Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

BabiiVeeraa schreef:Hee Natas, dat meisje dat op de nrps-schimmel reed is geen familie van de jury. De jury had dezelfde achternaam als de eigenaar-Fokker van die hengst, maar volgens Annelieke geen familie.
+
, hij is echt in alle opzichten erg bijzonder

set_elkol schreef:Femke de zwarte op je foto welke is dat?
Ik vond het een heerlijke zondag-besteding
..zo zie je ze zelden nog!!
wat prachtig om te zien, zo'n trots paard. xoranlover schreef:Ik heb foto's van zaterdag van onder het zadel! Vind jou een erg vriendelijke ruiter babiiveeraa! Zal straks even zoeken en dan stuur ik ze je.

Hoorde van iedereen dat hij goed liep, maar als je zelf rent zie je dat niet 
) losliep

BabiiVeeraa schreef:xoranlover schreef:Ik heb foto's van zaterdag van onder het zadel! Vind jou een erg vriendelijke ruiter babiiveeraa! Zal straks even zoeken en dan stuur ik ze je.
Bedankt voor het compliment! Ik ben heel erg benieuwd naar de foto's
Mocht iemand nog foto's hebben van Cuba aan de hand tijdens de Best in Show Amateur (in de hoofdring dus) wil ik die heel erg graag zienHoorde van iedereen dat hij goed liep, maar als je zelf rent zie je dat niet
Iemand vroeg nog of dat mijn "vosje" was dat losliep, dat weet ik niet zeker! Ik geloof dat het dit weekend mode was om je paard los te laten in de ring, en daar waren ook een paar vossen bij geloof ik![]()
Weet ook niet meer wie het vroeg, maar de mijne was de vos die tijdens de Best in Show Amateur (vlak voor de honden) losliep
kmo schreef:Hallo allemaal!
Wij waren gisteren op de show aanwezig met een merrie (Angel Saartina nr: 99) bij de Amateurs
en met het veulen van haar (Bahir nr: 56) bij de Internationale keuring, hij werd door Yildiz voorgebracht.]
Ik denk dat je Stijn bedoelt?