Ik vind die Lila echt gaaf 
En Eskadron
Wij hebben bijna alleen Eskadron halsters en dekjes 
Haha Shanna, dat zei Letiets ook al
Maar was veel te bang dat ze stom zou doen, maar gelukkig heb ik daarna veilig en wel op stal kunnen zetten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik vind die Lila echt gaaf 
Wij hebben bijna alleen Eskadron halsters en dekjes 
Maar was veel te bang dat ze stom zou doen, maar gelukkig heb ik daarna veilig en wel op stal kunnen zetten

Umoyax was op zich nog heel erg braaf, die had van tevoren even 10 minuutjes zn benen kunnen strekken dus eigenlijk had hij alle reden om te stuiteren.. Toch best heel lief geweest. Op den duur werd hij alleen erg klierig en omhoog willen komen (lees; net aan voorvoetjes van de grond) dus vanaf dat punt hadden we steeds wat discussie
Als laatste hengstenhalster omgehad en ondanks dat hij gisteren voor het eerst een bit in had hield hij zich goed, hoop alleen dat er ook foto's bij zitten waarop zn mond níet wagenwijd open staat, hij deed iig lief demonstreren dat er écht een bit bij zit
Ze snapte er niks van en liep erg te draaien, maar de plaats waar we beste achtergrond hadden was de ondergrond echt waardeloos dus ik vond het op den duur doodeng en maar andere plaats en achtergrond gedaan, liever zo dan de mooiste achtergrond en blessures
Shief vond er ook niet zo veel aan
Maar ohhhh wat stonden sommige halsters gááááf!!
Umoyax was wel te doen en Shief reageerde heeeel goed op hinnik-apps
maar Nash gaat echt terug naar school hoor
Ik had vorig jaar foto's laten maken van Asiyah en ook duidelijk gezegd tegen haar dat Asi bijna nooit leuk kan kijken op foto's. Gelukkig had de fotograaf zelf ook hele goede tips en ideeën en zijn er uiteindelijk hele gave foto's uitgekomen
Als je Shief ooit nog is wilt lenen als model, kom je maar in de zomer
Ik wil van zoveel mogelijk arabieren-eigenaars weten wat voor zadel ze hebben
Ik hoop zo dat wij weer snel er één hebben!

). Dit is het resultaat van 2 minuutjes ofzo door de behoorlijke laag sneeuw stappen, linkervoet:

Ik ben tussendoor nog ff twee keer wezen controleren. Ze krijgt wel wat klontering, maar dat is met 1x hoevenkrabber er door er heel makkelijk uit. Ook zijn het niet van die mega-klonteringen die ik bij vorige pony wel eens onder dr ijzers heb gezien

Maar als je echt geen zorgen wilt, kan je beter ijzerloos staan denk ik.
dit doe ik niemand meer aan idd, ook mezelf niet
Voortaan gewoon alleen als de temperatuur een beetje normaal is foto's maken
amyz schreef:dit doe ik niemand meer aan idd, ook mezelf niet
Voortaan gewoon alleen als de temperatuur een beetje normaal is foto's maken