hahaha ja nour wel jah. ja het was echt weer erg gezellig! En idd eigenlijk toch te kort om ff lekker bij te kletsen. Ik kom gewoon een rijden bij jou in de duinen en dan huur ik daar wel een paard in de buurt ofzo.
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-12 20:50
Je kunt bij ons ook n paard huren...
Pfff, heb echt gruwelijk spierpijn.... Lijkt wel alsof ik heb gesport!!!
Bimmetje
Geplaatst: 21-10-12 22:07
ow serieus? Dan doen we dat toch een keer? Leuk leuk!
spierpijn? Was da? Haha ik heb er geen last van gelukkig. achja yil, dan weet je nu iig dat die andere spieren het ook nog doen hihi
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-12 20:59
Grappenmaker.. Heb nog steeds last...
De trailer staat inmiddels bij m'n zwager (autoschadebedrijf). Het goede nieuws is dat de kosten meevallen, het slechte dat de verzekering niets vergoedt. Blijkbaar worden alleen de kosten vergoed die de aangekoppelde trailer maakt, niet de schade aan de trailer zelf. En WA sluit motorvoertuigen an aanhangers uit... Je zou dus een aparte trailerverzekering moeten afsluiten, de ratten... Maar wel t overwegen waard, zo veel kost dat namelijk niet... Enfin, hopelijk is ie voor t weekend klaar om Nour van de wei te trekken en te verhuizen.
Jeetje Yil wat balen van die trailer! Of eigenlijk vooral die verzekeringen met al hun kleine lettertjes en uitsluitingen Had het muurtje geen schade
Ploempje
Geplaatst: 24-10-12 10:52
Hey allemaal! Sorry dat ik de laatste tijd niet veel reageer maar heb het beetje druk Ik organiseer een clinic, voor de geïnteresseerden hier een linkje op bokt > [WN-EV] Clinic Peggy De Kraa 20-01-2013. Wie weet ontmoet ik eindelijk eens iemand van jullie
_Malu_
Geplaatst: 24-10-12 19:03
Hier ook drukte en dus weinig gereageerd...veel gebeurd laatste twee maanden waaronder: Relatie na bijna 4 jaar uit...Nieuwe kamer zoeken.... twee keer verhuizen in 1 maand...Henk... en oja.. studie is uiteraard ook weer begonnen.... niet tot nauwelijks tijd gehad om hier mee te lezen.. nu proberen dat weer beetje in te halen.
Filmpje is leuk Yildiz... wel grappig dat het audio commentaar niet klopt bij de beelden en idd lekker penny! Al valt het me tegen dat ze er niet bij vertellen dat Arabisch volbloed hengsten net ff meer kunnen en cooler zijn... zeker als je ze eerst moet temmen!
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-12 19:54
Jeetje Malu, wat sh*t.... Viel me idd op dat het wat stil was hier, maar fijn dat jullie er weer zijn!
Ben de laatste tijd het zeer gewillige slachtoffer van Mariska, mijn stalgenootje. Pas geleden vroeg ze of ik, samen met Tie, model wilde staan voor n cowgirl fotoshoot. Beetje Marlborosfeer zeg maar. Ja, echt wel! En ondanks de twijfels vanochtend vroeg betreft het weer, heeft dit echt geweldige plaatjes opgeleverd. Die van zaterdag van de koetjes komen nog en zal deze zeker in n topic plaatsen, maar man man; we got pics Dawra calendar 2014!!!
We zijn gelukkig op een fijne manier uit elkaar gegaan.. de beslissing kwam ook meer van mijn kant. Heb nu sinds twee weken een kamer dus vanaf nu zal alles wel weer rustiger worden. Wel ff wennen weer... huisgenoten etc. Heb alles gelukkig zo kunnen regelen dat ik de auto kan houden en Henk dus op z'n mooie plekje in Peize kan blijven staan.
Wetsernfriek
Geplaatst: 26-10-12 08:13
Hier ook iemand die enorm bij te lezen heeft! Maar sinds kort pas terug internet, en dat is echt afkicken! Sorry om te horen yildizh hopelijk komt het allemaal in orde met de verzekering en de trailer! ps mijn reactie op mijn pbtje terug gehad ivm training noor enzo?
