maar wel mooi de zon op het water!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wel even balen van de kopstoot
Heb met Raff een half jaar voorbereidend werk gedaan in zoveel mogelijke diversiteit en merk dat nu aan alles.
Maar uiteindelijk de laatste keer zo'n 3-4minuten erop gelegen en de hele bak door gestapt en paar pasjes achteruit gedaan. En toen begon hij terwijl ik erop lag te kauwen en likken, dus helemaal top! Volgens mij had ik zo kunnen gaan zitten haha, maar het was wel goed zo. Twee dagen achter elkaar gehangen en met de trailer geoefend, dat koppie zit vol. Nu even weekje niks nieuws en dit laten settelen.
.

Wat vervelend dat Dayem nog steeds zo blijft kwakkelen
En dat jullie er maar niet achter kunnen komen waarom! Hoe gaat het met het knarsen?

Die moet aan de muur, je ziet echt haar mooie karakter in die blik
daar was ze net weer 42 dagen drachtig.
Terwijl het voor mijn gevoel helemaal niet zo denderend ging, had in de eerste proef geen winst verwacht. Práchtige galop changementen gemaakt, jammer dat dat in de L1 niet gevraagd wordt
Maar met de overgangen hebben we de meeste punten weer flink op kunnen halen, wijken ging ook wel prima, en de middenstap heeft hij zowaar een 7 voor gekregen in een van de proeven! 
Wat een heerlijk paard heb je ook, geweldig! 
Was Noah nog schoon vanochtend? 

Ik helemaal blij, heb ik toch niet helemaal het gevoel dat ik die eerste dag daar gemist heb. Had het toch wel leuk gevonden om mee te maken maar zo toch een beetje een beeld gehad 

Ja maar da's Set he
Mooi!