Barcelano schreef:![]()
Heb je hem verwend met vlooien spul![]()
Nee huidschilfers!
Vond ie héérlijk!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sieltjuh schreef:Haha Miranda, jij bent echt knetter
Tammy_ schreef:Succes Jes!
Jemig wat een herfstweer vandaag!! Mn hondje waait bijna weg
MirandaFuego schreef:Geen idee wat de weersvoorspellingen zijn , maar het is nu idd heul nat!
ShamalArabs schreef:echt, hier moeten de mannen om bij hun stukken land te komen door kuray's land heen, en in de inloop ligt nu met die aanhoudende regen dus enkeldiepe modder en enorme waterplassen. Je kunt er niet overheen springen, daar is het te veel en te breed voor. En toch heb ik 1 knaapje die dag in dag uit, van én naar het weiland komt met schone voetenHij is zo panisch voor modder dat ie óf springt (ongeacht of je nu in de weg liep of niet, maar nu is het te breed om te springen) óf hij gaat op zn tenen via de kleine hogere randjes als een balletdanser tussen de modder door, om daarna zijn voeten in een schone waterplas te wassen... De achterbenen, daar kan hij soms niets aan doen, maar de voorbenen zijn ALTIJD schoon en droog
![]()
Ik wilde er eigenlijk ooit een sportpaard van maken, maar ik denk dat ie toch maar showhengst moet blijven
Letizia schreef:Volgens mij is dat zo'n Arabieren eigenschap die ze er bij de verkoop niet bijvertellen
Djuun krijgt haast een stuip als ze zich in de buurt van iets nats bevind, maar een natte, warme drol als hoofdkussen is blijkbaar totaal niet erg
Deken is net gewassen, heeft ze net 'n week weer op, 3x raden waar die deken al aan toe is
Maar toch is het een schatje