__Nicky schreef:Gave foto's zeg! Hoop dat je er van mij ook nog eentje hebt
Ik heb ook super dag achter de rug! We begonnen wat minder. Show aan de hand ena laatste geplaatst. Commentaar van de jury: 'simpel paard'. Lekker dan. Achteraf kreeg ik te horen dat ik wel was geplaatst voor het kampioenschap beste voorbrenger dus dat krikte de slechte moed weer wat opDaarna de zadelrubriek. Ik was veel te laat met opzadelen en daardoor amper los kunnen rijden. Maar ja, we hadden toch geen verwachtingen dus maakt niet uit. Hij vond het erg zwaar om zolang te moeten draven en galopperen maar oh man, wat was ie braaf! Keek nergens van op of om. En nog leuker, we waren ena laatste geworden
Daarna de liberty, 3e geplaatst
En daarna het kampioenschap voor de beste voorbrenger: kampioen
Mooie beker, lint en emmer met spulletjes gekregen. Oja en ik mag bij die meneer (hoe heet die ook alweer, die kleine kale) een keer een dagje meelopen op stal en alle tips en tricks rondom een keuring/show leren, super gaaf! Dayem was niet meer vooruit te branden zo moe
Nu lekker op stal met een flinke berg hooi. Oja en nog een leuk souvenir van Asi mee gekregen; een blauwe lies. Ze wilde mij de high five geven
Al met al super trots en een super leuke dag gehad. Vond het ook erg gezellig met alle bokkers!
Erik Dorsers?