[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 16:55

Ja we waren bij het Zuidlaardermeer voor een fotoshoot en daar stond een koel briesje.. :brr:
maar wel mooi de zon op het water! :j

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 17:14

Nice pics!!! <3
Die eerste... _O- Das weer n echte Miranfoto he whahahaha! Hilarisch!

Ha Nicky! Dat was weer ff geleden idd. Goed weer wat van jullie te horen!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 17:17

fijn dat het goed gaat nu Nicky, ik zie af en toe mooie buitenrit foto's van jullie! welkom terug.

Ik vond deze foto van Fu van gister nog lief

Afbeelding

en mijn Setje

Afbeelding

MirandaMalik

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 17:24

Haha, ik dacht:"Dat lijkt Fu! wel!" :+ :D

Lieve Set!
Heb je de modder verstopt? :P

Het zou wel lekker zijn als de lente echt gaat beginnen!!

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 18:20

Jeej Mish in haar nieuwe stalletje! Ziet er uit als fijn plekje! Niet raar dat ze het trailer laden spannend vond na vorige keer, maar dat komt vast helemaal goed :j

Geweldige foto's Miran, knappe kinders! Hihi Zos op de rug van Fu, hilarisch! _O- Wel even balen van de kopstoot :(:)

Hiii Nicky! Top dat paardlief goed in zijn velletje zit en ben benieuwd nu blootsvoets, zou fijn zijn als dat het was.

Trusthim, wat ik tot nu toe merk is dat geduld zéker beloond wordt :D Heb met Raff een half jaar voorbereidend werk gedaan in zoveel mogelijke diversiteit en merk dat nu aan alles.
Me zus viel het gister ook op toen ze hem vasthield met hangen, jéétje zegt ze, die is me toch een partij scherp en goed getraind vanaf de grond! Hihi :o

Haah heerlijk Yildiz!! Met je knappe man die zichzelf weer goed verkocht heeft <<)

Fu helemaal ingepakt, super cute zijn blik op die foto. Setje ziet ook echt heerlijk happy uit! Hoe gaat het met haar gewicht?

Vanochtend eerst weer nog een keer trailer laden gedaan met Raff. Hij liep er vandaag direct fluitend in, maar zodra we de stang dicht deden, toch wel wat spanning. Dus geoefend met de rust vinden ondanks dat de stang erachter zat en geoefend met paar stapjes achteruit tot halverwege de klep, en dan vervolgens weer helemaal erin lopen. Deed die top en na paar keer alles herhaald te hebben, was er geen spanning meer met de stang dichtdoen en liep hij ongeacht waar hij stond op de klep, weer direct erin zodra ik dat vroeg. Volgende keer weer verder *\o/*

Na weer uurtje op de wei hem erna gepakt voor onze 5e hang sessie! Dit keer met zadel, zodat ik me ook wat meer kon oprichten en wat steviger lag. Hij vind het zeker nog wel spannend en houd af en toe zijn adem wat in, dus eerst een aantal korte sessie's gedaan. Zodra ik eraf was, gaf hij telkens een diep zucht van de stiekeme spanning :(:) Maar uiteindelijk de laatste keer zo'n 3-4minuten erop gelegen en de hele bak door gestapt en paar pasjes achteruit gedaan. En toen begon hij terwijl ik erop lag te kauwen en likken, dus helemaal top! Volgens mij had ik zo kunnen gaan zitten haha, maar het was wel goed zo. Twee dagen achter elkaar gehangen en met de trailer geoefend, dat koppie zit vol. Nu even weekje niks nieuws en dit laten settelen.

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 19:03

He je bent weer een stap verder met Raf echt super volgens mij stap je daar zo op de volgende keer *\o/*

Set lekker een modderbadje hier is het ook weer bagger eindelijk droog maar een daggie regen en ze staan weer in de prut bah.

Zo mooie foto,s van Fu en zosja wel jammer van je bult op je kop dat zal wel pijn doen. Ben benieuwt naar de rest van de foto,s :D

Weer lekker gereden had ook wel zin in een rondje maar ja Dibah maar even gelongeerd omdat ze gisteren naar de tandarts was geweest.

Noor vandaag weer met zadel gelongeerd zadel twee lijkt wel beter te liggen maar nog niet helemaal. In ieder geval wel goed genoeg om haar er echt even mee te laten lopen aan de longe. Ze liep wel wat twijfelachtig maar echt verder super braaf . OOk even het hoofdstel aangepast grotere frontriem en ander bit en dat werd volgens mij goed bevonden ;) .

https://scontent-bru.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/10960419_401282690053792_5021249763214251320_o.jpg

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 19:13

Knap hoor van Raf! +:)+

Zoowh Noor ziet er knap uit onder het zadel!

Deze van Zos vind ik echt supermooi! <3
Afbeelding

En Fu wapperend..
Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 19:35

Gaaf met Raf!

Stoere foto's Miran! Ik heb zelf ook een paar mooie platen van Marriet

Afbeelding

Afbeelding

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 19:46

Eline, wat fijn dat Mish nu lekker op haar nieuwe plekje staat! Leuk om te lezen hoe het is gegaan :j

Miran heeft Fu zijn hoofd van heul dichtbij gezien, oeps! Ben heel benieuwd naar de foto's van Fu los :D

Heerlijke foto Yil, voetjes van de vloer!!

