Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Daarna de zadelrubriek. Ik was veel te laat met opzadelen en daardoor amper los kunnen rijden. Maar ja, we hadden toch geen verwachtingen dus maakt niet uit. Hij vond het erg zwaar om zolang te moeten draven en galopperen maar oh man, wat was ie braaf! Keek nergens van op of om. En nog leuker, we waren ena laatste geworden
Daarna de liberty, 3e geplaatst
En daarna het kampioenschap voor de beste voorbrenger: kampioen
Dayem was niet meer vooruit te branden zo moe
Nu lekker op stal met een flinke berg hooi. Oja en nog een leuk souvenir van Asi mee gekregen; een blauwe lies. Ze wilde mij de high five geven
Al met al super trots en een super leuke dag gehad. Vond het ook erg gezellig met alle bokkers!

). Wil er verder niet op het forum over uitweiden.. Beetje jammer afsluiter van de dag zeg maar 
Dan mag ze dinsdag lekker vrij, want dan heeft ze weer een pittig weekje gehad
Niet dat het aan dr spekjes is te zien

ik had het geluk Mo even rustig buiten de show om buiten te zien, op stal stond hij naast een hengstige merrie dus dit momentje had hij volgens mij ook wel even nodig

Moet het niet blijven herhalen, want straks gaat Jes naast dr schoenen lopen 

Gefeliciteeeerd! Knappe veelzijdige Noah! Stoer!! Ben benieuwd naar beeldmateriaal 

Over naast schoenen gelopen hebben...ik droomde vannacht dat Mo die niet meer had
Altijd druk
Super hoor!
zo baasje zo paard 

Gaaf hoor!