Lekker knuffeltje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
missfcdb schreef:Ik heb een berichtje achtergelaten op je site.
Je hebt een leuke site
jazz-fan schreef:Hoezo last van de zenuwen![]()
Citaat:bedoel je de dancing horse ?
Ik zag de Rabab Stud ook in Frankfurt met hun dancing horse, hmmm ik zet er wel mijn ???? bij Gaat niet altijd ff vriendelijk
jazz-fan schreef:Citaat:bedoel je de dancing horse ?
Ik zag de Rabab Stud ook in Frankfurt met hun dancing horse, hmmm ik zet er wel mijn ???? bij Gaat niet altijd ff vriendelijk
Dat mooie zwarte dier dat op de poetsplaats of wat dan ook vast staat en op de plaats staat te " dansen"
Jmc schreef:jazz-fan schreef:
bedoel je de dancing horse ?
Dat mooie zwarte dier dat op de poetsplaats of wat dan ook vast staat en op de plaats staat te " dansen"
Goh, je zou er zo een piano'tje onder kunnen zetten.................
Jalenka_Kiya schreef:Ik vroeg me af of er ook wel eens met oudere paarden (rond de 10 jaar) naar een keuring wordt gegaan? Wie kan mij hier iets over vertellen?
Jalenka_Kiya schreef:OK leuk om te lezen! Ik heb gelijk op jullie website gekeken. Mooie merrie!
ArabianRanch schreef:Jalenka_Kiya schreef:OK leuk om te lezen! Ik heb gelijk op jullie website gekeken. Mooie merrie!
Thx, Orayana is dan prachtig om te zien, maar vooral haar karakter en haar ontzettend vrouwelijke uitstraling spreekt mij enorm aan. Ze is drachtig voor januari 2009 van AR Sivmayall![]()
Amateurkeuring kán een goede graadmeter zijn ....
Jmc schreef:Prachtige merrie uit je collectie ....!! Ik ben erg benieuwd naar haar Siv veulentje volgend jaar!!