Ook naar voor je Malu, hopelijk gaat het een beetje, dat is nooit leuk en dat komt met de tijd ook wel in orde heb ook ongeveer in zo een situatie gezeten, dan zakt alles onder je voeten weg en zie je geen weg, maar de tijd heelt de wonden en dan komt je gezond verstand terug naar boven bij deze wil ik je veel moed toewensen!
IS er al nieuws van het resultaat 2013 fotokalender dawra, laat staan dat we de 2014 dawra babes al scoren !
het filmpje is geweldig en gaat scoren, echt super promo, ja ook juist spijtig dat de commentaar niet altijd bij het juiste paard of demo is!
at Krista hoe gaat het met de knappe Scorpio en hoe gaat het ook met Musca, heeft zij nu al enkele westernshowkes gelopen? ben benieuwd naar updates over beiden!
verder at Bimmetje en Nancy alles ok? geen foto's van June op je laatste shows?? ben ook benieuwd na de training van jan pieter enzo!!
grtjs Glenn en SWA
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-12 16:35
Ga zo bijlezen, ff een egopost omdat ik er zooooo blij mee ben! De pics van Mariska (zie onderschrift en op t arabforum staan ze ook)!!!!
En aiai deze ga ik echt laten afdrukken en mijn muur mee behangen :
Yilzz staat op de bokt voorpagina met haar fotoshoots!
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-12 17:25
Ja, kreeg vanochtend al een hele blije sms van Maris! Super leuk! Ook voor Mariska, haar pics gaan nu gebruikt voor voor de wikipedia en ook op het arabforum. Hopelijk krijgt ze hierdoor ook lekker veel opdrachten. En Jes, jij staat dus ook op de voorpagina he? Want ik weet niet of jullie dat gezien hebben; op de laatste koeienfoto staat Jes op de hengst van Wendy!! Hoest met Nada? Zie je er vanaf de wei iets aan? Benieuwd hoe ze morgen loopt...Fingers crossed!!!
Vandaag Tie verhuist...ja dit komt voor jullie waarschijnlijk nogal onverwacht en eerlijk gezegd voor mij ook... Een maand geleden is er bij ons in de buurt een nieuwe stal geopend, werkelijk prachtig, van alle luxe voorzien; binnenbak, binnen paddock, grote buitenbak, zomer en winter weidegang en ook weer aan de bossen. Ze hebben zelfs een luxe brasserie dus enig gevaar ooit nog thuis te komen is wel aanwezig!! Omdat ik graag wil fokken was het voor mij eigenlijk helemaal niet aan de orde dat ik zou verhuizen...Maar toen... Gingen er ineens 5 stalgenootjes wel daarnaartoe.. En moest Yildiz ineens 5 staldiensten per week draaien! Ik kan dat, gezien mijn gezin en werk echt niet opbrengen en, aangespoord door mn oude stalgenootjes en vriendinnetjes, ben ik eens gaan praten op die nieuwe stal. En er bleek van alles mogelijk te zijn! Ik betaal hetzelfde en hoef werkelijk niks te doen! Sterker nog, Nour is ook welkom en komt buiten bij twee jonge hengstjes te staan. En toen ging alles heel snel... Morgen ga ik Nour ophalen, hopelijk verloopt dat zonder kleer- (en trailer!! )scheuren!
Bimmetje
Geplaatst: 27-10-12 18:06
haha ja had die foto gezien jah. Wel heel leuk die foto. mag ik m pikken?
Goh yil, wat super! Een mooi nieuw adresje en van alle fasciliteiten voorzien. Super toch? Ook heel fijn dat nour er naar toe kan. Heb je alles lekker bij elkaar lopen. Ik hoop dat je het goed naar je zin krijgt daar. Zijn daar ook paarden te huur?
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-12 19:18
Ja tuurlijk! Zolang Maris dr credits er maar op blijven staan.
Yup, kan je daar ook huren! Wel formaatje groter dan n ijsco!
Ja natuurlijk blijven haar credits erop staan! Ben ook weg van haar! Ik vind dat ze maar op de onderlinge wedstrijd moet komen foto's maken in venhorst.
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-12 19:28
Ik zou zeggen: PB dr even! Ze is zelf sinds n paar maanden "om" naar de Western en zelden zon gedreven persoon gezien! Gaat er helemaal voor! Ook n reiner in de dop!
Klinkt goed yildiz! Paardje huren en rijden in jouw prachtige omgeving klinkt wel heel gaaf. Offuh, Kris!! Zullen we een weekendje drunen doen? ik wil op gerrit