Het square/roundskirt verhaal is dan nog de 2e vraag. Daarover zijn de meningen verschillend of een square met een goede pad over de heupen kan draaien of niet. Een korte roundskirt BM past iig sowieso, maar nu met die van Nanc kijken hoe square valt. Wil zo graag square, maar moet het wel echt passen. Dan evt nog keertje bij Clau langs als Paulette les geeft, kan ik daar Clau haar BM's en die van Moon passen. Niet elke BM square is weer hetzelfde en ook niet elke roundskirt.. En dan heb je nog beugelophanging, positie van de knop, grootte pommel en cantle, inch maat.. Hoop om uit te zoeken voordat ik kan bestellen.
Als square niet gaat, dan wordt het waarsch zoiets als Marije heeft. En dan nog de levertijd, wat zo een paar maanden kan duren 
Maar iig thanks voor het meedenken!
Al die arab rugjes zijn zo kort.. drama hahaha 
. Ja is echt jammer dat hij weg moet maar voor nu lekker van genieten
al die balken! Wel een super oefening, *inspiratie*
Ga voor Jas voorlopig nog niet aan een zadel beginnen, die verandert nog met de week zowat. Wel een mooi kort zadel Gelske, wellicht als je hem tegen die tijd nog hebt...
Wat een lief koppie heeft hij!

Ziet er voor mij als Engelse ruiter wel grappig uit zo met wijde armen rijden, ik krijg altijd op mijn kop omdat mijn handen te breed staan als ze op heupbreedte staan
En wat fijn dat Yes en Tie mogen starten bij de NRHA

En een lief sprongetje, leuk!
we vonden het wel een goed idee om vandaag naar de paardjes te gaan... maar da's dus al met al 16 km fietsen en het regende nogal. Mijn haren druppen lekker op de grond nu.
En Set is wel heel stoer zo op dr achterbenen

En jij maar lache
hahaha