Ja ik meld me weer eens...Na de DRHA wedstrijd nog niet echt tijd gehad..
ff update:
Op zich wel tevreden. Wel baal ik ervan dat ik nog steeds niet kan rijden zoals ik zou willen....grrr. June is gewoon nog niet stabiel genoeg en ik ook nog niet. Changeren is 9 vd 10x mijn fout net als de timing van de stops. Ze bleef wel goed bij me, met iets uitzondering van de rookie, daar liep ze iets voor me uit. Daar had ik 60 punten, was aan het cirkelen aan de andere kant van de uitgang. Moest al een keer bijsturen omdat ze over x uitzwaaide, rondje daarna naar kleine cirkel, ik pak haar iets op om langzamer te gaan en vooruitdenkend dat ze is, denkt dat ze moet changeren, dus maakt ze een pracht changement naar links, wat ik dus weer snel moest corrigeren omdat ze een kleine rechts moest doen....en dan natuurlijk flinke drafpas erbij....oeps ff 5 penalties. Heeeeeel jammer.
In de Ladies Reining was onze score 66. (16e vd 24)
In de GAG 64 (29e vd 51)
In de Rookie 60 (22e vd 24)
(zie ook uitslagen http://www.westerntoday.nl/wedstrijdresultaten/drha)
Van elk pattern waren er wel telkens dingen die wel beter gingen dan bij de andere patterns, maar niets zit nog bijelkaar in 1 pattern. Maar goed....we blijven proberen

Zaterdag avond ook nog in de showring getraind toen ze binnen keiharde disco muziek met lichten hadden....haha geen probleem voor June! Andere gingen dus niet trainen ivm die lichten. "Heeft June daar dan geen last van?" vroeg JP nog. "Nee, denk het niet en zo ja....dan heeft ZIJ een probleem, niet ik." Idd june had er geen last van....haha...was die avond best rustig in de showring.
JP en team waren weer geweldig. June werd keurig telkens gevoerd. M.n. smorgens vroeg was wel een super uitkomst

De filmpjes die Leen gemaakt heeft van de Runs heb ik nog altijd niet terug gezien....fototoestel ligt nog altijd in zijn auto

gr. nancy
oh ja...nog ff stemmen op feniks.