Als 10 jarige reed ik al "rodeo"
Des te wilder des te leuker ik het vond
.
ik vergeet dat nooit meer. 

Dat zit dus nog altijd diep...
.
. En zij miste dus mijn jaren lange opbouw, het wederzijds vertrouwen/respect dus daar begon ik liever niet zelf aan, haastige spoed leek me niet verstandig voor mezelf, want daar had ik geen ervaring mee. Eenmaal zadel gewend, heeft die idd heeeeel wat gebokt, toen mocht karel der alsnog verder doorrijden.
!