Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Asiyah is geschoren, dus die wordt ook lekker warm ingepakt
Heb toen nog commentaar gehad toen ik sneeuwfoto's had geplaatst in een topic. Dat ik mijn paard zo'n dik dekbed op had gedaan. En dr vacht was zo kort, die stond vast 24/7 in een binnenstal
Paard stond in buitenstal en had een paddock
Gelukkig nu wel op het westen en niet op het oosten. De stallen aan die kant waren vandaag stuk kouder
Ja, dat geloof ik meteen, het voelt ook een stuk kouder aan met deze wind. Bij ons in stal is het best warm, maar de waterbakken waren toch bevroren vanmorgen.
Paar keer per dag kapot hakken en wordt bijgevuld met zo'n waterzak. Gaat prima
Wel wat extra werk natuurlijk, maar het is niet anders. Geloof dat staleigenaresse wel zat te denken om verwarmde leidingen aan te leggen, maar het hele stallencomplex staat er nog maar vanaf april en je kan ook niet alles ter gelijkertijd

Daarbij heb je kans dat wanneer de waterbak te lang dicht zit, deze dan kapot vriest, dus heb liever dat ze er gewoon uit blijven drinken zodat het water blijft stromen. 
Ze hebben prachtige stal, fijne uitloop, veel sociaal contact, als het weer het toelaat gaan ze op de wei, anders in de roundpen of bak. Echt, ben zo tevreden