Hihi die winter foto's is hij idd lekker puppie!Ah Amy, los met je meelopen komt vast goed! Dat lukt mij met Shief ook
alleen ja dat opstellen begin ik maar niet over hahahMoet het toch maar eens gaan oefenen, zoveel mooier voor foto's zo'n hals!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hihi die winter foto's is hij idd lekker puppie!
alleen ja dat opstellen begin ik maar niet over hahah
Het is net een Shet in dat opzicht.
En trots dat paps was!
Later hebben ze haar verkocht en is ze, voor zover ze weten, dressuurkampioene van DL geworden. T is jammer dat ze haar stamboeknaam niet weten want ben echt heel benieuwd of ze misschien ''beroemde'' veulens heeft gegeven ofzo
Ze zal zelf inmiddels wel al lang en breed overleden zijn, dat ze haar verkochten was al ruim voor ik werd geboren dus dan zou ze inmiddels dik in de 30 moeten zijn. Je weet maar nooit, maar de gemiddelde kwpn-er redt dat niet volgens mij...
Ben wel blij dat ze inmiddels wel echt interesse tonen en veel onthouden, ze weten meer dan de gemiddelde manegeruiter intussen denk ik

Ze reed ook op Darmorah.
Was echt wel een mooie merrie overigens
heerlijke foto
Nas houdt ook van modderbaden, helaas... Maar ja, ik wilde graag een schimmel dus dan weet je dat je moet schrobben
Daarom riep ik eerst ook dat ik geen schimmel meer wilde
Vos heeft altijd een voorkeur gehad, dus wilde sowieso heel graag en vos en daarna toch ook weer die wens voor een schimmel. Ben toch wel goed geslaagd moet ik zeggen 
is de koop ontdaan gedaan:D
Mooi opgelost dan idd! Zeker als de verkopende partij dan toch een andere manier heeft kunnen vinden zou ik er ook niet gauw voor kiezen om toch door te zetten ten koste van hun en als je dan idd al een ander paard hebt gespot dat je (meer?) aanspreekt...