Veel prikdieren prikken op aderen, zeker als die door de warmte zo mooi erop liggen. helaas geeft dat vaak dikke bulten. Koelen kan helpen om de vaten te vernauwen waardoor de wanden zich mooier herstellen
Volgende keer gaan we echt langer kletsen Kat, door de adrenaline heb ik ook gewoon helemaal niet naar Set gevraagd of naar jou, sorry sorry! Mooie foto's heb je gemaakt!
Ah oké klinkt wel logisch opzich. Die aders heeft ze wel vaker, heb altijd geleerd dat aders opzetten om warmte kwijt te raken dus dat dat niks vreemds is? Zie 't wel vaker bij der.
Zat inderdaad te denken dat ze misschien op een brandnetel had gelegen ofzo. Maar zal het morgen ff bekijken en weer wat koelen, nu ook de slang erop gehad. Bedankt Woogy (Lisa was het toch?) Hoelang blijven zulke bultjes aanhouden? En is er wat tegen te doen? Heb ze echt nog nooit eerder gezien. Groot nadeel van die warme winter, zoveel meer prikbeestjes en vliegen
Hahaha, de één is geconcentreerd, Tam die trekt gekke bekken
Net stel jullie zo
Shan, ja vliegende prikbeesten. Zelfs hier in Zeeland is het erg, terwijl het hier vaak wel meevalt. Wij hebben wel een goed anti-vliegenmiddel:
Tammy_
Geplaatst: 18-05-14 22:21
kat ook weer thuis in het hoge noorden? wat een reis is dat voor jou zeg, dat je dat zo ff doet
Shanna ik denk dat de bultjes morgen wel weer weg zullen trekken. Noah heeft ze ook wel eens, van de prikbeesten
een groepsfoto is er niet meer van gekomen, programma's liepen in en uit, paarden op de trailer, paarden los ( liep Zaraar op een gegeven moment ook in een weiland? Heb een zwarte door een pensionwei zien huppelen ergens begin middag )
Waren een boel met trailerproblemen geloof ik! heb er eentje de vrachtwagen horen afbreken toen ik net langs liep met Noah... die had een hartverzakking En veel die de trailer niet op gingen, tot bloedens toe de klep af sprongen etc Volgens mij was dat die bruine ruin idd die in het 18 mei topic genoemd werd
Dat was niet Zaraar Tam dat was de 2 jarige Aviv Diamond Yusra, van die man die uitleg kreeg over croupe en kruis! Ik ben veilig thuis ja, op de terugweg nog even mijn eigen bolle een aai gegeven! Stond mij heerlijk toe te hinniken, smelt
Pff heftig die trailer problemen, gelukkig met Assie geen last, touwtje over de hals en ze loopt er zo in @Ilona geconcentreerd maar wel erg leuke foto @siel waar kun je dit spul kopen?
ok! Ik stond toen binnen en zag in de verte een zwart Arabisch ding rondhupsen op een plek waar dat niet hoorde
Trailerproblemen hebben wij gelukkig ook niet, Noah gaat er heel graag op, en gaat er met babymuizenstapjes weer af. Dat is zo geinig om te zien, echt schuifelend, cm voor cm
miriam1
Geplaatst: 18-05-14 22:36
Shanna, volgens mij zijn het gewoon muggenbulten. Ik zie het ook wel eens bij mijn merrie als het warm is, en er dus veel muggen zijn. Ze trekken vanzelf weer weg, ik zou me er geen zorgen over maken.
Joysjuh gelukkig is je paardje weer opgeknapt, kun je weer rustig slapen
Leuke dag gehad in Houten vandaag, veel paarden van het forum gezien Nicky, je mag trots zijn op je paard hoor, ondanks je terleurstelling over de rubriek aan de hand. Hij liep echt keurig in de rijrubriek, het was hem echt niet aan te zien dat hij eigenlijk nog niet eens zo lang onder het zadel loopt, echt complimenten hoor! Iloon, jullie merrie liep ook super relaxt onder het zadel, inderdaad de meest constante van de rubriek, ze liet zich door niets van de wijs brengen! Gefeliciteerd met jullie 2e plaats. Jessica, gefeliciteerd met Mo zijn 2e premie, ik weet dat je voor meer ging maar het blijft een mooie prestatie! En wat gaf hij een heerlijke liberty show in de losgooibak Katja heb ik ook even gezien, maar je was buiten met iemand aan het praten, en ik wilde graag binnen bij de liberty kijken. Ik heb je daarna niet meer gezien, anders had ik je wel aangesproken
Erik is volgens mij professioneel trainer en voorbrenger. Tevens vandaag jurylid. Ik heb een dag meelopen op zijn stal gewonnen met het kampioenschap voorbrengen!
Wat leuk Nicky! Leuke prijs ook voor kampioen voorbrengen Ik had ook een leuke prijs er bij, centjes!! startgeld terug verdiend èn ik kan een paar foto's van de fotografe van kopen zodat ik de mooiste aan de muur kan hangen
Ik heb met heel veel mensen gepraat maar weet van de helft de naam niet meer ik ben daar zooooo slecht in
ik had net een heel erg droog moment Ik was de actieve topics aan het door kijken, zie bij TS-en Letizia staan en ik dacht "hee dat is leuk, wij hebben ook een Letizia in het topic"
....
....
....
Laatst bijgewerkt door Tammy_ op 18-05-14 23:22, in het totaal 1 keer bewerkt