Terwijl hij verder zo braaf is en van nature best kalm.
Maar goed, ik zie wel weer hoe het verder gaat.
Ze gooiden vandaag iets zwaars in de brievenbus, ik dacht:"Mijn halster!" maar het waren gewoon de folders.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

jij ook lief geweest?
 jij ook lief geweest?   
  Vader is voor mij onbekend, moeder had ook Prins Abdulah als opa, net als Noah. Moeder van veulie is ingeslapen ivm veel te kapotte benen, veulie weten we nog niet wat we er mee gaan doen... Zijn niet echt meiden op de manege die het aankunnen om een pony in te rijden, is wel een heel leuke pony, zal ongeveer 1.50 worden. Misschien rijd ik hem wel in als ze heb tegen die tijd nog niet verkocht hebben
 Vader is voor mij onbekend, moeder had ook Prins Abdulah als opa, net als Noah. Moeder van veulie is ingeslapen ivm veel te kapotte benen, veulie weten we nog niet wat we er mee gaan doen... Zijn niet echt meiden op de manege die het aankunnen om een pony in te rijden, is wel een heel leuke pony, zal ongeveer 1.50 worden. Misschien rijd ik hem wel in als ze heb tegen die tijd nog niet verkocht hebben 
 Welkom Talitha? en Khaory
 Welkom Talitha? en Khaory  

Ik rij hem op officiële wedstrijden in de dressuur, springen en eventing. Daarnaast functioneert hij als buitenritbegeleider, circuspaard, is hij een actief voedselverzamelaar in de stallen en de grootste knuffelpoown die er bestaat
 Ik rij hem op officiële wedstrijden in de dressuur, springen en eventing. Daarnaast functioneert hij als buitenritbegeleider, circuspaard, is hij een actief voedselverzamelaar in de stallen en de grootste knuffelpoown die er bestaat 

Ik ben Katja, bijna 24, Set heb ik al 8,5 jaar, Ilya heb ik al bijna drie maanden
 Ik ben Katja, bijna 24, Set heb ik al 8,5 jaar, Ilya heb ik al bijna drie maanden  en Blue heb ik nu 9 maanden. Als Set normaal gereden wordt doen we buitenritten, liefst hele lange.
 en Blue heb ik nu 9 maanden. Als Set normaal gereden wordt doen we buitenritten, liefst hele lange.

Ik moet er echt eens mooie foto's van maken in de zon, voordat zijn haar weer aangroeit
 Ik moet er echt eens mooie foto's van maken in de zon, voordat zijn haar weer aangroeit  En dan wel met gewassen manen en staart...
 En dan wel met gewassen manen en staart...  
   Wat lief, Fu is Amerigo zijn broer
 Wat lief, Fu is Amerigo zijn broer 
 en ik ben te lui om het schoon te maken omdat hij elke ochtend weer gaat liggen rollen
 en ik ben te lui om het schoon te maken omdat hij elke ochtend weer gaat liggen rollen  

of willen jullie meer actie
 of willen jullie meer actie

weet niet geheel zeker of ik vanavond ga hardlopen. Heb Timootje even uitbesteed mijn zijn grijpgrage klauwtjes de laatste tijd dus 'hoef' ook niet echt de deur uit...
 weet niet geheel zeker of ik vanavond ga hardlopen. Heb Timootje even uitbesteed mijn zijn grijpgrage klauwtjes de laatste tijd dus 'hoef' ook niet echt de deur uit...                                                         

meer zo dat ik niet in de begin post sta(iets met zeef geheugen ofzo...) dus makkelijk om hallo te zeggen
 meer zo dat ik niet in de begin post sta(iets met zeef geheugen ofzo...) dus makkelijk om hallo te zeggen 

Eline, vriendin van Olina die sinds gister ook meekletst in dit topic (je schrijft het Desiree, Miranda
 Eline, vriendin van Olina die sinds gister ook meekletst in dit topic (je schrijft het Desiree, Miranda  ). Ben 23 jaar en m'n knappe merrietje is S.A. Mishkaljiyah, een dame van nu bijna 2.
). Ben 23 jaar en m'n knappe merrietje is S.A. Mishkaljiyah, een dame van nu bijna 2.  dus dat viel alweer mee.
 dus dat viel alweer mee. Ilya is zo'n grapjas
 Ilya is zo'n grapjas