Wauw Miran, Zosja kan op Fu staan! van de geiten geleerd? :p

Hee Nicky :wave: Wat vervelend dat Dayem nog steeds zo blijft kwakkelen :(:) En dat jullie er maar niet achter kunnen komen waarom! Hoe gaat het met het knarsen?

Waauw Miran, stoere Fu!! En Zosja is een echt wild indianenpaard zo, met die manen :+:

Raff is de trailer de baas geworden, wat goed! En even rondgestapt tijdens het hangen, heerlijk achtergrondgeluid op je filmpje :D

Nog meer gave Zos en Fu foto's, die Zosja is echt een grand prix-shetlander zeg!! :+:

Kat, die tweede foto!! :wow: Die moet aan de muur, je ziet echt haar mooie karakter in die blik :+:

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 19:50

Thanks Tam prachtige foto he <3 daar was ze net weer 42 dagen drachtig.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 19:55

Noah en ik hadden op de wedstrijd trouwens twee winstpunten! :wow: Terwijl het voor mijn gevoel helemaal niet zo denderend ging, had in de eerste proef geen winst verwacht. Práchtige galop changementen gemaakt, jammer dat dat in de L1 niet gevraagd wordt :+ Maar met de overgangen hebben we de meeste punten weer flink op kunnen halen, wijken ging ook wel prima, en de middenstap heeft hij zowaar een 7 voor gekregen in een van de proeven! :D

En het mooiste van alles vind ik altijd dat hij zo super relaxed is onderweg terug naar huis, over de weg aan een lang teugeltje, vol tempo stapperdestap :+:

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 19:58

Fijn Tam :D Wat een heerlijk paard heb je ook, geweldig!

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 20:37

Knap hoor Canisia. Ik weet precies hoe trots je je voelt, herinner me de dag van gister! :D

Oh wauw ik vind die van Fu echt prachtig Miran. Echt heel mooi! En Zos natuurlijk ook maar vind die foto van Fu echt..... Blijf er maar naar kijken.

Ook mooie foto's van Set! De kleine wordt al een grote doerak!

Dayem vandaag een klein stukje laten draven op het zachte. Hij liep zuiver! Moet wel heel erg oppassen ivm de weke delen die aan deze stand moeten wennen maar het voelt goed!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 20:48

Nou Nicky dat zou toch wel echt heel fijn zijn als het weer goed is met Dayem. :j
De foto van Fu is ook heel mooi maar ik vind het niet helemaal hem, zeg maar.

Kat die foto van Set is zoowh lief, dat smoeltje! :))

Goed he Tam, gefeliciteerd!
Noah loopt gewoon wat op voor op de training. :P

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 20:53

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 21:07

Dat wordt dan wel een heul ander filmpje..vol weigeringen en veel achterwaarts enzo. O:)

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 22:19

Sjaak was heel knap zeg als jaarling! Hopelijk worden jullie dinsdag wat wijzer Gelske!
Wat balen trouwens dat die tanden niet goed gedaan zijn, dan denk je je beestje te helpen _-:(

Tammy, fijn dat het na die 5 minuutjes rust beter ging met Uk :) Was Noah nog schoon vanochtend? ;)

Roma wat een ontzettend gaaf veulen zeg! :D

Canisia, wat fijn dat het laden goed ging! Dat hangen ziet er ook al goed uit zeg ;)

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 22:44

Jeetje man wat komen er een gave foto's voorbij. Vooral die van Fuego, die spettert echt van de foto af man, prachtig.

Nicky, super dat hij weer zuiver loopt. Nu hopen dat dat aanhoudt, maar na zo lang kwakkelen is het al heerlijk om die verbetering zo weer te zien :)

Gefeliciteerd met je winstpunten, Tamara! Soms ziet het er toch beter uit dan het voelt, gek genoeg. Ha, leuk is dat he, van die wilde woeste arabieren die dan zo lekker relaxt blijven.

Desiree heeft foto's van Mish gemaakt toen ze voor het eerst in de bak was vandaag :Y) Ik helemaal blij, heb ik toch niet helemaal het gevoel dat ik die eerste dag daar gemist heb. Had het toch wel leuk gevonden om mee te maken maar zo toch een beetje een beeld gehad :D
Wat een zandmonster, het rollen had ze gauw weer ontdekt, haha.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 23:15

Hij was nog brandschoon Eline! knotjes nog prima, witte voetjes spierwit :D

aaaah Mish is blij in de paddock :)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 23:59

wat ziet Mish er al compleet uit!

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 00:03

Dat vind ik nou ook de hele tijd! Ze lijkt op het moment heel 'af', ondanks dat ze overbouwd is :')

Totdat je haar naast Boreas ziet, dan...
Afbeelding

Dan is ze gewoon weer een iel jong guppie :')

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 00:04

zo iel was Set ook toen ze 10 was, haha :P

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 01:59

:') Ja maar da's Set he :P

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 07:29

:P

haha tam die filmpjes zijn wel lollig!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 12:09

Wow, ja Mish ziet er al echt volwassen uit! :wow: Mooi! :))
Een kruising tussen yus en Djuun. :j
Dat kun je niet met Boreas vergelijken haha, ze zal dan altijd smalletjes lijken, Fu leek ook zo iel naast zijn tinkervriendin.
Dan zag zelfs dat kontje van Fu er slank uit. :P