Zo even tijd voor een grote bijleespost!
Tam netjes van je wedstrijd! Top Noah!
Wat een mooie foto's komen er weer voorbij! Mish ziet er inderdaad echt al als een echt paardje uit
Ik ben jaloerrs haha.
Ohhh balen Iloon, vind dat altijd zo iritant dat zo'n stomme regenbui ineens alles kan verpesten. Wordt daar altijd zeeer gefrustreerd van
Gelukkig hebben jij en Jas het nog wel goed kunnen afsluiten!
En wat was Asiyah super cute toen ze 2jr was! Geweldig dat daar dan zo'n power merrie uit is gekomen.
Ah als het beetje meezit studeren we tegelijkertijd af Iloon! Ik ga erna alleen niet door voor me Master, ben er beetje klaar mee. Wil jaartje werken en dan in NL of DL paarden en honden osteopatie opleiding erbij gaan doen.
Maar jeetje Miran, wat raar dat ze dat zomaar veranderen! Zit je dan lekker mee.. Echt zonde als hij het dan zo op het laatst moet laten liggen..
Hihi Yildiz in de wir met rastamanen en het uitschachten van je hengst
Er zijn er maar weinig die dat als dagbesteding hebben haha. Ben je wel alweer beetje beter aant worden?
Klinkt als een super plekje Eline!
Wij hebben onze paardjes ook ongeveer zo. 4 Stallen totaal, waarvan 2 van me zus en mij en dan nog een haffie + bont van 2 meiden. Iedereen doen wel alles zelf, alleen het buiten zetten van de haff en bonte doet de stal eigenaresse. Die van ons hebben nu inloop stallen dus. Ieder gaat 1x per dag langs om te mesten, genoeg onbeperkt hooi neer te leggen/hangen voor 24u en evt krachtvoer oid te geven. Dat krijgen ze dus wel altijd op wisselende tijdstippen, maar daar maakt geen eentje een probleem van. Zo geen gedoe met voerbeurten of vaste tijden dat je moet gaan.
Die gene die savonds gaat zet de haf en bonte binnen. Gaat niemand van ons savonds, schrijven we het op het bord in de gang en doet de staleigenaresse het
Stro en hooi regelt ook ieder voor zich, als ook ons eigen stuk wei waarmee we kunnen doen wat we willen. Echt ideaal alles zelf beslissen, wil nooit meer wat anders.
Dat filmpje van je ventje Roma, echt zooo cute! Gewoon fascinerend dat kleine grut, hoe dat beweegt en ontwikkeld.
En denk inderdaad goede keus om Fardani te castreren als ik het zo hoor. Hopelijk kan hij erna snel bij de andere paardjes. Ga je hem wel sowieso houden?
Wat fijn Gelske dat je nu de bevestiging hebt gekregen dat de maagzweer bijna weg is! Nu afwachten hoe hij verder opknapt. Fingers crossed dat enkel dit het was.
Hihi mega GVR1, hij ziet er wel echt leuk uit
Woehoe Dayem zuiver! Wat fijn!! Zou echt top zijn als het enkel de ijzers waren die ervoor zorgde.
Ik ben nog nooit bij de kliniek in Utrecht geweest, wel vorig jaar gebeld met een arts, voor het verhaal van me merrie en werd daar direct afgescheept met 'Die heeft epilepsie, kan je gewoon op rijden, niks aan de hand. Paard hoeft ook helemaal niet te liggen om te slapen, maaar als je per se wilt kan je haar altijd hier zetten, maar weet nu al dat we niks vinden'
Tot zover mijn ervaring met Utrecht haha.
Lekker gewerkt met Noor, wat leuk dat ze het zo super oppakt! Genieten is dat he
Die een na laatste foto met Fu is echt waaauwie!
Yihaa de 3 musketiers van Katje. Genieten! Staat Ilya goed dat paars!
Hier Raff 2 daagjes rust gegeven en wilde vandaag gaan wandelen, maar het hoosde alleen maar, dus in de weer gegaan met hoofdstellen op maat maken en bitten passen. Pfff wat een drama. Elk hoofdstel moeten duizend gaatjes bij, ene bit is te klein, andere veel te groot. Hij werd op geen enkele rustig, bleef maar knagen/kouwen/likken/duwen. Ik was er echt weer even klaar mee. Uiteindelijk een sweet iron bitje ingedaan, dat ging dan wel oke en zijn halster eroverheen gedaan en hem eventjes kort gelongeerd. Toen gaf hij er gelukkig niks meer om, dus heb nu iig iets om mee te beginnen, maar we zijn er nog niet uit.
Ook onze endurance hoofdstelletjes gemixed van kleuren en natuurlijk wilde die gespen allemaal ook voor geen meter meewerken.. dus het ging weer lekker 
Zo zijn ze uiteindelijk geworden
Laatst bijgewerkt door canisia op 25-02-15 18:14, in het totaal 1 keer bewerkt