Arabian Horse Weekend @ Sint-Oedenrode 14 & 15 juni

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

blue_sky

Re: Arabian Horse Weekend @ Sint-Oedenrode 14 & 15 juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 12:34

Sherif heeft er in elk geval een hoop schitterende foto's van haar beide mannen aan over gehouden! Gelukkig dat Justin in elk geval niet echt iets mankeert.

@Tieneke: O was jij dat!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 12:37

Jup :+

Ik heb ook nog een hoop foto's, straks eens even kijken.

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 12:51

Tieneke schreef:
Jup :+

Ik heb ook nog een hoop foto's, straks eens even kijken.

Vond het erg leuk dat je het hele weekend samen met me op stap was, en je weet het he…je kan ten alle tijden met me meerijden naar shows toe. dikke knuffel voor jou meis je bent een toppertje!! :j

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 13:03

Oh wat lief :-) Nu ja, ik ben een typische Belg he, een stille genieter. En ik vond het toch wel bijzonder om het zo mee te maken met Just Noyz, zo achter de schermen :-) Vond het superleuk!

liesB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 13:42

Iloontjeehh schreef:
Wat voor reden dan? :o?

Kan je wel zelf invullen ;)

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 13:48

Hee Natas, dat meisje dat op de nrps-schimmel reed is geen familie van de jury. De jury had dezelfde achternaam als de eigenaar-Fokker van die hengst, maar volgens Annelieke geen familie.

Wat raar dat jullie allemaal de resultaten niet in mochten zien! Ik ben gewoon naar het secretariaat gelopen en gezegd dat ik het wil zien (reglement stond in de catalogus, en daar stond in dat je je punten mag inzien) en ik mocht gewoon kijken. Wel alleen eigen punten uiteraard. Vandaar dat ik ook wist van mijn 3 voor gehoorzaamheid in de groep :+

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 13:50

liesB schreef:
Iloontjeehh schreef:
Wat voor reden dan? :o?

Kan je wel zelf invullen ;)

Nee, serieus niet anders had ik het niet gevraagd...

liesB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 14:09

nee idd ik ben ook serieus ;)

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 14:17

BabiiVeeraa schreef:
Hee Natas, dat meisje dat op de nrps-schimmel reed is geen familie van de jury. De jury had dezelfde achternaam als de eigenaar-Fokker van die hengst, maar volgens Annelieke geen familie.

zal wel op toeval berusten :D +
ben uiteraard erg blij met de score van Nando en Laura, en Femke(Hypofocus) heeft nog een paar mooie pics gemaakt tijdens zijn optreden,dus die hebben we ook weer in de pocket.

Heb erg genoten van je uitleg over Cubje :D , hij is echt in alle opzichten erg bijzonder :j <3

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 14:37

Zag net de foto's idd! Erg gaaf! Jammer dat er van de av ohz niks bij zit :(

Tja, Cuubs is een verhaal apart, maar zolang je rekening houdt met zn "beperkingen" is het echt een heel fijn paard om mee te werken, hij is ook zo lief! Maarja, soms een beetje (erg) maf :+

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 15:31

Ik heb foto's van zaterdag van onder het zadel! Vind jou een erg vriendelijke ruiter babiiveeraa! Zal straks even zoeken en dan stuur ik ze je.

juliedo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 16:06

Zou iedereen die mij nog geen pb heeft gestuurd maar wel foto's van me verwacht/verzoekjes heeft even kunnen pb'en? Dan bewerk ik die namelijk eerst :) Misschien kan het dan nog voordat mijn laptop terug gaat om te worden gerepareerd.

Ik was er alleen op zaterdag.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 16:40

Femke de zwarte op je foto welke is dat?

Ik vond het een heerlijke zondag-besteding :D

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 17:19

set_elkol schreef:
Femke de zwarte op je foto welke is dat?

Ik vond het een heerlijke zondag-besteding :D

volgens mij Al Aliha(DWD Tabasco x Gahari), voor mij een van de meest indrukkenste merries op de zondag, ze kwam snurkend de ring binnen, iets waar menig hengst een voorbeeld aan kon nemen *\o/* ..zo zie je ze zelden nog!!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 17:20

Dat denk ik ook, was inderdaad heel erg tevreden met zichzelf zoals wij het noemden :D wat prachtig om te zien, zo'n trots paard.

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 17:25

set_elkol schreef:
Dat denk ik ook, was inderdaad heel erg tevreden met zichzelf zoals wij het noemden :D wat prachtig om te zien, zo'n trots paard.

dat is nou precies hoe een echte trotse arab de ring doorloopt, vol arrogantie en additude..ik krijg er KIPPEVEL van <3

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 17:47

Dat was er idd eentje om te onthouden, een klasse apart!

