Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat ging niet zoals gepland.
Barcelano schreef:Damn jullie zijn snel gegaan.
Stalgenoot vond haar paard wel erg frisjes dus zei: raar he als hij heel de week in een hokje staat
Kan ik jou niet een dagje inhuren voor een cursusje? Dan is Shief all yours
Mag je haar gelijk leren model staan
Shanna_ schreef:Barcelano schreef:Damn jullie zijn snel gegaan.
Stalgenoot vond haar paard wel erg frisjes dus zei: raar he als hij heel de week in een hokje staat
![]()
Helaas zijn er meer die dat zeggen.... Ga dan ook lekker wat doen met je paardje idd, desnoods rondje wandelen als ze iig maar even lopen![]()
Ben benieuwd naar Mirka opgesteldKan ik jou niet een dagje inhuren voor een cursusje? Dan is Shief all yours
Mag je haar gelijk leren model staan
Shief kruipt liever op schoot en stilstaan op een afstandje is al helemaal veel gevraagd
maar zoals ze daar netjes op een afstandje stil staat, dát is het probleem haha
...
Ik kan beter met wat engs gaan zwaaien, dan houden ze een beetje afstand 

knappe Pas 
Tijd geleden met zakje in de paddock; had nashwa en Umoyax achter me aan, uiteindelijk héél snel paddock uit gegaan
Umoyax is sowieso niet gauw onder de indruk.. Van de week ging ie wel zelf opstellen met zakje voor zn neus! Straks wel effe foto plaatsen, was heel braaf van m

Heb gewoon een braaf peerd
''moet'' ook van papa hihi, die heeft ook Arabitus opgelopen, hij zag een tijdje terug een of andere documentaire over Arabs en concludeerde dat Arabs een soort honden zijn, en honden zijn koewl voor papa. Ergo; Arabieren ook
Nu zit ik alleen met de pressure dat ie vindt dat ik Umoyax en Nas moet leren dat ze los met me meelopen en los/op afstand kunnen opstellen
Ach, houdt het spannend
Vind al lang leuk, hij was echt kinderlijk enthousiast erover

Mijn vader denkt ook vaak genoeg dat het hondjes zijn
Hij loopt altijd af te geven op paarden (want een paard rent weg, gaat liggen om dood te gaan bij een beetje buikpijn, etc) maar stiekem......vindt ie het mooi hoor. En als dan blijkt dat Arabs net zo trouw aan hun baas zijn als de gemiddelde hond....tsja, dan is het plaatje toch wel compleet