Hihi dat weet ik. Boreas is een heel stuk compacter gebouwd. Ze zijn kennelijk wel dikke maatjes aan het worden. Hij zoekt haar telkens op en zij vindt het allemaal wel gezellig.Vind je dr op Yus lijken ja? Qua kleur bedoel je? Dat idd wel ja.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hihi dat weet ik. Boreas is een heel stuk compacter gebouwd. Ze zijn kennelijk wel dikke maatjes aan het worden. Hij zoekt haar telkens op en zij vindt het allemaal wel gezellig.
Uiteindelijk wel fijn afgesloten. Gisteren hem nog even een kwartiertje aan de longe gehad, voornamelijk veel stap en ho en een klein drafje, hij vindt nu steeds beter z'n balans

Wat moet je precies doen met afstuderen? Ook iets van een scriptie of afstudeerproject? Of stage/stageverslag? Of..?
We hebben al een hoefsmid uitgezocht, een dierenarts gevonden enzo. Is wel heerlijk hoor om gewoon helemaal zelf te kunnen weten hoe en wat en er altijd weer zelf bij te kunnen zijn. Hou er wel van om alles in eigen hand te kunnen hebben.
ben benieuwd!
Miran zie ik ook wel zoiets in elkaar knutselen hihi!
Ja manen moeten altijd goed bijgehouden wat borstelen betreft anders heb je in no time rastahoofdjes
Fijn dat ze zo lief is
. Heb ook de kliniek gebeld dat ik het idee heb dat er meer aan de hand is dan alleen de maagzweer plus dat zijn tanden behandelt moeten worden en dat was geen probleem. Zat nog te twijfelen om Sil meteen mee te nemen morgen voor haar tanden maar als we verder gaan zoeken bij Sjaak dan staat ze mischien wel heel lang daar en das ook niet leuk dus morgen maar even een afspraak maken voor volgende week. 

Die eerste foto, echt geweldig
Gelukkig hebben ze daar hier nooit zo heel veel last van, probeer het ook altijd een beetje bij te houden.

Goed dat jullie toch fijn afgesloten hebben! En wat was Asiyah schattig op die leeftijd 
Veel beterschap trouwens, hopelijk voel je je vandaag al wat minder rot 
ben wel benieuwd naar jouw fok-plannetjes