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 18:44

xoranlover schreef:
Ik heb foto's van zaterdag van onder het zadel! Vind jou een erg vriendelijke ruiter babiiveeraa! Zal straks even zoeken en dan stuur ik ze je.

Bedankt voor het compliment! Ik ben heel erg benieuwd naar de foto's :D

Mocht iemand nog foto's hebben van Cuba aan de hand tijdens de Best in Show Amateur (in de hoofdring dus) wil ik die heel erg graag zien :D Hoorde van iedereen dat hij goed liep, maar als je zelf rent zie je dat niet :+

Iemand vroeg nog of dat mijn "vosje" was dat losliep, dat weet ik niet zeker! Ik geloof dat het dit weekend mode was om je paard los te laten in de ring, en daar waren ook een paar vossen bij geloof ik :Y)
Weet ook niet meer wie het vroeg, maar de mijne was de vos die tijdens de Best in Show Amateur (vlak voor de honden :+ ) losliep :')

foto4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:16

Hi,

Ik heb nog een foto van een clubje fotografes op 15 juni,
ik weet niet of dit allemaal Bokt is?
Afbeelding

en voor wat betreft de rubriek OHZ, nou, het stoof een beetje, zeker met meerdere
ruiters in de ring, was nie goe voor je spullen:
Afbeelding

Aangezien jullie ook vele duizenden foto's hebben gemaakt, de volgende vraag,
Tijdens de rubriek Liberty kwam er meerdere paarden bij doorgang/ingang van
de hoofdpiste aanstormen. Heeft iemand daar nog toevallig een shot van???
Ik stond daar met m'n toeter, die ik net als de andere aanwezige armen ook maar
omhoog stak in een poging het paard er op te wijzen dat die er nog niet uit mocht :-)

Gr. Ton

Kimmej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:47

BabiiVeeraa schreef:
xoranlover schreef:

Bedankt voor het compliment! Ik ben heel erg benieuwd naar de foto's :D

Mocht iemand nog foto's hebben van Cuba aan de hand tijdens de Best in Show Amateur (in de hoofdring dus) wil ik die heel erg graag zien :D Hoorde van iedereen dat hij goed liep, maar als je zelf rent zie je dat niet :+

Iemand vroeg nog of dat mijn "vosje" was dat losliep, dat weet ik niet zeker! Ik geloof dat het dit weekend mode was om je paard los te laten in de ring, en daar waren ook een paar vossen bij geloof ik :Y)
Weet ook niet meer wie het vroeg, maar de mijne was de vos die tijdens de Best in Show Amateur (vlak voor de honden :+ ) losliep :')

was dat dan diegene waar het halster ook helemaal vanaf was? Dan heb ik daar ook een stel gave platen van. Iedereen liep uiteindelijk die ring in en ik bleef maar klikken hihi. Slim ding vond elke keer weer een gaatje haha

Kimmej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:50

Ton ik ben diegene met die zonnebril, maar wij hebben mekaar geloof ik al eens eerder tegen het lijf gelopen tijdens de regio's Utrecht.

bedoel je foto's dat ze richting jou komen? Misschien heb ik dat. Maar verwacht niet veel, gezien een kont niet zulk boeiend fotomateriaal is ;-)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:59

kmo schreef:
Hallo allemaal!

Wij waren gisteren op de show aanwezig met een merrie (Angel Saartina nr: 99) bij de Amateurs
en met het veulen van haar (Bahir nr: 56) bij de Internationale keuring, hij werd door Yildiz voorgebracht.]

Hihi, ik breng geen paarden voor hoor, struikel nog over m'n eigen voeten! :P Ik denk dat je Stijn bedoelt?

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten!
Ben zelf ook super tevreden met een zilveren kampioen en derde in de liberty. De punten van de internationale waren ook echt hoog bleek achteraf en lagen super dicht bij elkaar. Ben heel tevreden!
Nog meer nagenieten is t van alle gave en bloedmooie platen die overal opduiken van Yazahra en vooral Yanour! Echt wauw!!! <3

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 20:01

Kimmej degene met het halster af was de vosruin Mr Ataullah volgens mij, die ze gingen insluiten.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 20:10

Just Noyz!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Fargas, ook zo'n mooierd!
Afbeelding

Afbeelding

De zwarte merrie nog eens:
Afbeelding

Ik heb een paar foto's van Nando en Laura, maar ze zijn niet helemaal scherp, maar wat kan hij bewegen zeg!!
Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 20:11

dat is Cuba toch, die aan de hand met de smalle bles.