Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
minkie schreef:idd detour als ik dit had geweten had ik hem wel opgehaald en een plekje voor hem gezocht.
vind het ook achterlijk dat ie niet gewoon een foto plaats hoe hij er nu uit ziet.
nou ik hoop dat hij geen een dekking krijgt!!!
minkie schreef:idd detour als ik dit had geweten had ik hem wel opgehaald en een plekje voor hem gezocht.
vind het ook achterlijk dat ie niet gewoon een foto plaats hoe hij er nu uit ziet.

katiavl schreef:minkie schreef:idd detour als ik dit had geweten had ik hem wel opgehaald en een plekje voor hem gezocht.
Zal wel een reden voor zijn als ik detour haar beschrijving zag
Mrliiess schreef:Hallo,,
Wat ik hier allemaal lees vind ik een beetje triest.
Dingen zeggen over mensen die allemaal niet waar zijn.
Die paarden hebben daar een hardstikke mooi leven en worden goed verzorgd.
Iedere dag worden de stallen gedaan en als je me niet geloofd moet je maar zelf langs komen!
De hoefsmid komt ook iedere week langs voor de paarden. Dus alles is bullshit wat hier word gezegt!!!
De paarden zijn hardstikke goed, zelf heb ik er ook 1 gekocht die clinisch en röntgelogisch goedgekeurd.
Dus niks mee aan de hand!
Als Stallone er zou komen te staan weet ik zeker dat het goed komt met dat paardje en dat hij een mooi leven krijgt!

en weer naar een handelaar moeten gaan die er alleen maar geld aan wil verdienen. Mrliiess schreef:Hallo,,
Wat ik hier allemaal lees vind ik een beetje triest.
Dingen zeggen over mensen die allemaal niet waar zijn.
Die paarden hebben daar een hardstikke mooi leven en worden goed verzorgd.
Iedere dag worden de stallen gedaan en als je me niet geloofd moet je maar zelf langs komen!
De hoefsmid komt ook iedere week langs voor de paarden. Dus alles is bullshit wat hier word gezegt!!!
De paarden zijn hardstikke goed, zelf heb ik er ook 1 gekocht die clinisch en röntgelogisch goedgekeurd.
Dus niks mee aan de hand!
Als Stallone er zou komen te staan weet ik zeker dat het goed komt met dat paardje en dat hij een mooi leven krijgt!

JaneJansen schreef:Wat denk je dat hij ervoor vraagt? Hij heeft zelf maar 300 euro betaald neem ik aan?
missfcdb schreef:Nee ik ga hem niet kopen wil de prijs weleens weten ben gewoon benieuwd.
Heb met iemand gesproken die een rusthuis kent voor paarden lekker heel de dag op land.
messchien willen hun hem kopen