Wauw daar is Pas echt knap Hihi die winter foto's is hij idd lekker puppie!
Ah Amy, los met je meelopen komt vast goed! Dat lukt mij met Shief ook alleen ja dat opstellen begin ik maar niet over hahah Moet het toch maar eens gaan oefenen, zoveel mooier voor foto's zo'n hals!
Barcelano
Geplaatst: 19-01-13 23:06
Mijn papa vind paarden zoiezo leuk. Heeft zelfs vroeger gereden zoals hij zelf zeg. Mijn vertaling is gewoon lekker gecrost
Ik ben ook blij met me ouders dat ze 100% achter me staan
Ja die hals zit ergens verstopt onder al dat haar. Nu lijkt hij door de overgang van iets dikker haar onder zijn deken naar ontzettend veel haar op de hals een flinke onderhals te hebben. Maar dat is puur haar Het is net een Shet in dat opzicht.
mooney
Geplaatst: 19-01-13 23:10
Sieltjuh schreef:
Leuke foto's trouwens van Pas, schoon onder zn deken, de rest niet echt
Haha erg he Maar daar ben je schimmel voor denk ik dan maar
Het is ook precies de reden waarom ik geen schimmel wilde. Maar Pas kon ik echt niet laten staan
Barcelano
Geplaatst: 19-01-13 23:12
Ben blij dat Mo geen schimmel is. Dat kan echt een varken zijn. heb hem eens midden in de winter met deken en al moeten afspuiten. Hij was gewoon de verschrikkelijke modder monster
Oh mijn ouders hadden vroeger zelfs een paard! Was in de tijd dat papa nog goede baan had en ''iedereen die iemand was'' had een paard, dus ouders ook maar. Van LaCroix gekocht, merrie, Duchess. Prachtig dier overigens, maar niks voor mn ouders. Mn moeder was als de dood voor haar en mn vader...ach, die vond het wel mooi hoor maar miste de ervaring voor haar. Heeft ooit een springwedstrijd gedaan, helemaal zenuwachtig, Duchess stapte gewoon over de hindernisjes heen En trots dat paps was! Later hebben ze haar verkocht en is ze, voor zover ze weten, dressuurkampioene van DL geworden. T is jammer dat ze haar stamboeknaam niet weten want ben echt heel benieuwd of ze misschien ''beroemde'' veulens heeft gegeven ofzo Ze zal zelf inmiddels wel al lang en breed overleden zijn, dat ze haar verkochten was al ruim voor ik werd geboren dus dan zou ze inmiddels dik in de 30 moeten zijn. Je weet maar nooit, maar de gemiddelde kwpn-er redt dat niet volgens mij... Maar goed, de interesse voor paarden is er dus wel maar mn moeder vindt ze al gauw eng en mn vader mist de passie ervoor en vindt honden leuker Ben wel blij dat ze inmiddels wel echt interesse tonen en veel onthouden, ze weten meer dan de gemiddelde manegeruiter intussen denk ik
mooney
Geplaatst: 19-01-13 23:15
Barcelano schreef:
Ben blij dat Mo geen schimmel is. Dat kan echt een varken zijn. heb hem eens midden in de winter met deken en al moeten afspuiten. Hij was gewoon de verschrikkelijke modder monster
Pas neemt dagelijks een modderbad Is goed voor de huid
Barcelano
Geplaatst: 19-01-13 23:18
Mijn moeders vind Arabieren mooi maar heeft verder weinig met paarden. Ze vind het wereldje verschrikkelijk vooral tijdens de HK van Barc dat mensen op de tribune paarden aan het afkraken waren Zij vond ze allemaal mooi
wel grappig dat je ouders ooit een paardje hadden...
Mijn ouders zijn helemaal niet van de paarden. Ze vinden Pas en Kirs heel leuk en lief, maar daar blijft het bij. En mijn moeder heeft inderdaad ook echt een hekel aan de wedstrijdwereld.
Mijn vader heeft niets met paarden. Is er ook niet bang voor, maar heeft er gewoon niets mee. Mijn moeder doet natuurlijk ook Djuun één dag in de week en gaat zeker met mij vaak mee Ze reed ook op Darmorah.
Barcelano
Geplaatst: 19-01-13 23:30
Ik had voordat ik Mirka kocht in eerste instantie al een schimmel merrie aanbetaald. Aangezien ik wel poets maar geen zin heb om te schrobben stond een slicker op nr 1 op me lijst
Zal van de week eens wat foto's inscannen... Weet dat er ook eentje is van paps op Duchess na die springwedstrijd Was echt wel een mooie merrie overigens
heerlijke foto Nas houdt ook van modderbaden, helaas... Maar ja, ik wilde graag een schimmel dus dan weet je dat je moet schrobben Daarom riep ik eerst ook dat ik geen schimmel meer wilde Vos heeft altijd een voorkeur gehad, dus wilde sowieso heel graag en vos en daarna toch ook weer die wens voor een schimmel. Ben toch wel goed geslaagd moet ik zeggen
Ohhh welke merrie? Niet doorgegaan? Nu ben ik nieuwsgierig
Ik ben overigens ook niet echt een schrobber... Lang poetsen op zich wel, maar pas me aan aan t paard. Umoyax vindt boenen soms heerlijk maar vindt meestal een borstel erover ook goed, terwijl Nas echt dól is op alles wat ook maar lijkt op aandacht dus kan ook heel lang friemelen met haar.
Barcelano
Geplaatst: 19-01-13 23:59
Ik weet haar naam niet meer, was een poolse/russische merrie. Moet wel zeggen dat ik Mirka ondertussen ook gespot had. Eigenaar van de merrie had een oplossing om haar toch te kunnen houden en omdat ik Mirka al zag voornamelijk russisch gefokt is de koop ontdaan gedaan:D Ik wist hoe het was om je paardje te verliezen dus gunde ik het haar ook....je hebt toch nog geen band met een paard meteen.
Ah op die manier Mooi opgelost dan idd! Zeker als de verkopende partij dan toch een andere manier heeft kunnen vinden zou ik er ook niet gauw voor kiezen om toch door te zetten ten koste van hun en als je dan idd al een ander paard hebt gespot dat je (meer?) aanspreekt...
Moet trouwens wel zeggen dat ik met Nas van begin af aan iets heb gehad.. Weet niet wat, maar was al meer dan ''gewoon'' een klik op de een of andere manier. Maar ze is ook zooooo lief! Merkte vandaag ineens hoe weinig ze goed beschouwd nog kent...maar vanmorgen ook baardje geschoren. De dingen die ze doet, doet ze eigenlijk puur uit vertrouwen naar mij toe. Zo lief!